Toejoen Veikko
Jäsen
Mistä tiedät? Onko aiheesta tehty akateeminen tutkimus? Jos on, niin pyydän linkittämään.Harvempi raiskaaja suunnittelee tekoaan tarkasti etukäteen joten epäilen suuresti moisen pelostusvaikutuksen tehokkuutta.
Vai tunnetko raiskaajien sielunmaiseman sisältäpäin kovinkin hyvin?
Minä sen sijaan pidän asioiden avointa esittämistä hyvänä kehityksenä. Jos minun naapurustossani hiippailisi teollaan rehenteleviä raiskaajia, jotka nauttivat toveripiirissään ihailua tekonsa johdosta, toivoisin saavani tietää tällaisesta asiasta. Tällöin voisin varoittaa muita kanssaihmisiäPelon ja häpeän lietsomista en muutenkaan pidä missään muodossa kovin kestävänä yhteiskunnallisena kehityksenä.
Onko aiheesta akateeminen tutkimus? Jos on, niin pyydän linkittämään.Lisäksi peräänkuulutan uudelleen myös rikoksesta tuomittujen ihmisarvoa ja oikeusturvaa. Yllättävän monelle rikolliselle rikos on jo häpeän aihe sinänsä
Minä enemmänkin peräänkuulutan mahdollisimman vähäraiskauksiseen yhteiskuntaan pääsemistä. Pidän sitä tärkeämpänä tavoitteena kuin raiskaajien mahdollista häpeää. Lisäksi tässä tapauksessa on uutisoinnin mukaan käynyt siten, että raiskaajat eivät ole tunteneet häpeää, vaan päinvastoin rehennelleet teollaan. Sen lisäksi he näyttävät nauttivan arvostusta pääosin maahanmuuttajataustaisten miehittämässä fb-ryhmässä.
Entä Somaliassa tai muualla Afrikassa? Potevatko raiskaajat sielläkin häpeää tekonsa vuoksi?Villissä Lännessä näin ei ollut
Mielestäni puolusteltavaa löytyy helpostikin. Me toki katsomme tätä eri vinkkeleistä. Minä raiskausten vähenemisvinkkelistä. Sinä, kirjoituksestasi päätellen, raiskaajien oikeusturvasta huolestuneen vinkkelistä.Hakkaraisen tekemisistä tässä yhteydessä on vaikea löytää mitään puolusteltavaa.
Viimeksi muokattu: