Itseasiassa tekikö edes paljonkaan hyvää?
Äiti Teresan vaiheisiin tutustuneet varmasti tietävät hyvin tarkoin hänen tarkoitusperänsä, hän ei välttämättä ollut laupias samarialainen vaan hyvinkin häikäilemätön omassa roolissaan.
Huh, huh mitä propagandaa. Olet ilmeisesti lukenut taas jonkun Karl Marxin lapsenlapsen kirjoittaman kirjan Äiti Teresasta. Kyllä, sinulle olisi pitänyt myöntää tuo rauhanpalkinto yhdessä Stalinin, Leninin ja Pentti Linkolan kanssa. Ja leikki sikseen...
Vlad, arvostan sinua kirjoittajana, mutta vaikka meillä kaikilla kirjoitukset myös ohjautuu pitkälle omien mielipiteidemme ja maailmankatsomuksen kautta, niin on aina ihan hyvä myös koittaa ajatella asioita toiseltakin kantilta. Sinun käsityksessäsi kaikki (tai lähes kaikki) Kristityt, kristillisyys ja mikä vaan siihen liittyy on pelkkää Saatanaa. Saat olla tätä mieltä, sitä ei sinulta kukaan vie eikä voikaan, eikä tarvitsekaan, mutta joku järki ja todellinen faktapohja olisi ihan hyvästä. Toki saat myös olla sitä mieltä, että Äiti Teresa oli paha ihminen, halusi kaikille pahaa sekä itselleen valtaa ja -julkisuutta, mutta itse en voi kyllä mitenkään ajatella näin.
Äiti Teresa on varmasti tehnyt myös virheitä ja koska hän on suuri julkisuudenhenkilö ja pidetty ihmisenä joka auttaa muita sekä myös faktisesti ollut muita auttava ihminen, niin tottakai joku (Kristitty vihaaja tms.) aina jostain kaivaa jonkun salaliittoteorian ja kirjoittaa siitä kirjan, josta saa kivan palkkion ja voi mennä löhäilemään sitten rantahuvilaan Hawaijille. Christopher Hitchens on yksi tällainen kirjailija (tosin en tiedä löhöileekö Hawaijilla), mutta hän kritisoi Äiti Teresaa, Dalai Lamaa ja Gandhia... veikkaan, että kirja myi senverran mukavasti, ettei tarvitse enää töitä tehdä.
Ei kukaan ihminen, ei edes Mother Teresa ole täydellinen, mutta kyllä minä vilpittömästi uskon ennemmin ihmisiin joita hän on auttanut ja joiden kanssa hän on työtä tehnyt.
Nyt taas mennään lepikkoon tässä ketjussa ja pahasti. Jatketaan siis aiheesta joka liittyy tähän ketjuun. Olen Robert Big Snaken kanssa samaa mieltä, jokaisessa mediassa kaivetaan kaikki "pahuus" mitä vaan Soinista ja Persuista saadaan revittyä ja nämä mediat toimivat täysin muiden puolueiden tai Persuvastaisen ajattelun pohjalta.
Tätä paskaa sataa kokoajan, mutta aina vaalien lähestyessä se vaan vahvistuu, tänäänkin kaivettiin taas jotain salaliittojuttuja ja ties mitä. Kaivaisivat välillä Lipposesta, Niinistöstä, Väyrysestä, Arhinmäestä ja Haavistosta, sekä heidän puolueistaan sieltä sitä paskaa löytyy niin, että saataisiin lehdet täyteen moneksi vuodeksi. Mutta ei tätä tule tapahtumaan, sillä varsinkin niin sanotut "vaikuttavimmat" mediat Suomessa kannattavat muita puolueita. Eilisestä SDP:n taulujupakastakin tehtiin uutinen, joka sen suuremmitta kuopattiin ja lausunto oli Jungnerilta YLE uutisissa kysymykseen "Mitä mieltä olette tästä taulusotkusta" vastaus, "hyvä selvittää asiat", muita kysymyksiä ei esitetty tai kysytty.
Todisteena tähän nyt laitan Aamulehden (olen aikasemminkin tämän kertonut), jonka toimittajista 70-80% tai yli kannatti eduskuntavaaleissa Vihreitä.