Niin, noitten lainattujen kirjoitusten mutta tuskin hänkään kaikkia "riikka" -nimimerkillä olleita kirjoituksia on kirjoittanut. Taikka myöntää olevansa vaikkapa Jatkoajan nimimerkki "riikka" (en kyllä edes tiedä onko sellaista olemassa).
Tätä itsekin olen miettinyt. Ja miksi sitä ei ole tuotu uutisoinnissa esille.
Esimerkkinä vaikka nimimerkki Tombe76, joka aikoinaan käytti samaa nimimerkkiä eräällä toisella moderoidulla ja rekisteteröintiä vaativalla palstalla. Ja kävi myös kiivaita vääntöjä siellä. Sitten eräänä päivänä vastapuoli kirjoitti ihan päättömiä juttuja, mitä hänestä olin alatyylisesti (muka) kirjoittanut ja kun kyselin yv:llä että mistä moinen avautuminen niin laittoi linkin Suomi24-palstalle, jossa oli muodostettu rinnakkaiskeskustelu ja jossa joku nimimerkillä Tombe76 suolasi tätä kaveria hyvinkin henkilökohtaisesti ja alatyylisesti. Ja joka en siis ollut minä. Tuo palsta ei ainakaan silloin vaatinut mitään muuta kuin että kirjoitti palstalle oman oksennuksensa ja nimimerkin. Joka pystyi olemaan mikä tahansa. Vaikka se mitä, joku toinen olisi vuosia käyttänyt 1000 viestin verran.
Sittemmin tavannut tämän vastapuolen myös henkilökohtaisesti. Käynyt jopa hänen kotonaankin, joten tuosta älyttömästä trollauksesta ei jäänyt sen isompia välirikkoja.
Enkä tässä puolustele Purran viestejä. Varmasti kirjoittanut suurimman osan, mutta sitä tuskin tietää itsekään että onko kirjoittanut kaikkea. Siellä(kin) on voinut trolliosasto vetää jossain omiaan. Joka nyt uutisoidaan myös Purran varmoina teksteinä.
Edit: itse kirjoitin tuone Suomi24-palstalle, jokusen viestin tuon jälkeen kun hermostuin itsekin, mutta sekin olisi pitänyt jättää tekemättä kun ruokki vain trollia. Muuten en ko. palstaa lue, enkä sinne kirjoita. Oisko joku 10v tapahtuneesta.