Ei tietenkään tarkoita, silti voin itse keskustella aiheesta ja varsinkin jos perustelut eivät ole vakuuttavia, niin kyllä mä aika helposti laitan henkilön koriin putinisti. Tämä on minun mielelipiteeni.Sota ei tarkoita, että poliitikkojen puheita ja käytöstä voidaan tarkastella ja kritisoida vain, jos he ovat putinisteja. Minusta tämä on ihan tervettä, että käymme keskustelua poliittisesta (media)kulttuurista ja ollaan antamatta putinisteille lainkaan huomiota.
Oletetaan että pääministeri menisi julkisesti sanomaan ”ryssät vittuun Ukrainasta”. Kyllähän tällaista retoriikkaa voidaan ja pitääkin kritisoida johtuen sanojan asemasta, vaikka olemme asiasta samaa mieltä.
En toki, ykkösellä laita ketään koriin putinisti ja varsinkin jos on joku oikea peruste eikä vaan, että "Halla-aho on murhahimonen" tai "pommionanointi".
Halla-aholla on ollut hyvin selkeä linja Ukraina-Venäjä asiassa jo ennen käytännössä ketään muuta poliitikkoa ja se on jatkuvasti ollut Ukrainaa tukeva. Väitteet, että Halla-aho hakee jotain omaa etuaan on täysin absurdi kun katsotaan asiaa faktisesti.
Mun mielestä selkeää perustetta Halla-ahon kritiikille tässä(kään) tilanteessa ei ole.
Edit: Kyllä pääministeriä voisi tuossa tilanteessa kritisoida tai ketä vaan. Tosin en sanoisi, että Marin olisi tilanteessa onanoija vaan pahimmillaankin harkitsematon. Toisaalta näinhän Marin on sanonutkin, ei vaan käyttänyt ihan noita sanoja.