Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
Soinin Timppa, 50 vuotta! Onnea vaan kovasti!
Mielestäni peruste ei ole idioottimainen, mutta toki ristiriidassa muuhun vireillä olevaan alkoholipolitiikkaan.Peruste on täysin idioottimainen ja täysin ristiriidassa hallituksen muuhun alkoholipolitiikkaan nähden. Keskiolut takaisin Alkoon ja paluuta kuuskyt-lukuun. Mainontakielto, urheilutapahtumista kaljat pois, kakkoskalja keskarin tilalle, kapakat kiinni viimeistään 02.00, ym...
Näillä kaksiheppaisilla ja soutuveneillä hukutetaan lähinnä itseään ja suoritetaan samalla varsin tehokasta rodunjalostusta. Ei ne liitinki auki hukkuneet sieltä välkyimmästä päästä ole.Niin, esimerkkisi tavalla taitaa vaan juuri niitä hukkumisia eniten sattua. Otetaan kymppisäkki & kosanderi Terhiin mukaan ja kaks heppasella jurnuttelemaan järvelle ja virveliä heittelemään. Ja sitten tulee kusihätä... Setämies on noita raatoja sukellellut ja naarannut aika kasan ja lähes kaikilla miespuolisilla on ollut vetskari auki ja kulli paljaana.
Robbe saisi siis paskaa niskaansa, koska isänsä on persujen ehdokkaana. Johtuuko Kimmo Elomaan maine siitä, että Kike Elomaa oli persujen ehdokkaana. Mä olen aina luullut, että Kimmon huono maine johtuu jostain aivan muusta.Itse sinä kysyit, että miksi Robbe voisi joutua paskasateeseen isänsä takia? Minä vastasin.
Mielestäni peruste ei ole idioottimainen, mutta toki ristiriidassa muuhun vireillä olevaan alkoholipolitiikkaan.
Näillä kaksiheppaisilla ja soutuveneillä hukutetaan lähinnä itseään ja suoritetaan samalla varsin tehokasta rodunjalostusta. Ei ne liitinki auki hukkuneet sieltä välkyimmästä päästä ole.
Isoilla veneillä ja ammattiliikenteessä saadaan sitten jo huomattavan paljon pahempaa jälkeä aikaan, kuten Järvilehdon ja Italian risteilyturmat osoittivat.
Isoilla veneillä ja ammattiliikenteessä saadaan sitten jo huomattavan paljon pahempaa jälkeä aikaan, kuten Järvilehdon ja Italian risteilyturmat osoittivat.
Eihän Järvilehdon tapauksessakaan kuollut kuin yksi, miten se on pahempaa jälkeä? Tuskin sekään sieltä välkyimmästä päästä oli, kun kännikuskin kyytiin lähti.
Isoilla veneillä ja ammattiliikenteessä saadaan sitten jo huomattavan paljon pahempaa jälkeä aikaan, kuten Järvilehdon ja Italian risteilyturmat osoittivat.
Huvijahtiryyppäämistä ei ole mitään syytä sallia. Sen sijaan pienveneilyn osalta yksi ajatus rajoista voisi olla vaikka sellainen, että rekisteröintivelvollisilla (yli 20hv) veneillä rajaa laskettaisiin, mutta pienemmillä moottoreilla ja soutuveneillä voisi olla ennallaan. Perustuu lähinnä juuri siihen, että noilla pikkupaateilla saadaan aikaiseksi vahinkoa lähinnä itselle, isomilla myös muille. Kokemuksini perustuen voin myös kertoa, että pikkupaatti on myös hiukan helpompi hallita oli pikku hiprakassa tai ei.Niin no, selkeähän tuo ajatus toisaalta tuossa on. Henriksson ei halua astua eliitin varpaille ja siksi huvijahtiryyppääminen pitää sallia.
Keskustelu kanssasi tässäkään asiassa ei ole erityisen hedelmällistä, koska sinulle tämä tuntuu olevan taas kerran puhtaasti poliittinen kysymys. Mainittakoon kuitenkin, etten ole millään lailla tyytyväinen, jos joku hukuttaa itsensä känniveneilynsä seurauksena. Vastoin käsitystäsi en myöskään pidä tyhmää ja rikasta toistensa vastakohtana.On tämä suvaitsevainen sixpack-humanismi ihanaa. Sinä varmaan juhlit näitä alempiarvoisten hukkumisia ja rodun parantumista, mutta entäs ne lapset? He jäävät varmasti isäänsä kaipaamaan, on sitten rikas tai ei. Merkillinen ajattelutapa tuo "itseni siinä vaarannan", perheellisiltä äijiltä todella itsekästä ajattelua.
Totta helvetissä periaatten tulee olla yhdenveroinen. Onko joku poliitikko tai muu henkilö ehdottanut, että promillerajat määritellään uskonnollisen vakaumuksen, poliittisen suuntautumisen tai varallisuuden mukaan.Toki, ei kaikkia känniveneilyjä promillerajoilla estetä, mutta periaate pitää olla yhdenvertainen.
Jokainen näkee asiat hiukan eri tavalla, mutta mielestäni Järvilehto sai todella pahaa jälkeä aikaan seikkailullaan. Onneksi selvittiin yhdellä kuolonuhrilla ja sekin omassa seurueessa. Voi vain kuvitella jälkeä, jos olisi umpikännissä yöhämärissä ajaessaan törmännyt kanavan penkan sijaan johonkin pienveneeseen.Eihän Järvilehdon tapauksessakaan kuollut kuin yksi, miten se on pahempaa jälkeä? Tuskin sekään sieltä välkyimmästä päästä oli, kun kännikuskin kyytiin lähti.
Ei se Järvilehdon paatti ihan pienimmästäkään päästä ollut, mutta sanotaan nyt sitten, että isotehoinen. Rumaa jälkeä sillä ainakin aikaiseksi sai.Tua noin, aika pieniä ovat sitten isot veneet.
Keskustelu kanssasi tässäkään asiassa ei ole erityisen hedelmällistä, koska sinulle tämä tuntuu olevan taas kerran puhtaasti poliittinen kysymys. Mainittakoon kuitenkin, etten ole millään lailla tyytyväinen, jos joku hukuttaa itsensä känniveneilynsä seurauksena. Vastoin käsitystäsi en myöskään pidä tyhmää ja rikasta toistensa vastakohtana.
Totta helvetissä periaatten tulee olla yhdenveroinen. Onko joku poliitikko tai muu henkilö ehdottanut, että promillerajat määritellään uskonnollisen vakaumuksen, poliittisen suuntautumisen tai varallisuuden mukaan.
Eikös ammattiliikenteellä ole ihan lain puolesta esim. lepoaikojen suhteen eri rajat kuin siviililiikenteellä? Eihän siinäkään tielläliikkujat ole yhdenvertaisia, jos siviili-Reiska saa ajaa Lappiin yhtä soittoa ja rekkakuski-Lauri pysähtelee säännöllisin väliajoin virkistäytymään sekä päivittäinen ajoaika on rajattu.No, miksei tuota sitten voida siirtää maanteille, jos se on täysin yhdenvertainen mielestäsi? Eli ammattiliikenteellä eri promillerajat, kuin huviajelijoilla.
Kannatan ehdottomasti kaiken ammattiliikenteen nollatoleranssia. Niin maalla, kuin vesilläkin.No, miksei tuota sitten voida siirtää maanteille, jos se on täysin yhdenvertainen mielestäsi? Eli ammattiliikenteellä eri promillerajat, kuin huviajelijoilla.
Eikös ammattiliikenteellä ole ihan lain puolesta esim. lepoaikojen suhteen eri rajat kuin siviililiikenteellä? Eihän siinäkään tielläliikkujat ole yhdenvertaisia, jos siviili-Reiska saa ajaa Lappiin yhtä soittoa ja rekkakuski-Lauri pysähtelee säännöllisin väliajoin virkistäytymään sekä päivittäinen ajoaika on rajattu.
Onko noin?
Väsyneenä ajamisesta sakotetaan päivittäin | Tuulilasi
Linkki Tuulilasin sivuille.
Kyllä poliisi voi sakottaa siviili-Reiskaa siinä kuin rekkakuski-Lauriakin. Tietysti Reiskalla nyt ei ole kiulussaan mitään ajopiirturia, mutta silti.
Jos soutuveneestä kännissä veteen putoamisen riski on suurin syy laskea promillerajoja, niin eikö maissakin tapahtuvaan hortoiluun pitäisi saada jonkinlainen promilleraja. Ainakin rannikkokaupungeissa, joissa on mahdollisuus pissatessa pudota satama-altaaseen sekä niillä paikkunnilla, joissa on korkeita mäkiä, joilta putoaminen on riski.
Ja miten se nyt menee, että saisiko veneessä olla kännissä kuitenkin matkustajat vai pitäiskö olla niin, että huviveneessä ei kukaan saisi ottaa naukkua, ettei putoa? Entä ruotsinlaivalla?
Raskaassa liikenteessä on määrätty, että 4,5 tunnnin ajon jälkeen pitää pitää tauko, mikä kestää vähintään 45 minuuttia. Ymmärrät varmaan, että on aika erilaista olla tälläisen määräyksen alla tai esim. itse olen ajanut 6 tuntia putkeen keskellä päivää rikkomatta mitään määräyksiä. On eri asia kieltää väsyneenä ajo kuin määrätä taukojen kesto sekä pito hetki, eikö sinustakin?Onko noin?
Väsyneenä ajamisesta sakotetaan päivittäin | Tuulilasi
Linkki Tuulilasin sivuille.
Kyllä poliisi voi sakottaa siviili-Reiskaa siinä kuin rekkakuski-Lauriakin. Tietysti Reiskalla nyt ei ole kiulussaan mitään ajopiirturia, mutta silti.
Kaikki vesiselvänä tai tuppinurin. Ehdottomasti kuitenkin kaikille samat promillet, että ollaan yhdenvertaisia. Poikkeuksena ruotsinkieliset ökyrikkaat, jotka saavat muutenkin tehdä mitä haluaa, eikä siitä varmaan kukaan mieltänsä pahoita.Ja miten se nyt menee, että saisiko veneessä olla kännissä kuitenkin matkustajat vai pitäiskö olla niin, että huviveneessä ei kukaan saisi ottaa naukkua, ettei putoa? Entä ruotsinlaivalla?
Tuollaista mainitsemaasi pilkunnussintaa hallitus harrastaa niin tupakin kuin alkoholinkin kanssa, joten eiköhän noilla ideoilla sulle löytyisi virkamiehen paikka? On tupakkibingoa, "kaljaa viinakauppaan" kampanjaa, ym..
Ei vaikuta erityisen yhdenvertaiselta hommalta. Polkupyörällä saa kihnuttaa vaikka kellon ympäri, mutta työkseen ajavat joutuvat pitämään taukoja. Onko tämä nyt sitten six-päkin vai Niinistön syytä? Kaiken hyvän päälle ei myöskään koske millään lailla ökyrikkaita ruottinkielisiä, jotka työnteon sijaan loisivat säätiöidensä rahoilla huvijahtiensa kannella skumppaa siemaillen. Onneksi persurehti kansanosa ei missään olosuhteissa alennu mihinkään sääiökikkailuihin.Raskaassa liikenteessä on määrätty, että 4,5 tunnnin ajon jälkeen pitää pitää tauko, mikä kestää vähintään 45 minuuttia. Ymmärrät varmaan, että on aika erilaista olla tälläisen määräyksen alla tai esim. itse olen ajanut 6 tuntia putkeen keskellä päivää rikkomatta mitään määräyksiä. On eri asia kieltää väsyneenä ajo kuin määrätä taukojen kesto sekä pito hetki, eikö sinustakin?
Ei vaikuta erityisen yhdenvertaiselta hommalta. Polkupyörällä saa kihnuttaa vaikka kellon ympäri, mutta työkseen ajavat joutuvat pitämään taukoja. Onko tämä nyt sitten six-päkin vai Niinistön syytä? Kaiken hyvän päälle ei myöskään koske millään lailla ökyrikkaita ruottinkielisiä, jotka työnteon sijaan loisivat säätiöidensä rahoilla huvijahtiensa kannella skumppaa siemaillen. Onneksi persurehti kansanosa ei missään olosuhteissa alennu mihinkään sääiökikkailuihin.
Tarkoitus oli osoittaa, että asiasta riippuen ihmiset eivät nytkään ole samassa asemassa. Useimmiten eriarvoisuus muodostuu vaikka työtehtävän puitteissa. Miksi siis juopumusrajojen suhteen kaikkien pitäisi olla samalla viivalla? Miksi vaikka väsymyksen suhteen ammattikuskeille pidetään tiukkaa linjaa ja se on sinusta hyvä, mutta alkoholin suhteen linjan pitäisi ollakin sama?En nyt oikein ymmärrä sitä, että mitä tekemistä ylipäätään tällä väsymyksellä on promillerajojen kanssa? On hyvä turvallisuuden kannalta, että ammattiliikenteessä on piirturit ja rajoitukset olemassa. Mutta kun puhalletaan siihen viinatorveen, niin kyllä silloin pitää olla tasan yksi raja. Ei tää voi olla näin vaikeaa?
Mutta aivan sama mulle toisaalta, minusta ei kuitenkaan viherbättre-eliitti ei rodunjalostukseensa lisävirtaa saa, kun en känniveneilyä harrasta.
Helppo uskoa, ettet ymmärrä, vaikka asioita on sinulle monilta tahoilta yritetty selventääkin. On jo aikaisemmin todettu, että tien päällä on kovin monenlaista kulkupeliä, joita koskevat eri säänökset monissa asioissa, myös promille rajoissa. Kävellen tai polkupyörällä voi kulkea kuinka kännissä vaan, moottoriajoneuvoilla on sitten omat rajansa. Näiden säännösten suhteen ihmiset eivät ole eriarvoisia, vaan eri ajoneuvot sen mukaan miten niitä voi kuljettaa.En nyt oikein ymmärrä sitä, että mitä tekemistä ylipäätään tällä väsymyksellä on promillerajojen kanssa? On hyvä turvallisuuden kannalta, että ammattiliikenteessä on piirturit ja rajoitukset olemassa. Mutta kun puhalletaan siihen viinatorveen, niin kyllä silloin pitää olla tasan yksi raja. Ei tää voi olla näin vaikeaa?
Mutta aivan sama mulle toisaalta, minusta ei kuitenkaan viherbättre-eliitti ei rodunjalostukseensa lisävirtaa saa, kun en känniveneilyä harrasta.
Tarkoitus oli osoittaa, että asiasta riippuen ihmiset eivät nytkään ole samassa asemassa. Useimmiten eriarvoisuus muodostuu vaikka työtehtävän puitteissa. Miksi siis juopumusrajojen suhteen kaikkien pitäisi olla samalla viivalla? Miksi vaikka väsymyksen suhteen ammattikuskeille pidetään tiukkaa linjaa ja se on sinusta hyvä, mutta alkoholin suhteen linjan pitäisi ollakin sama?
Puheet viherbättre-eliitistä on naurettavaa promoiluyritystä. Eikö asioista voi keskustella yrittämättä herjata muita?
Väsyneenä ajaminen ja rattijuoppous ovat nyt "hieman" eri asioita. Ihminen väsyy luonnostaan, mutta ei juovu itsestään. Jos et nyt tuota eroa ymmärrä, niin ei voi mitään.