Kyllä minä olen laskenut leikkiä kuolleista vauvoista, natseista, juutalaisista, joulupukin tukehtumisesta savupiippuun ja mitä vielä. Se on vähän niin kuin sitä huumoria. En tietenkään tekisi sitä julkisesti tai mitenkään loukaten ketään.No siis ihmettelen vaan - siis jos puhutaan tälläisistä ideologiaan, etnisyyteen jne. liittyvistä asioista, jotka tosiaan yhteiskunnallisesti nähdään erittäin laajalti tuomittavina? Varmasti meillä kaikilla on sinänsä noloja ja intiimejä viestejä tai vaikka tyhmiä humalaisia puheita, joita emme haluaisi julkisuuteen, mutta että jotain tälläistä? Ja siis systemaattisesti esitettynä, ei mitään irrallisia "läppiä" - on vaikea nähdä, että mistä ihmeen kontekstista nämä jutut olisi irroitettu, muusta kun siitä kontekstista, että ne ovat aitoja mielipiteitä ja aito maailmankuva. Siis puuttumatta siihen, että olisiko näitä pitänyt koskaan julkaista.
Edit: Se ei tarkoita sitä etteikö Rydman olisi niljakas tyyppi ja todennäköisesti rasistikin. Eikä tuo tarkoita sitä, että minä olisin niljakas tyyppi tai rasisti. Se vaan tarkoittaa sitä, että minulla on musta huumori.