tämä invaasio voidaan kääntää positiiviseksi. Aivan varmasti voidaan, asia on täysin selvä ja keinoja on monia.
Nonniin, siinä on sinulla agenda, alat vaan täällä totetuttamaan, ties mitä tapahtuu.
Edelleenkään, jos en ole väittänyt omaavani vastauksia sinun kysymyksiisi, ei se tee minusta paikalta pakenijaa, sen sijaan saatan tietää montakin vastausta kysymyksiin, joita et ymmärrä kysyä, en tietenkään osaa niihin vastata. Hevonen, silmälaput, muistatko?
Tuolla kuvitelmallasi, että minä jotenkin olisin "yläpuolella" allekirjoitat kyllä karulla tavalla oletukseni, että yrität keskustella kanssani, kuin olisin jumala, spooky sanoisi amerikkalainen.
Ihan ensiksi, tai vaikka aluksi, mietis mikä on kustannus, jos rajojen sulkemisfantasia olisi realismia. Nimenomaan siis kustannus suopmalaiselle yrityselämälle ja sitä kautta yhteiskunnalle? Kun näitä harhoja kuitenkin kuljetat kaiva hintalappu, älä minulle, minä en sitä tarvitse, mutta itsellesi. Sen jälkeen mieti onko se realismia. Oikea vastaus on ei, sen verran helpotan. Tämän harhan poistuttua on sitten mahdollista lähestyä haastetta ihan tutkien, voisiko siitä olla mitään hyötyä, kun se poistuu todellisuudesta asiana yhtä huonosti, kuin kengät tulevat ajattelemalla jalkaan. Sitten ollan mahdollisen keskustelun alun äärellä.