Jaa, siellä on jatkoaikaa luettu. Tästähän Toejoen Veikon kanssa vängättiin useampi sivu tällä palstalla muutamia kuukausia sitten. Tuossahan on ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Saatte tehdä mitä haluatte, kunhan teette niinkuin minä sanon. Helppoa. Miksei me keksitty tätä aikaisemmin? Maailmassa ois rauha ja kaikilla ois rahaa.
No eikös juuri tuolla perusteella asia voisi yhtä hyvin olla kiellettyä? Ja alettaisiin keskittymään niihin tärkeisiin asioihin.
Aika väsyneitä argumentteja puolin ja toisin. Jos asia muutetaan, mitään oleellisia muutoksia ei saada. Ja jos asia jätetään muuttamatta, mistään oleellisesta ei jäädä paitsi. Mutta pääasia tietysti on se että minun kannattamani kanta voittaa. Miksi tuo vastapuoli ei jo hiljene ja taivu kannalleni?
Mielestäni se, että kielto/laittomuus ei koske kuin pientä osaa ihmisistä ei voi olla peruste asian kieltämiselle. Et varmasti tykkäisi laista, joka kieltäisi Beltran nimimerkin jatkoaika.com sivustolle kirjoittelun. Sekin voisi ihan hyvin olla olemassa, koska se koskee vain yhtä ihmistä. Ketä siis kiinnostaa? Mukahauskoja "vaihtaisin nikkiä" tyylisiä kommentteja odotellessa..
Edelleen olen sitä mieltä, että tasa-arvoinen avioliittolaki voimaan mitä pikimmiten. Se, että intti ja moni muukin asia tällä hetkellä ei ole tasa-arvoista ei ole mikään peruste tasa-arvoisen avioliiton vastustamiseen. Ne on ihan omia asioita, joista voi puhua omassa ketjussa. Siitä vaan ketjua avaamaan sisarusten avioliitto-oikeudesta ja muusta mukavasta. Intistä täällä varmaan jokunen ketju jo onkin.
Mutta oliko vielä muita perusteluja, miksi tasa-arvoista avioliittolakia ei saisi sallia? siis muuta kuin, että intti ja sisarusten väliset avioliitot, niitä on niin vähän ja niillä on jo kaikkee. Näiden Teuvon rintamaito ja hauveli argumenttien lisäksi.