Ihan oikeasti ajattelet näin, siis tänä aikana? Joku Ano on sitten kai valtakunnan johtava koomikko kun vetää surutta "överiksi" asioita...
Johtavaksi koomikoksi pääsy tarkoittaisi sitä, että suuri osa arvostaisi huumoria.
Mutta joko minä en osaa kirjoittaa tai sitten sinulta meni pointti ohi, joten kerrataan:
1. Minä en näe tuossa mitään hauskaa. Uskon myös, että tuo on mautonta suurimman osan mielestä.
2. Jos tällaisesta asiasta vitsaillaan, se on ajattelematonta, tyylitajutonta, mautonta ja vaarallista. Jälkimmäinen siksi, että se osoittaa, että asiaa ei nähdä tarpeeksi vakavasti.
3. En jaksa siltikään uskoa, että kyseessä olisi ollut tosissaan tehty kannatus kansanjuhlalle. Tämä olisi julkista terrorin tukemista tai sympatiseerausta, ja jos joku henkilö pohjimmiltaan olisi tällainen, hän ei varmasti halua paljastaa sympatioitaan alkamalla julkisesti edistää asiaa. Paljon helpompi olisi edistää ideologiaa pitämällä tässä kohtaa turpa kiinni.
4. Minulle tuo välittyy sellaisena, että asiaa hyssytellään, ja oman ideologian vastaisia asioita sitten rinnastetaan mauttomasti tuohon.
Alleviivaan vielä varmuuden vuoksi;
1. En ole perussuomalaisten kannattaja tai sympatiseeraaja. Enkä Anon porukan.
2. En pidä Roskalan viestiä millään muotoa hauskana.
3. En pidä asiasta vitsailua millään muotoa lieventävänä asianhaarana.