Kirjoittelija
Jäsen
Ei vaan sinun kateuden täyttämässä maailmassasi.
Se olit sinä, joka kirjoitti että alle 20 000 euron autolla ajavat ovat epäonnistuneet täydellisesti. Se ei ollut Toejoen Veikko, joten älä pistä lausuntoa hänen piikkiinsä.
Kyllä mä ainakin tiedostan ihan hyvin, että mun 32 000 euron nettotuloni, jotka eivät riitä noin 500 euron arvoista Ooppelin-louskua parempaan autoon, tekevät musta yhteiskunnan pohjasakkaa. Ymmärrän myös erittäin hyvin sen, miksi te parempiin perheisiin syntyneet haluatte erottua meistä alaluokan jäsenistä esim. hankkimalla kalliita autoja. Mutta siinä vaiheessa mulla alkaa vähän keittää, kun ensin hommataan joku sadan tonnin auto, ja sitten väitetään ihan pokkana, että "ei tässä mitään tarvetta ole kenellekään mitään näyttää". Minun mielestäni tuollainen paskapuhe osoittaa todella syvää halveksuntaa köyhälistöä kohtaan. Arvostan paljon enemmän sellaisia rahamiehiä, jotka sanovat autohankintojensa(kin) tiimoilta asiat niin kuin ne on. Yksi tuttu hommasi Teslan kun ne tuli markkinoille tossa pari(?) vuotta sitten. Ei ole varmaan teidän näkökulmastanne mitenkään kallis auto, mutta mun näkökulmastani on. Ei hän jauhanut paskaa mistään auton turvallisuudesta tai lapsiperheen tarpeista, vaan sanoi ihan suoraan, että "hommasin tollasen kun sitä ei tutuilla ole". Jouni Hynynen taas esitteli tv:n auto-ohjelmassa Hummeriaan ja kertoi auton hankintaperusteeksi sen, että "tällä saa hyvin ärsytettyä kettutyttöjä ja muita vitun luontoaktivisteja". Totesi myös, että syöhän se pirusti bensaa, mutta ei se ole mikään ongelma, kun myttyä on. Tuollaisia rehellisiä massimiehiä on paljon helpompi arvostaa kuin niitä menestyjiä, jotka eivät pysty rehellisesti puhumaan statussymboliensa hankintaperusteista.
Viimeksi muokattu: