Voi jumalauta juu, mitä manipulointia tuo kakkapyyhe nimeltä Aamulehti taas suoltaa!
Perussuomalaisetko ovat siitä vastuussa, että sivukirjastoja on Suomessa lakkautettu perkeleesti?.
Kyllähän tässä persujen kunnallivaalimenestys kertoo arvot jo tälle vuodelle aika huolella, semmoinen yllättävä negatiiivinen korrelaatio on persujen kunnallisvaalikannatuksen ja kirjastojen aineistomäärärahojen välillä. Siis kuntatasolla. Google on ystävä, kyllä se tilasto sieltä löytyy.
Sivukirjastojen lakkaustamisesta persut ovat viime vuodelta jo jossain kunnissa vastuussa, pahaa pelkään, että kohta ovat aika pahasti muuallakin. Osaltaan tuo Suomen kirjastolaitos on niin vitun hieno, etä on vaikea valita itselleen puoluetta (kaikkien lakkautuslistalla, paitsi ei mun). Ne jotka kannattavat kirjastomäärärahojen lisäämistä, ovat muissa asioissa aika paljon kujalla maailman realiteeteistä, ns. 'omat' puolueet eivät ota kantaa koko asiaan, joka aina mulle tarkoittaa rahaa pois.
On mulle vitun tärkeä kriteeri vaaleihin. Nyt tuntuu vain välillä, että mulle sopivaa vaihtoehtoa ei löydy. Ehkä äänestän ehdokasta vastoin meidän vaalijärjestelmämää, jossa ensisijaiseti pitäisi äänestää puoluetta.
Paljastetaan, että olen Pirkanmaalta. Me olemme viimeisen kymmenen vuoden aikana hävinneet aluepoliittisista (tai kyvyttömyydestä) johtuvista syistä vaikkapa liikenneinvestoinneissa vähän vitusti, mutta jos ministeriaines on Sasia ja Tiuraa, niin eipä tuota paljon voi ihmetellä.
Tre seudun ratainvestointien puute on tosin maksanut valtiolle saatanasti enemmän kuin järkevät investoinnit infraan vaikkapa ylisuurina verotuksen työmatkavähennyksinä viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. verrattuna kunnon setulippusysteemiin (juna & bussi) ja myös jopa infraan. Miksei Slummi-Suomi suostu ymmärtämään, että järkevän hintaista joukkoliikennettä voisi olla myös tku - tre - jkl - olu seudulla myös raiteilla?
Itsenäinen Pirkanmaa SAATANA, rahoitamme muuta Suomea ihan vitusti enemmän kuin suhteellisesti kuuluisi SUomen EU-maksuista. Google taas ennen kuin se vittuilu alkaa. Ja varsinkin liikenttestä saadut verot ja veroluonteiset maksut.
No jos liikenneministeriksi on tarjolla meiltä täältä Jukka Gustaffson, niin ehkä tuohon pitää sanoa vaan iso HUOH!
Miksi vitussa en lähtenyt politiikkaan, olisinhan varmaan ainakin Länsi-Euroopan ja Atlantin Saarien diktattori jo.
Miten tämä pystytään mokamaan lähes yhtä pahasti kuin kuin turussa???
Ei sen nyt pitäisi olla niin vaikeaa: Seutulippu alueelle Tre, Kla, Pir, Ylö, Lem, Nok, Ori, Ruo, ehkä myö Vlk ja Akaa. Sama lippu käy junaan ja onnikkaan, päivähinta edestaiselle matkalle on korkeintaan 5€. Muutama seisake junille lisää, ja Rantatien tunnelia ei tarvita.
t. hanu
t. hanu