Rydman on outo hahmo. Eniten hämäävää on se että jätkä on pe(r)sunkestävä rasisti joka kuitenkin on photoshopannut vaalijulisteissa itsensä tummemmaksi kuin Obama. Vaalikuva löytyy esim. tästä Helsingin uutisten jutusta
Vuonna 2018 Wille Rydman ei halunnut häirintäyhdyshenkilöä Helsinkiin – nyt hänen oma puolueensa aikoo ottaa ne käyttöön
Mikäs juttu tämä on? Häpeääkö Wille valkoisuuttaan? Miksi hän haluaa näyttää kuvassa todellista enemmän halveksimaltaan apinalta? Vihaako hän tummia ihmisiä koska vituttaa ettei hän itse ole sellainen? Kokeeko hän itsensä viehättävämmäksi nuorten naistenalkujen silmissä välimerellisen näköisenä? Freud vetäisi tähän yhteyteen kenties peniskateuden.
Jos poliittinen ura tästä haihtuu niin ex-elinkeinoministeri olisi oiva henkilö elinkeinoelämän vienninedistämisen johtotähdeksi. "Minulle vienninedistäminen on niinkuin lapsen retki Korkeasaareen".
Kukas isänmaan toivo kaivetaan seuraavaksi 5,5 miljoonaisen kansan TOP 10 vallankäyttäjiin? Olisko gradunkopioija Laura "maapallo on 5000 vuotta vanha" Huhtasaaren aika valjastaa älynsä Suomen kansan pelastamiseksi? Laura on tosin enemmän presidenttiainesta - hänet kylläkin pitäisi ensin lähettää jonnekin leirille eheytymään rasismista:
"me rukoillaan tää rasisti susta pois"
Sahuri Hakkarainen ja tuomittu raiskaaja Putkonen olisivat myös mahtavia ministereitä kirjoittamaan nimensä Suomen historian kirjoihin isoin kirjaimin. Suuria valtiomiehiä molemmat.
Nämä ihmisetkö nykyministerit mukaan lukien ovat ne jotka persuilla on heittää valtion ministereiksi? Nämä ihmisetkö ovat parasta mitä rosterista löytyy Suomen valtion tärkeimpiin tehtäviin? Heidänkö älykkyyteen, sivistykseen, harkintakykyyn ja moraaliinsa 5,5 miljoonan suomalaisen pitäisi nyt laittaa uskonsa? Hekö ovat ne Suomen parhaimmat, pätevimmät ja terävimmät aivot jotka tekevät Suomen valtion kannalta asiantuntevimmat ja viisaimmat päätökset?
En arvosta myöskään sitä että Marinia löytiin kuin vierasta sikaa ties mistä syystä - mutta Sanna tyttönen se kiltisti kipitti lehdistön eteen pommitettavaksi oli tilanne mikä hyvänsä. Tuossa tyttösessä on kuitenkin sata kertaa enemmän munaa kuin näissä spedeissä jotka luikkivat piiloon vähin äänin blogien ja tekstiviestien taakse tavoittamattomiin. Ministeripesti ei ole mikään helvetin chat-pohjainen virka. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Vuositolkulla on sitä persujen saatanan uhoamista kuunneltu ja nyt kun on aika itse tulla kivitettäväksi niin ketään ei näy eikä kuulu. Petterikin on varmaan kalassa.
Suurin viisaus minkä olen persuilta kuullut on
"SITÄ SAA, MITÄ TILAA!".
P.s. henkilökohtaisesti toivon hallituksen kaatumista, uusia vaaleja ja persujen rökälevoittoa 51% osuudella. Sitten nähtäisiin mihin uhoamisen jälkeen rahkeet riittää. Mikä voisi mennä pieleen?
Tämä viesti on huumoria eli vain vitsi jonka heitän sekä kännissä että läpällä. Pyydän anteeksi jos joku pahoittaa tästä mielensä. Jotenkin näin nämä asiat kuitenkin koetaan. Minä en todellakaan ole persuvastainen, perheesssäni ei ilmene mitään persuvastaisuutta ja meillä on nollatoleranssi kaiken persuvastaisuuden suhteen.