Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
Pahemmin tässä on kuitenkin munannut persut ja tämä Lerneri etunenässä. Tämä Lerneri on pitkittänyt ja nostanut tätä farssia pinnalle jo liiankin pitkään, kun mediankin olisi jo luopunut aiheesta. Persut ansaitsevat paskaisan lopun, kun pitävät tommosta ammattitaidotonta henkilöä johdossa. Koko juttu onkin kääntänyt jo arvovaltataisteluksi, koska Lerneri on nolannut itsensä täysin ja hän nyt aikoo ilmeisesti pitää idioottimaisen linjansa loppuun asti. Olisiko sittenkin kannattanut ottaa hetki henkeä, tutustua asiaan kunnolla ja sitten sanoa, vaikka että kirjoitus oli huumoria ja media oli tahallisesti esittänyt sen väärässä valossa. Tai sitten vaihtoehtoisesti pahoitella asiaa ja sanoa, että tästä kannetaan vastuu. Niihän muutkin puolueet selviävät pulasta kuin pulasta. Tämä kokkareidenkin känni kriisi hoidettiin esimerkiksi esimerkillisellä tavalla. Myönnettiin möhläys ja pyydettiin anteeksi ja asiaa ei enää puitu.
Ei tuo kokkarikänni nyt ihan noin mennyt. Helposti jätettiin varapuheenjohtaja rauhaan, vaikka selvästi valehteli ja syytteli muita. Kyllä siinä jäi asioita selvittämättä.
Lerner on Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja. Hän ei ole hommasisu-ryhmän paskasaavi tai suojakilpi. Lerner edustaa tässä kohtaa eduskuntaryhmän enemmistön päätöstä. Noudattaa niitä pelisääntöjä, jotka on yhdessä sovittu. Tässä kohtaa on oikeastaan toissijaista taittaa peistä Erosen kirjoituksen oikeudesta tai vääryydestä. Nämä Hirvisaaret ja Halla-ahot ovat saaneet hommat tähän pisteeseen, että niin ironista kuin se onkin. Itse pidin kirjoitusta hauskana ja hyvänä piikkinä Vähemmistövaltuutetun toimistolle, mutta sillä ei ole paskankaan merkitystä tässä kohtaa. Ja kuten Eronen itsekin totesi, se juttu olisi pitänyt vielä hänen itsensä tarkastaa, ettei näitä tarttumapintoja olisi jäänyt.
Joka tapauksessa tahallisesti tai tahattomasti, niin saatananmoinen soppa siitä syntyi ja toki se vituttaa. Varsinkin, kun anonyymi paskahousu turkulainen tuosta kirjoitteli mitä sattui. Mutta minä ymmärrän kyllä Lerneriä siinä kuin Erostakin.
Tuo hommasisu-porukan uhoaminen Lernerille on erittäin lapsellista ja ollaan tulossa siihen pisteeseen, mitä tämän ketjun ensimmäisessä viestissä kirjoitin. Ehkä alkaa olla aika siihen, että Hirvisaari ja muut hommasisut perustaa oman bändin ja kansanedustajat saavat sitten itse päättää, kumpaa edustaa. Sitten saavat itse olla vastuussa jutuistaan, eikä luikkia Lernerin selän taakse. Mieluummin sitten ottaisin hieman pienemmän kannatuksen ja selkeän asialinjan, jossa keskitytään näihin oikeisiin ja tärkeisiin asioihin, eli tukipakettikritiikkiin, kuntauudistukseen, puolustusvoimien puolustamiseen, ym.. Ja ne kenelle tärkeintä on minareetit, islam, ym.. voivat sitten äänestää näitä Hirvisaaria sitten muna pystyssä.