Julkaisemalla pariskunnan yksityistä kirjeenvaihtoa astuttiin nyt kyllä todellakin harmaalle vyöhykkeelle.
En tiedä oikein mitä mieltä olen. Mielestäni Hesarin olisi kuitenkin pitänyt joka tapauksessa ymmärtää jäävätä Teittinen pois tekemästä tätä juttua. On ilmeistä, että tässä kohtaa Teittisestäkin on tullut jo osapuoli, koska Rydman on tehnyt hänestä rikosilmoituksen, joka on menossa syyteharkintaan nimikkeellä törkeä kunnianloukkaus.
Joukossa on muutama aika mauton ja ikävä viesti, jotka eivät kyllä hyvää kuvaa Rydmanista anna. Sen sijaan, jos nimität Axl Smithiä hänen salakuvaus - ja haippirinki - juttujensa jälkeen aavikkoapinaksi, niin luulen että se on aika lailla kevyemmästä päästä miten moni on Smithistä vähintäänkin ajatellut.
Joka tapauksessa tuo Amanda Blick on vastenmielinen ja kusipäinen tapaus. Hesarille hän sanoi näin:
Blick kertoo pohtineensa sitä, mikä vaikutus viestien julkistamisella on hallituksen tilanteeseen. Blick on kokoomuksen jäsen ja kertoo pitävänsä hallitusohjelmaa monilta osin hyvänä. Hän sanoo kuitenkin olevansa huolissaan siitä, jos poliitikkojen arvomaailma poikkeaa julkisuuteen annetusta kuvasta ja jää piiloon kansalaisilta.
Ja paskat. Hän seurusteli Rydmanin kanssa ja tuli itse jätetyksi. Ei vissiin kauheasti ole herran ajatukset häntä häirinneet. Sen jälkeen Blick on tehnyt kaikkensa tuhotakseen Rydmanin uran ja nyt sitten esiintyy, että toi asian esiin yhteiskunnallisen merkityksen vuoksi. Pelkkä kosto käynnissä, ei mitään muuta.