Persut vai? En miä tiedä. Kyllä minä hokasin tuon Purran sanoman sieltä kaiken värikkyyden keskeltä. Ja vittumaistahan se on yrittää pistää Suomen taloutta kuntoon, kun joka porukka huutaa kuorossa, että juuri tämän asian leikkaaminen on yhtä kuin paluu pimeälle keskiajalle. Mutta nyt on ihan aikuisten oikeasti pakko kysyä, että meinaako PS jatkaa koko (todennäköisen) hallitustaipaleen ajan tuota "heh, jätkä luuli kumihuuli, vähäx ootte tyhmiä"-meininkiä, vai voidaanko varovaisesti odottaa, että sieltä kuoriutuisi ihan valtionhoitajapuolue? Ei ainakaan voi sanoa, etteikö haasteita olisi niin sisä- kuin ulkopolitiikassakin. Nyt avaukset on olleet sen kyseleminen kannattajilta, että mitä YLE:n ohjelmia pitäisi leikata ja vieläpä sellaisen henkilön toimesta, jonka tiimi pohtii YLE:n rahoitusta ja sitten jälleen jostain kummasta tarpeesta saada "vasen laita sekaisin" syntynyt, puolueen pj:n kirjoittama monitulkintainen tviitti.
Eli kysyn edelleen, että mitä tällä provoamisella saavutetaan? Itse olen sitä mieltä, että teidän paskanjauhanta-kortti on käytetty ja nyt pitää käydä hommiin. Mutta ehkä toisin kuin vasen ja äärivasen laita, niin itse olen valmis antamaan siihen ihan mahdolisuuden, vaikkei se minusta kiinni olekaan.