Puoluesihteeri Luukkanen näkee kaikenlaista salaliittoa, trumpismia ja fasismia ympärillään.
"Junnilan tapaus tullaan vielä puimaan muualla kuin somessa ja toimittajien pöydissä. Historioitsijat ruotivat sen.
Kansa ymmärtää, että tässä harjoitettiin häpeällistä wokestoliitto-ajojahtia, joka vietiin hybridivaikuttamisen metodein myös ulkomaille."
"Viher-vasen entisten ministerien avustajien sakki ja toimittajien laumat harrastavat nyt perussuomalaisten poliittista ajojahtia."
"
Median edustajat ja puna-viher ex-avustajien kaarti yrittävät trumppilaista vallankaappausta"
"Jos kyse ei olisi niin kuolemanvakavasta asiasta väittäisin, että tämä on häpeällistä noitavainoa, uusmarxilaista wokestoliittoa, paluuta pimeään keskiaikaan ja kulttuurista idiotismia par excellence? Minä olen tätä ennen tyhmyyksissäni käsittänyt, että fasismi on puhdasta mielivaltaa. Tässähän voisi epäillä, että punaviher-vasemmisto toimii fasistisesti. Olen aikoinaan opettanut opiskelijoille, että fasismin tarkoituksena on oikeusvaltion hävittäminen. Fasistien suurin haave oli, että ”todellisuus on sellainen kuin me haluamme sen olevan”.
Tässä ajojahdissa pyritään juuri siihen."
"Lyhyesti: tämän mediaoperaation tarkoitus – joka muuten muistuttaa kovasti hybridioperaatiota, jossa Venäjällä on sormensa pelissä – on häpäistä, nöyryyttää somesta ja mediasta käsin PS-liikettä ja sen ihmisiä."
"Näiden pikkutekijöiden takana on kuitenkin tahoja, joilla on rahaa ja vaikutusvaltaa.
Nämä ns. ”Isot Pojjaat” koostuu pelimaakareista, päätoimittajista ja muista maan mahtavista, jotka eivät tykkää meidän kansanliikkeestämme."
Osallistuin torstai-iltapäivänä Porin Areenalla erääseen vastaanottoon. Siellä eräs nimeltäsanomaton median edustaja alkoi ähveltämään takinliepeissäni. Hän toisteli ja sammalteli paria lausetta ”…
puheenvuoro.uusisuomi.fi
Niinpä niin, ajojahti siellä ja ajojahti täällä, trumppilaisuus, fasismi ja Venäjä, media paha, oikein paha! Kova on pienen persun kohtalo, kun uhkia on joka puolella.