Kommenttini koski Saku Timosen vääristelyä ja se oli viestistäni nro 1 alkaen myös kohteena mainittu.Eli säilöönottokeskuksia on tosiaan valmiiksi mantereella, ja ne toimivat laillisin perustein, kun on perusteltu syy ottaa ihminen kiinni. Siitä on pitkä matka kilometreissäkin ihmisten roudaamiseen satunnaiselle saarelle. Asia on tuossa aiemmin minunkin kirjoituksessani, mutta samalla kun puhut vääristelystä, ohitat tuon kommentin.
No, jokin syy on hyvä löytää. Timonen kirjoittaa PS:n esityksistä keskitysleireiksi samaan aikaan kun Venäjä syyttää Ukrainaa venäläisten viemisestä keskitysleireille Itä-Ukrainassa. Kumpikin syytös on disinformaatiota. Herää aina kysymys, miksi osa vasemmistoa on valmis repimään Suomen yhtenäisyyttä Venäjän haluamalla tavalla.OT: Sinulla on ajoittain aika raskas tapa liittää jokainen näkemyksesi mukaan vääränlainen viesti osaksi jotain äärivasemmistoa, vasemmistopuoluetta, tai tässä tapauksessa taas jotain mystistä vasemmistoblokkia, Saku Timosestakin on yhtäkkiä vastuussa. Ja että nyt taustalla on NATO-vastainen isku. Tulee tiiviisti asiasisältöä ja järkeäkin, sitten ketjuun katsomatta pari kappaletta paasausta vasemmistosta. Älä hyvä asiakeskustelija aina jaksa.
Mieleen tuli NATO-jäsenyys.
Itse olen jättänyt SDP:n ja Vassarit täysin rauhaan NATO-prosessin ajaksi. Olen ainoastaan kehunut. Muutama poikkeus kuitenkin on, esimerkiksi valmiuslain osalta, koska hallitus kiirehti ihan syystäkin sitä. Toivoisin, että näitä Venäjän toimet mieleen tuovia valheellisia keskitys- ja tuhoamisleiri väitteitä ei tässä ketjussa kirjoitettaisi ainakaan ennen Suomen hyväksymistä NATO:n jäseneksi.