Perussuomalaiset

  • 5 552 732
  • 44 520

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se ei tee mun mielestä tarinasta totta tai epätotta, jos joku kauppa menee sekaisin. Sekoittihan eräskin taho ISISin ja islamin omassa tweetissään. Se mikä väkisinkin aiheuttaa omat epäilyksensä, on tuo Kiemungin kyky löytää itsensä niinkin usein tapahtumien keskiöön.

Alaikäisille viinaa välittävä ihminen on paskaläjä. Siinä Kiemunki on oikeassa. Muu osa tarinasta on sitten jo vähän niin ja näin.

Tulihan se pikku puolustelu sieltä...
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tulihan se pikku puolustelu sieltä...
Ja sitä seurasi täysin tyhjänpäiväinen öyhötys. Mitään puolustelua oli HeGen viestistä vaikea löytää. Siitä kai voidaan olla jollain lailla yhtä mieltä, että paskaläjä välittää alkoholia alaikäisille.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ja sitä seurasi täysin tyhjänpäiväinen öyhötys. Mitään puolustelua oli HeGen viestistä vaikea löytää. Siitä kai voidaan olla jollain lailla yhtä mieltä, että paskaläjä välittää alkoholia alaikäisille.

Minä join alkoholia alaikäisenä jota minulle välittivät täysi-ikäiset kaverini joita en osaa paskaläjinä pitää. Melkoista hurskastelua taas vaihteeksi. Jokainen on ollut joskus nuori, on asia erikseen jos joku alaikäinen juotetaan puoliväkisin humalaan.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Fiktiivisen henkilön tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei noin muuten ole kovinkaan paljoa vaikutusta kenenkään elämään. Ennen oli Kylli-täti, nyt on Terhi-täti.
 
Viimeksi muokattu:
Fiktiivisen henkilön tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei noin muuten ole kovinkaan paljoa vaikutusta kenenkään elämään. Ennen oli Kylli-täti, nyt on Terhi-täti.
Täytyy ymmärtää. Onhan se raskasta kun valkoinen Suomi täyttyy matuista, paskaläjistä, ja kaiken maailman muista virpojista. Kukapa nyt ei vähemmästäkin lähtisi poliittiselle uralle tätä vääryyttä korjaamaan.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Täytyy ymmärtää. Onhan se raskasta kun valkoinen Suomi täyttyy matuista, paskaläjistä, ja kaiken maailman muista virpojista. Kukapa nyt ei vähemmästäkin lähtisi poliittiselle uralle tätä vääryyttä korjaamaan.

Eikös se ole hyvä että Terhi-täti koita keskustelemalla ja politoikamalla hoitaa.. Voisihan tuolla harhaisuudella/mielikuvituksella tehdä jotain pahempaakin.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Vähän sama tosiaan. Todella vähän.

Tamperelaisen juttu ei ollut asiassa yhtä tarkka kuin Kiemunki kirjoituksessaan. Siksi poistin lainaamasi kirjoitukseni.

Eikös se ole hyvä että Terhi-täti koita keskustelemalla ja politoikamalla hoitaa.. Voisihan tuolla harhaisuudella/mielikuvituksella tehdä jotain pahempaakin.

Niin kuin ritarillinen Oidipus-poikansa?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikä osa mahdollisesti? Vai odotanko vastausta turhaan? Eipä olisi ensimmäinen kerta.

ISIS mainittu... Miten ISIS liittyy viinan välittämiseen alaikäisille?

Se ei tee mun mielestä tarinasta totta tai epätotta, jos joku kauppa menee sekaisin. Sekoittihan eräskin taho ISISin ja islamin omassa tweetissään...

Minulla ei muuten ole mitään velvollisuutta vastailla sinun epäolennaisiin kysymyksiin.

Vierailin Kiemungin facesivulla, harhainen ihminen. En voi mitenkään ymmärtää, että joku täyspäinen kansanedustaja pitäsi tuollaista hörhöä avustajanaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Perussuomalaisessa puolueessa on katto korkealla ja seinät leveällä mutta perustuksia ja lattiaa ei ollenkaan, on vain monttu. Ja sieltä montun pohjalta huutelevat nämä Kiemunkit ja Hakkaraiset omaa rasistista mantraansa mutta Timo vaikenee, ei kommentoi. Antaa oikeuslaitoksen päättää mitä tässä maassa saa sanoa ja mitä ei, se ei ole Timon tehtävä. Arvokonservatiivi jolla ei liene arvoja ollenkaan. En arvosta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eikös se ole hyvä että Terhi-täti koita keskustelemalla ja politoikamalla hoitaa.. Voisihan tuolla harhaisuudella/mielikuvituksella tehdä jotain pahempaakin.

Erittäin hyvin sanottu! Lainatakseni mainiota kolumnistia Jyrki Lehtolaa, se on aina kaikille pieni voitto, kun henkilö suorittaa sekoamisensa internetissä sen sijaan että tekisi sen vaikka ruuhkabussissa.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
ISIS mainittu... Miten ISIS liittyy viinan välittämiseen alaikäisille?

Siten, että ihmisillä tuppaa menemään asioita joskus sekaisin. Sen perusteella ei kannata vetää yksiselitteistä johtopäätöstä valehtelusta. Cittari, Prisma...sattuuhan sitä.

Minulla ei muuten ole mitään velvollisuutta vastailla sinun epäolennaisiin kysymyksiin.

Siinä tapauksessa kannattaa rajoittaa valehtelua.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Seppo Huhta avautuu Facebookissa
Kuvakaappaus Seppo Huhdan avautimisesta

Siinä on taas Sepolla vähän läikähtänyt. Kuvakaappaus siltä varalta että nukkuu päänsä selväksi ja poistaa tämänkin kirjoituksen jälkikäteen. Ei oikein tiedä mistä aloittaisi kun tuota tekstiä rupeaa purkamaan.

Minä luulen että Seppo on ihan oikeasti tuota mieltä ja vielä selvin päin. Ei ihme että sai Maikkarilta kenkää, Ylelle häntä ei ilmeisesti koskaan huolittu ja sekin jurppii. Sekaisin on Seppo.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
En oo koskaan kuullutkaan, mutta näin stetsonista heitettynä voisi olla vaikka loisija-vajakki.

Pyysikö joku sinua kuvailemaan itsesi? Seppo on niin sekaisin että sormet eivät meinaa osua oikeisiin näppäimiin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Minä luulen että Seppo on ihan oikeasti tuota mieltä ja vielä selvin päin. Ei ihme että sai Maikkarilta kenkää, Ylelle häntä ei ilmeisesti koskaan huolittu ja sekin jurppii. Sekaisin on Seppo.

Näin minäkin luulen mutta selvänä jonkinlainen kontrolli on olemassa. Nyt on ilmeisesti tullut taas se hetki kun Seppo alkaa tokenemaan mikä yleensä niin kuin nytkin tarkoittaa seinän siivoamista. Onneksi on kuvakaappaus niin pääsee muutkin tutustumaan Sepon ajatuksiin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olin aikanani MTV3:lla töissä ja silloin Seppo oli mitä miellyttävin henkilö. Mikäköhän hänen päänsä on noin pahasti sekoittanut ja katkeroittanut. Nuo vihapuheet hänen fb-sivullaan ja tuossa kuvakaappauksessa ovat järkyttäviä, sairaan ihmisen kirjoittamia. Ja toiset uuvatit sen kuin kannustavat.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Olin aikanani MTV3:lla töissä ja silloin Seppo oli mitä miellyttävin henkilö. Mikäköhän hänen päänsä on noin pahasti sekoittanut ja katkeroittanut. Nuo vihapuheet hänen fb-sivullaan ja tuossa kuvakaappauksessa ovat järkyttäviä, sairaan ihmisen kirjoittamia. Ja toiset uuvatit sen kuin kannustavat.

Riitaisa avioero, kenkää Maikkarilta. Vähemmästäkin mieli järkkyy. Mitä mahtaa Seppo tehdä nykyään leipätyökseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös