On mahdollista olla sitä mieltä, että Tynkkynen kerjää negatiivista huomiota joka helposti johtaa tuollaisiin kohtaamisiin ja samaan aikaan olla sitä mieltä että ei saa koskea toisiin ihmisiin. Sinä ilmeisesti olet sitä mieltä että jos toinen provosoi niin ei tarvitse niin paljoa rangaista? Toki tuota voi laajentaa myös siihen pitäisikö naisten pukeutua "mustiin säkkeihin" välttääkseen negatiivista huomiota kaupungilla kun joku voi paljastavan asun kokea syyksi raiskata. Ei liene kuitenkaan aiheellista sanoa raiskatuksi tulleelle että oma vika, vittuakos liikkui yksin kaupungilla tai luotti johonkin mieheen.Ei tietenkään kannata ottaa kantaa tuohon mainitseemani esimerkkitapaukseen, siinähän joutuisi ehkä myöntämään, että oma ideologia riippuukin vähän näkökannasta.
Minä olen siis kanssasi pohjimmiltani samaa mieltä, sitä saa mitä tilaa. Palstan vasemmiston mielestä asia ei vain näin ole, tai näin minulle on kerrottu. Pari vuotta sitten Elokapina-keskusteluissa pohdittiin mahdollisuutta, että joku häröilijöihin pottuuntuva ottaa oikeuden omiin käsiinsä. Silloin tuli jyrkkä vastalause siihen, että Elokapinan oma vika; mitäs lähtevät ärsyttämään. Kuulemma se oikeuden omiin käsiin ottaminen on vain ja ainoastaan sen toteuttajan syytä.