Tulihan se pikku puolustelu sieltä...
Mikä osa mahdollisesti? Vai odotanko vastausta turhaan? Eipä olisi ensimmäinen kerta.
Tulihan se pikku puolustelu sieltä...
Ja sitä seurasi täysin tyhjänpäiväinen öyhötys. Mitään puolustelua oli HeGen viestistä vaikea löytää. Siitä kai voidaan olla jollain lailla yhtä mieltä, että paskaläjä välittää alkoholia alaikäisille.Tulihan se pikku puolustelu sieltä...
Ja sitä seurasi täysin tyhjänpäiväinen öyhötys. Mitään puolustelua oli HeGen viestistä vaikea löytää. Siitä kai voidaan olla jollain lailla yhtä mieltä, että paskaläjä välittää alkoholia alaikäisille.
Täytyy ymmärtää. Onhan se raskasta kun valkoinen Suomi täyttyy matuista, paskaläjistä, ja kaiken maailman muista virpojista. Kukapa nyt ei vähemmästäkin lähtisi poliittiselle uralle tätä vääryyttä korjaamaan.Fiktiivisen henkilön tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei noin muuten ole kovinkaan paljoa vaikutusta kenenkään elämään. Ennen oli Kylli-täti, nyt on Terhi-täti.
Täytyy ymmärtää. Onhan se raskasta kun valkoinen Suomi täyttyy matuista, paskaläjistä, ja kaiken maailman muista virpojista. Kukapa nyt ei vähemmästäkin lähtisi poliittiselle uralle tätä vääryyttä korjaamaan.
Vähän sama tosiaan. Todella vähän.
Vähän sama tosiaan. Todella vähän.
Eikös se ole hyvä että Terhi-täti koita keskustelemalla ja politoikamalla hoitaa.. Voisihan tuolla harhaisuudella/mielikuvituksella tehdä jotain pahempaakin.
Tamperelaisen uutinen ei ollut yhtä tarkka kuin Kiemungin kirjoitus, jossa olevan kohdan huomasin vasta jälkeenpäin. Kuten varmaan huomasit, poistin kirjoitukseni.
Mikä osa mahdollisesti? Vai odotanko vastausta turhaan? Eipä olisi ensimmäinen kerta.
Se ei tee mun mielestä tarinasta totta tai epätotta, jos joku kauppa menee sekaisin. Sekoittihan eräskin taho ISISin ja islamin omassa tweetissään...
Eikös se ole hyvä että Terhi-täti koita keskustelemalla ja politoikamalla hoitaa.. Voisihan tuolla harhaisuudella/mielikuvituksella tehdä jotain pahempaakin.
ISIS mainittu... Miten ISIS liittyy viinan välittämiseen alaikäisille?
Minulla ei muuten ole mitään velvollisuutta vastailla sinun epäolennaisiin kysymyksiin.
Niin kuin ritarillinen Oidipus-poikansa?
Minä kysyisin ihan ekana, että mikä on loisakki?Seppo Huhta avautuu Facebookissa
Kuvakaappaus Seppo Huhdan avautimisesta
Siinä on taas Sepolla vähän läikähtänyt. Kuvakaappaus siltä varalta että nukkuu päänsä selväksi ja poistaa tämänkin kirjoituksen jälkikäteen. Ei oikein tiedä mistä aloittaisi kun tuota tekstiä rupeaa purkamaan.
Seppo Huhta avautuu Facebookissa
Kuvakaappaus Seppo Huhdan avautimisesta
Siinä on taas Sepolla vähän läikähtänyt. Kuvakaappaus siltä varalta että nukkuu päänsä selväksi ja poistaa tämänkin kirjoituksen jälkikäteen. Ei oikein tiedä mistä aloittaisi kun tuota tekstiä rupeaa purkamaan.
En oo koskaan kuullutkaan, mutta näin stetsonista heitettynä voisi olla vaikka loisija-vajakki.Minä kysyisin ihan ekana, että mikä on loisakki?
En oo koskaan kuullutkaan, mutta näin stetsonista heitettynä voisi olla vaikka loisija-vajakki.
...? Kunhan koetin arvata, mitä tuo termi voisi tarkoittaa. Ei tarvitse heti hyökätäPyysikö joku sinua kuvailemaan itsesi? Seppo on niin sekaisin että sormet eivät meinaa osua oikeisiin näppäimiin.
Minä luulen että Seppo on ihan oikeasti tuota mieltä ja vielä selvin päin. Ei ihme että sai Maikkarilta kenkää, Ylelle häntä ei ilmeisesti koskaan huolittu ja sekin jurppii. Sekaisin on Seppo.
Olin aikanani MTV3:lla töissä ja silloin Seppo oli mitä miellyttävin henkilö. Mikäköhän hänen päänsä on noin pahasti sekoittanut ja katkeroittanut. Nuo vihapuheet hänen fb-sivullaan ja tuossa kuvakaappauksessa ovat järkyttäviä, sairaan ihmisen kirjoittamia. Ja toiset uuvatit sen kuin kannustavat.