No sehan meni kivasti. Nuori puolue tarvii diktaattorin, jotta pysyy edes ne tietyt arvot. Mutta Soini on nyt kaantanyt takkiaan ja erotti nuoren lupaavan persun, joka ei halua tukea kreikkaa ja joka vastustaa maahamuuttoa. Siis tah? Ei olisi vuosi sitten uskonut. Itse olen toivonut persuille parasta, koska haluan etta politiikkan kenttaa sekoitetaan. Ymmarran sen etta nuoreen puolueeseen tulee kaiken nakoista hiihtajaa, mutta aika suodattaa sen. Ymmarran etta maahanmuuttajavastainen linja tuo rasistejakin, mutta nekin tasoittuu. Mutta jos Soini on vetanyt tiukkaa omaa linjaansa, sitten kaantanyt yhtakkia suuntaansa ja joku siita alahtaa, niin pihalle vain. Tynkkynen on/oli juuri sellainen kaveri joita persut olisi tarvinnut tulevaisuuteen kasvamaan. Toki Tynkkysesta on tullut mieleen jankkaaja, mutta hanen ideansa on saanut kentalla hyvaksyntaa, etta mies olisi oikealla asialla. Soini osoitti juuri, etta Persujen suunta on vaihtunut. Itse olen puolustellut Soinia, kun miesta syytetaan takin kaannosta (koska muutkin on kaantanyt takkia), mutta en puolustele enaa. Tynkkysen ideat olivat viela puoli vuotta sitten kivoja, mutta ei enaa ja Tynkkynen ei ole tassa se joka on takkinsa kaantanyt.