Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Kyllä, Purra on puhunut myös Venäjää vastaan, mutta samaan aikaan asia rehottaa juuri hänen puolueessaan.Kiinnostava määritelmä, jos tarkoitat, että feminismiä ja wokea millä tavalla tahansa vastustava toteuttaa Putinin propagandaa. Kiinnostava myös siinä mielessä, että vastikään Purra haukkui Ranskan ja Italian ID-puolueet (Kansallinen rintama ja Lega) Putinin hyödyllisiksi idiooteiksi. Itse en yhdistäisi Purran viestintää tuon perusteella Putinin propagandaan, mutta tiedä sitten mitä en ymmärtänyt.
Tarkoitan sitä, että tämä puheenaihe, nämä puheenaiheet ja nämä termit kulkevat hämmästyttävän paljon käsi kädessä venäläisten ja Yhdysvaltain laitaoikeiston viimeisen reilun vuosikymmenen ajan rahoittaman propagandan kanssa. Hämmennys ja eripura vahvistaa Venäjän vaikutusvaltaa. Jokainen voi sitten itse miettiä, kuinka todellisia itse ilmiöt ovat, ja kenen asiaa lopulta ajaa.
The Culture War Funded by Russian Roubles
The ‘War on Woke’ is a conflict between fascistic notions of the natural order against progressive values, and both Russian funding and disinformation networks have fuelled it
bylinetimes.com
Putin blasts cancel culture, calls gender fluidity ‘crime against humanity’
Russian President Vladimir Putin gave a scathing rebuke of western liberal political ideology, specifically on the issue of gender identity, in a speech this week.During a speech at the Valdai…
thehill.com