Miksi vaadit arvokeskustelua, kun vain yhdenlaiset mielipiteet ovat sallittuja?
Mikäli viittaat Halla-ahoon, hän ei arvokeskustelua käy vaan ajaa omaa agendaansa, joka on hyvin kapea.
Miksi vaadit arvokeskustelua, kun vain yhdenlaiset mielipiteet ovat sallittuja?
Mikäli viittaat Halla-ahoon, hän ei arvokeskustelua käy vaan ajaa omaa agendaansa, joka on hyvin kapea.
Tämä adoptio-oikeus on kyllä vaikea kysymys. En edes itse tiedä mitä mieltä olen. Sen sijaan en ymmärrä miksi homot ja lesbot eivät saisi mennä naimisiin. Rekisteröity parisuhde on kuitenkin sama asia, vain eri nimellä.
Onkos kukaan miettinyt minkälainen liuta koulukiusattuja lapsia näistä homo- ja lesbo pariskuntien lapsista tulisi? Ei ne Perussuomalaiset ihan turhaan siellä vastusta.
Käsittääkseni homot tai lesbot eivät voi saada lapsia.
Ai jaa. No korjataan sen verran, että adoptio-lapsista.
Ai jaa. No korjataan sen verran, että adoptio-lapsista.
Eli näitä "adoptio-perheitä" tulisi rankaista sen vuoksi, että joku toinen on (mahdollisesti) idiootti?
Ei mistään rankaisusta ole kyse. Erilaisuudesta on ollut tapa kiusata koko peruskoulun kaaren ajan, ja siellähän varsinkin homous on kaikista pahinta mitä ihmiselle voi sattua. Valtiolla on jo riittävästi tekemistä syrjäytyneiden kanssa, ja uusia ei tarvita.
Nyt täytyy sanoa, että vittu kun sinulla on tyhmiä kommetteja!
Olen sanonut useampaan kertaan, että pitäisi käydä todellinen arvokeskustelu, jonka pohjana on käytettävissa oleva raha ja mihin se käytetään. Jos minä saisin päättää, hoitaisin sosiaali-, koulutus- ja terveystoimen, sen jälkeen katsoisin mitä jää jäljelle. Jätetään urheiluseurat ilman tukea ja kaukalot jäädyttämättä.
Hoe vaan sitä vittua ja arvokeskustelua. Toistaiseksi olet ollut vain kuntaliitosten kannalla ja antamassa monoa laumalle kuntien työntekijöitä. Kehitysavusta, maahanmuutosta tai mistään halaamastasi puusta säätämisen tyrmäät vakioletkautuksella, ettei juuri siitä yksittäisestä asiasta ole kelkan kääntäjäksi. Pienistä puroista ja niin edelleen..
Suurelle osalla julkista sektoria pitää antaa monoa, se nyt vaan on fakta. Pitää siirtää enemmän käsiä vanhustenhoitoon esim. kadunhoidosta tai talonrakentamisesta, keskittyä julkisensektorin ytimeen.
Eli duunareita pellolle, mutta muukalaisten elättämiseen ei saa puuttua, asuvat he sitten Suomessa tai ulkomailla. Olet antanut oman panoksesi kaipaamaasi arvokeskusteluun.
Mikäs tuossa uutisessa oli niin kiinnostavaa? Persut potkivat kuolemantuomion vaatijan pois keskuudestaan.. Rasismi?
Käsittääkseni homot tai lesbot eivät voi saada lapsia.
Mitäs helvettiä? Eihän tästä ole kauaakaan kun Jani Toivola kertoi tulleensa isäksi eli siis saaneensa lapsen. Käsittääkseni Jani Toivola on umpihomo, joten mites se nyt sitten on mahdollista jos homot eivät voi väitteesi mukaan saada lapsia? Pystytkö vastaamaan?
Voi kun hauskaa!!
Adoptio ei käsittääkseni liity mitenkään tasa-arvoiseen avioliittolakiin.
Maahanmuutto on yksi osa tätä arvokeskustelua, Halla-aho käy keskustelua vain maahanmuutosta.
Minä en ole kanssasi samaa mieltä, maahanmuutto pitää olla mukana arvokeskustelussa.
edit: Viestisi sopii hyvin Soinin populistiseen linjaan, vastakkainasettelua.
Onkos kukaan miettinyt minkälainen liuta koulukiusattuja lapsia näistä homo- ja lesbo pariskuntien lapsista tulisi?
Voi kun hauskaa!!
Adoptio ei käsittääkseni liity mitenkään tasa-arvoiseen avioliittolakiin.
Sama liirum-laarum se vain jatkuu. Arvokeskustelua pitää käydä, mutta säästää ei saa...
Ai, ei?
"Tasa-arvoinen avioliittolaki mahdollistaisi parin tulemisen adoptiovanhemmiksi yhtä aikaa, eikä niin kuin nyt, että toinen joutuu adoptoimaan ensin yksin ja toinen sitten adoptoi kumppaninsa lapsen. Lapsen edun mukaista on, että molemmat hänen kanssaan arkea elävät henkilöt voivat tulla lapsen vanhemmiksi yhtä aikaa."
Tasa-arvoinen avioliittolaki