Eilen tuli postiluukusta aluevaalien ensimmäinen persuvaalimainos. Ajattelin vähän laittaa oveen lapun, ei persujen vaalimainoksia, kiitos.
Voisko näitä ehdokkaita seuloa pikkusen paremmin ennen kuin otetaan mukaan.
![]()
Aluevaaliehdokkaan mainoksessa täysin perätön väite – näin hän perustelee: ”Vaalit on ja roiskuu”
PS:n Tiina Haapala: ”Tässä on nyt näköjään taas vaalit tulossa ja käydään kimppuun.”www.iltalehti.fi
Purralle jaksamisia. Itse en kestäisi paimentaa tuollaista laumaa.Tässä on Tiinaa pommitettu oikein urakalla, ei tosin pysty itse vastaamaan vaan ulkoistaa ne muille
![]()
Aluevaaliehdokkaan mainoksessa täysin perätön väite – näin hän perustelee: ”Vaalit on ja roiskuu”
PS:n Tiina Haapala: ”Tässä on nyt näköjään taas vaalit tulossa ja käydään kimppuun.”www.iltalehti.fi
Eiköhän persujen silmissä tuo ole vain sulka hattuun kun pääsee "valtamedian ajojahdin" uhriksi.
”jotkut muut viralliset tahot saavat vastata. Minä olen vaan tällainen ehdokas tässä.”Tässä on Tiinaa pommitettu oikein urakalla, ei tosin pysty itse vastaamaan vaan ulkoistaa ne muille
![]()
Siis omien sanojensa mukaan tulee vielä joskus olemaan. Sehän riittää. Mutta miksi sitten pitää tyytyä johonkin ”hus-valtuustoon”? Olisi nyt rohkeasti ilmoittanut olevansa presidentti. Tai edes ministeri. Tai edes kansanedustaja. Koska kuitenkin kuvittelee olevansa näitä vielä joskus. Ja sehän riittää, kyllä silloin pitää saada mainostaa sellainen olevansa. Ihan outoa hyökkäilyä median suunnalta tällainen.Tiina kokee olevansa HUS:n valtuuston jäsen. Eikö se muka riitä? Kummallista ajojahtia, sanon minä.
Ei kyllä lainkaan yllätä, mitä puoluetta edustaa. Uskottavuus ennen kaikkea.
Tai sitten keskustellaan persuketjussa persuista. Muille ehdokkaille löytynee parempiakin ketjuja. Saa kaivella ja suorittaa. Turha sotkea uhripuolueen ketjua muulla kuin heidän omilla sekoiluillaan, etenkin kun siinäkin vaikuttaisi olevan työnsarkaa riittämiin.Kertoisitko sitten jonkin uskottavan puolueen niin voidaan ihan tarkistella minkälaista ehdokasta sieltä löytyy?
Kertoisitko sitten jonkin uskottavan puolueen niin voidaan ihan tarkistella minkälaista ehdokasta sieltä löytyy?
Ai saatana sentään. Ihan tuli Dead Parrot vibat tuosta haastattelusta. Toisaalta Kahilainen ja Silvennoinen vois vetää tuosta haastattelusta hyvän sketsin. Ei tarvisi edes lisäillä käsikirjoitukseen mitään.Voisko näitä ehdokkaita seuloa pikkusen paremmin ennen kuin otetaan mukaan.
![]()
Tästäkin kohusta olisi päästy kun vastaus olisi ollut linjassa "Ai sekö jäi sinne, sori siitä. No, toivottavasti pääsen HUS:n valtuustoon ensi kerralla!".
Mistä näitä sikiää?
”jotkut muut viralliset tahot saavat vastata. Minä olen vaan tällainen ehdokas tässä.”
Olipas tuo haastattelu tahatonta komediaa.