Tuttua populismia äärivasemmalta ja äärioikealta. Politiikka on helvetin tyhmää ja joko idiootit tekevät päätöksiä tai päätökset ovat joka tapauksessa järjenvastaisia.
Kun olet kertomasi mukaan EK 2023 vaaleissa ehdokkaana, onko sulla oikeasti jotain annettavaa esimerkiksi talous- tai ulkopolitiikassa tai suurten tulevaisuushaasteiden ratkaisemisessa? Vai onko kahjotasoinen populismi se, millä ratsastat vaaleissa?
Ai että. Vanha kunnon ”ite oot”. En ole vasemmalla enkä oikealla, enkä missään ääripäässä. Ymmärrän kyllä että persujen kannattajana pitää yrittää leimata toista whataboutismeilla ja keksiä päässään toisen sanomisista jotain mitä itse haluaa kuulla. Mä en noin kahden kolmen lauseen perusteella kyllä tekisi kenestäkään mitään mielikuvia. Kirjoitan auki joskus paremmin vaikka oikeassa ketjussa mielipiteeni populismista.
Liberaalien listoilta olen ehdolla, koska näin että leikattavaa löytyy-lista on hyvä lähtökohta lähteä purkamaan suomalaista poliittista systeemiä. Tämä ei kuitenkaan tapahdu yhdessä, kahdessa tai edes kolmessa vaalikaudessa, vaan tarkoitus on nostaa esiin nykymenoa haastavia tekoja ja mielipiteitä. Muutos on aina hidasta, mutta silti sen aloitus on aina tärkeää.