Aika paljon on ollut sitten lällättelyä ja väkivallan uhan vähättelyä. Harva kai täällä kirjoittavista on ollut tuolla paikalla, jotta voisi faktoja esittää, mutta silti tunnutaan olevan hyvinkin tietoisia tapahtumien todellisesta kulusta. Poliisi on toiminut varmasti tilanteen vaatimalla tavalla ja siihen voi onneksi Suomessa pääsääntöisesti luottaa, vaikka kyseenalaistajansa heitäkin kohtaan löytyy.
Taidat itsekin kuulua siihen joukkoon, joka ei ollut paikalla, jotta voisit faktoja esittää, mutta silti tunnut olevan hyvinkin tietoinen tapahtumien oikeasta kulusta.
Itse olen vain Tynkkysen videon ja uutisten varassa, mutta vaikea tuosta on löytää ”vihaa ja agressiota käsin kosketeltavissa”, kuten Tynkkynen itse sanoo.
Videotarkastuksen jälkeen laittaisin kategoriaan anarkomarkojen häiriköinti vaalitilaisuudessa. 2+10min.
Poliisi olisi todennäköisesti kirjannut rikosilmoituksen, jos olisi ollut oikeasti agressiota käsin kosketeltavissa.
Tästä jää elämään kaksi tarinaa, joista saadaan valita omaan agendaan sopiva. Persuihin kohdistuvat agressiot ja anarkomarkojen häiriköintiin liittyvä Sebuttelu.
Lisätään vielä kaksoisstandardi, kun se kuulostaa niin hienolta.