Ai monikulttuurista opetusta?En ajattele opetuksen sisällön monipuolistamisen olevan yksinomaan huono asia.
Ai monikulttuurista opetusta?En ajattele opetuksen sisällön monipuolistamisen olevan yksinomaan huono asia.
Yllätyin kovasti, että palstan virallinen persu haluaa persuketjussa kirjoittaa lähinnä kokoomuslaisista. No kukapa Gospel-hörhöä tai tuota toista fundisuskista haluaisikaan puolustella.
Saisikos vielä vähän lisää hauskoja nimiväännöksiä?
Sori, en ole virallinen Persu, kun en ole puolueen jäsen. En nyt, enkä koskaan tule olemaankaan minkään puolueen jäsen.
Kuitenkin olet selkeällä erolla seuraavaan tähän ketjuun eniten kirjoittanut ja persuja uutterimmin puolustellut eli kanna tittelisi ylpeydellä vaikka et jäsenmaksurahoillasi persujen säätiökikkailuja tuekaan.
Kyllä minä olen edelleen liikkuva äänestäjä. Mutta olen kyllä persuuntunut vahvasti, vaikken samaa mieltä aina kaikesta olekaan samaa mieltä. Johtuu muuten lähinnä kaltaisistasi persut sitä ja tätä-janareista.
Erilaisia kulttuureja, ajatustapoja ja aatteita voi tietenkin esitellä.Ai monikulttuurista opetusta?
Voi olla, että saataisiin oppilaat paremmin innostumaan.Seuraavaksi joku ehdottaa että joogalentämistä pitäisi opettaa fysiikan tunnilla vastapainona Newtonille. Ja matematiikan tunneilla Vasemmistoliiton prosenttilaskua vaihtoehtoisena teoriana.
Seuraavaksi joku ehdottaa että joogalentämistä pitäisi opettaa fysiikan tunnilla vastapainona Newtonille...
Ainakin sinä voittaisit ja paljon. Suomessa ei ollut kristinuskon opetusta vielä kivikaudella.Hauskaa (tai oikeasti todella pelottavaa) kuvitella kuinka kauan kestäisi, ennen kuin persujen opetusohjelmat taannuttaisivat Suomen kivikauteen.
Tarkoitatko nyt peruskoulua vai sitä, että koulutuksessakin hallinnollisten kulujen suhteellinen osuus on vuosien saatossa kasvanut?mutta koulutusjärjestelmän tuhoaminen on rikos kansakunnan tulevaisuutta vastaan.
No kylläpäs täällä on ruvettu kauhistelemaan yhtä kirjallista kysymystä. Eiköhän vastaavia kysymyksiä ole vuosien saatossa esitetty aika paljon erikoisemmistakin aiheista.
On se nyt perhanan huolestuttavaa että kansanedustajaksi valittu kaveri lähtee tosissaan ehdottamaan huuhaatarujen esittämistä osana tiedeaineen oppimäärää.
Mitäs tuo nyt on, opetetaanhan yliopistoissa talous- ja kasvatustieteitäkin muka ihan tosissaan.
No, kyllähän tuo menisi hyvinkin jos ei haluttaisi ängetä sitä biologian alle, minne se ei normaalin logiikan mukaan kuulu.
Huolestuttavaa, joskin odotettua on se, että aivopesty väestönosa suhtautuu nähdyn kaltaisella aggressiivisuudella erilaisiin ehdotuksiin. Tulee mieleen jotkut yhden totuuden dikatuurit.On se nyt perhanan huolestuttavaa että kansanedustajaksi valittu kaveri lähtee tosissaan ehdottamaan huuhaatarujen esittämistä osana tiedeaineen oppimäärää.
Tulee mieleen jotkut yhden totuuden dikatuurit.
En sano, että pitäisi opettaa. Minä en vain koe tuollaisen asian ehdottamista huolestuttavaksi asiaksi, kuten tämän ketjun kommarihenkiset* viesteistä päätellen kokevat.Niin siis oletko sitä mieltä että luomisoppia pitäisi opettaa osana biologian oppimäärää?
Tarkoitatko aivopestyllä väestönosalla niitä ihmisiä, jotka pitävät evoluutiota faktana? Minä kutsuisin heitä ennemminkin sivistyneiksi.Huolestuttavaa, joskin odotettua on se, että aivopesty väestönosa suhtautuu nähdyn kaltaisella aggressiivisuudella erilaisiin ehdotuksiin. Tulee mieleen jotkut yhden totuuden dikatuurit.
En sano, että pitäisi opettaa. Minä en vain koe tuollaisen asian ehdottamista huolestuttavaksi asiaksi, kuten tämän ketjun kommarihenkiset* viesteistä päätellen kokevat.
...
Tarkoitan sitä väestönosaa, jota ylläolevassa viestissä kuvailin sanalla kommarihenkiset.Tarkoitatko aivopestyllä väestönosalla niitä ihmisiä, jotka pitävät evoluutiota faktana? Minä kutsuisin heitä ennemminkin sivistyneiksi.
Minä en vain koe tuollaisen asian ehdottamista huolestuttavaksi asiaksi, kuten tämän ketjun kommarihenkiset* viesteistä päätellen kokevat.