Realcowboy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Eli kyllä se tie ulos on nimenomaan itse eroaminen.
Minun käsittääkseni itse eroaminen kansanedustajuudesta on vielä vaikeampaa kuin erottaminen. Vaatii todella hyvän syyn.
Eli kyllä se tie ulos on nimenomaan itse eroaminen.
Näillä näkymin ihmiset saavat sitten nauttia Hakkaraisesta koko 4 vuoden ajan. En voi kyllä väittää, että kaverin sinänsä harmittomat etikettimokailut minua henkilökohtaisesti sivusta katsojana häiritsisi, varsinkin kun tietää mitä piirejä hän ärsyttää eniten. Tietyllä tavalla jopa sympaattinen junttihahmo.
Minun käsittääkseni itse eroaminen kansanedustajuudesta on vielä vaikeampaa kuin erottaminen. Vaatii todella hyvän syyn.
Mustaksi en neekereitä ala kutsumaan mutta termi afroafrikkalainen tai afrosuomalainen voisi sopia mieleni makuun.
Hakkarainen sanoo vain ääneen sen mitä aika suuri osa kansasta hiljaa ajattelee...
Ainakin nuo Tuirallah'issa asuvat afroafrikkalaiset ovat sitä luokkaa mustia, arvaan että somaleja, että kyllä niitä voi kutsua afroafrikkalaisiksi. Jos ne keskenään lisääntyvät täällä, niin sitä Suomessa syntyvää kutsun sitten afrosuomalaiseksi.Eikö tummaihoinen kelpaa, kun eri tumman sävyisiä ihmisiä näkee melko paljon.
Varmasti odottivat räntäsadetta, että pääsisivät töihin.Usein olen ihmetellyt, että miten Oulussa Tuiran läpi ajaessa on lähes aina todella paljon niitä neekeriukkoja ja neekeriakkoja. Tänään viimeksi ihan laumana siinä notkuivat menemään.
Miten niin suuri osa kansasta? Tämä on vähän sama asia kuin Perussuomalaisten kansan tahto. Eiköhän se ole pieni osa kansasta, jotka ajattelevat samallalailla Hakkaraisen kanssa.
Ainakin nuo Tuirallah'issa asuvat afroafrikkalaiset ovat sitä luokkaa mustia, arvaan että somaleja, että kyllä niitä voi kutsua afroafrikkalaisiksi. Jos ne keskenään lisääntyvät täällä, niin sitä Suomessa syntyvää kutsun sitten afrosuomalaiseksi.
Usein olen ihmetellyt, että miten Oulussa Tuiran läpi ajaessa on lähes aina todella paljon niitä neekeriukkoja ja neekeriakkoja.
Jos luku on noin helvetin iso, niin ihan varmaa on että joukkoon mahtuu satoja tai jopa tuhansia tapauksia kummastakin ääripäästä ja helvetisti väkeä siitä välistä. Niinpä Hakkaraisen kommentti oli loukkaava todella monia kohtaan kuten alkuperäinen kommentti asiaan oli.
Se että äänestetään kepua tai demareita vanhasta tottumuksesta ei tarkoita etteikö olisi ainakin osittain samaa mieltä Hakkaraisen kanssa, joskin fiksummat eivät käytä tuollaisia termejä kuvailemaan maahanmuuttajia.
Henkilökohtaisesti uskon että aika suuri osa kansasta on pohjimmiltaan maahanmuuttokriittisiä.
Jos Hakkarainen olisi puhunut kaikista sosiaalieduilla elävistä, voisin uskoa tuon suurin osa kansasta jutun. Maahanmuutto koskee vaan niin harvaa suomalaista, etten oikein usko väittämääsi.
Tässähän se ydin onkin. Ihmisiä vituttaa kotiperäisetkin pummit aivan tarpeeksi mutta se että tänne ottaan tuhansittain näitä sankareita lisää ulkomailta vie vitutuksen uusiin sfääreihin.
Se yksi Valjakkala surmasi kolme viatonta, aika harvaa suomalaista asia suoranaisesti koskee mutta silti suuri osa on sitä mieltä, että tuonlainen surmaaja saisi olla vankilassa vieläkin pitempään kuin mitä nyt oli.Jos Hakkarainen olisi puhunut kaikista sosiaalieduilla elävistä, voisin uskoa tuon suurin osa kansasta jutun. Maahanmuutto koskee vaan niin harvaa suomalaista, etten oikein usko väittämääsi.
Itseasiassa ei, ainakaan siinä porukassa missä itse liikun. Keskusteluissa on ihmetelty Hakkaraisen sivistymättömyyttä asiassa millä ei ole mitään merkitystä Suomen talouteen. Hoitaisi ne pääkaupunkiseudun lähiöiden pummit sinne risusavottaan, totesi eräskin keskustelija.
Oma kaveripiirini (keskimäärin hyvin koulutettuja kaupunkilaisia) ovat kaikki maahanmuuttokriittisiä siinä mielessä ettei kukaan ymmärrä miksi tänne otetaan jatkuvasti lisää ihmisiä maista joista tilastojen mukaan sopeudutaan huonoiten.
Oma kaveripiirini (keskimäärin hyvin koulutettuja kaupunkilaisia) ovat kaikki maahanmuuttokriittisiä siinä mielessä ettei kukaan ymmärrä miksi tänne otetaan jatkuvasti lisää ihmisiä maista joista tilastojen mukaan sopeudutaan huonoiten.