PS taas lipsauttaa vähän monitulkintaisesti ja sitten ilkamoidaan jos/kun joku noihin tarttuu. Pelikirja on täysin sama kuin ollut suunnilleen aina. Julkisuudessa noita ruoditaan koska keräävät klikkejä samaan tyyliin kuin vaikka Prigozhinin, Medvedevin, tjsp jämäneukkupaskeen huutelut (mitä sekopäisempää, sitä varmemmin uutisoidaan, vaikka siinäkin pelataan suoraan huutelijan organisaation pussiin) tai "tissiblondi näyttää juttuja KATSO HETI!!!". Toki jos noista yritettäisiin vaieta, niin sieltä tulisi vaan vähän isompaan ääneen lipsautusta ja lisäksi uhriutumista miten valtamedia syrjii ja hiljentää.
Mitä rakentavaa PS on saavuttanut? Suurimmat saavutukset tuntuvat olevan siinä kun saadaan reaktio väärämielisiltä. Olen tätä kysellyt tässäkin ketjussa useaan otteeseen, samoin kuin sitä että onko äänelleen varmasti parasta käyttöä trollaaminen, jos kerta ainoa mihin puolue pystyy, on parin sanan populismi ja pyrkimys triggeröidä vastapuolelta reaktioita juhlittavaksi.
Eikös tämä pelle ole vielä valtakunnan suurin uhriutuja, vähän samaan tyyliin kuin venäläiset. Itse saa tehdä ja sanoa mitä vain, koska sananvapaus. Mutta toiseen suuntaan mennessä; oikeudessa tavataan.
[Loppukevennys] Mahtaako Tynkkynen huolia Kokoomusta hallitukseen? Liian vasemmistolainen oikeistohallitukseen, Orpo saatanan suvakki? [/Loppukevennys]
Varmaan ainakin eturivin poliitikoista (äänimäärällä mitaten) on omaa luokkaansa jopa puolueensa kontekstissa. Sitten on toki näitä natsipellejä jotka saavat itse meuhkata, uhkailla, ja haukkua inhokkejaan millä tahansa nimellä, mutta puhelimessa on pikavalinnoissa ensimmäisenä virkavallan yhteystiedot jos joku sattuu mainitsemaan poikkipuolisessa sävyssä.