Minun mielestäni sinä olet väärässä. Jos nyt ihmiset maksavat tuloistaan 30-40% veroja, niin aika vitun kohtuutonta on vaatia, että väljellä jääneellä osuudella kustantaisivat kaikki ne menot, jotka he "jokainen hoitakoon omat asiansa" -maailmassa maksaisivat itse.
Jos minä haluan että suomessa siirrytään vasemmanpuoleiseen liikenteeseen, niin en minä sitä vaatiessani lähde kaahaamaan moottoritietä väärään suuntaan.
No enhän minäkään näin vaadi. Freemont oli ajamassa julkista terveydenhoitoa alas ''koska jokainen hoitakoot omat asiansa'' ja koska tämä on sen verran typerä mielipide, niin siihen on oikeus vastata, että miksi vitussa sun omat lapset eivät sitten hoida omaa terveyttään.
Luetaan niitä viestejä ja keskusteluja kokonaisuudessaan. Kirjoitin asiallisesti pätkän viestiini, minkä olisi luullut selventävän asiaa.
Edit: selvennetääs vielä. On siis kyllä ihan totta, että esim. Freemontilta on oikeus käyttää hyödyksi palveluita, joita hän maksaa veroilla, vaikka vastustaiskin näitä palveluita yleisellä tasolla. Näinhän hän ei tosin sanojensa mukaan toimi, mutta se ei tässä oleellista.
Sen sijaan, jos freemont on sitä mieltä että jokaisen kuuluu pärjätä omillaan, mistä syystä julkinen terveydenhoito tulee vetää alas, niin silloin luulisi, että hän ei vapaaehtoisesti maksaisi muille ihmisille palveluita. Eihän freemontin lapsi mitään veroja maksa. Ja tottakai näin on tyhmää sanoa, mutta se johtuu freemontin tyhmyydestä. Mieshän on sitä mieltä, että vähävaraisten lasten tulisi sairastuttuaan vaikka kuolla, kunhan eivät tule muiden pussille.