Robin Big Snake
Jäsen
Saataa olla paha menetys kyllä persujen kannatukselle.
Eiköhän se ala olemaan siinä. Soini oli ykkössyöttö ja nyt meni kakkonenkin verkkoihin.
Saataa olla paha menetys kyllä persujen kannatukselle.
Terveyteen liittyvät syyt tulivat itsellenikin ensimmäisenä mieleen, kun ilmoitus oli jotenkin niin dramaattinen. Toisaalta, jos terveydestä olisi kyse, niin asia tulisi varmasti esille aikaisemmin kuin kymmenen vuoden päästä julkaistavassa tiedotteessa.En pidä mahdottomana, että jotain vakavaa on taustalla. En tarkoita esimerkiksi Venäjän rahaa, vaan tarkoitan terveyteen liittyviä asioita.
Terveyteen liittyvät syyt tulivat itsellenikin ensimmäisenä mieleen, kun ilmoitus oli jotenkin niin dramaattinen. Toisaalta, jos terveydestä olisi kyse, niin asia tulisi varmasti esille aikaisemmin kuin kymmenen vuoden päästä julkaistavassa tiedotteessa.
Terveyteen liittyvät syyt tulivat itsellenikin ensimmäisenä mieleen, kun ilmoitus oli jotenkin niin dramaattinen. Toisaalta, jos terveydestä olisi kyse, niin asia tulisi varmasti esille aikaisemmin kuin kymmenen vuoden päästä julkaistavassa tiedotteessa.
Ehkä tämä on vain hyvin rakennettua draamaa, jolla saadaan huomiota. Halla-ahohan on sanonut, ettei aio olla puheenjohtajana loputtomiin. On myös puolueen etu, että se ei ole liian riippuvainen yhdestä ihmisestä. Lisäksi Halla-aho pääsee lähtemään hommasta voittajana.
Itse veikkaan tämän lausunnon perusteella puolueen sisältä tullutta uhkailua ja/tai häirintää, joka on kohdistunut Hallikseen ja/tai perheeseensä.
Eikä noita vanhoja tekstejä katsota hyvällä potentiaalisten hallituskumppaneiden silmissä.Minun ymmärtääkseni Halla-ahon vetäytyminen on ollut jo vuosia odotettavissa, vaikka tarkkaa ajankohtaa ei ole tiedetty. En ihmettelisi, vaikka taustalla olisi jotain poliittisesti arvelluttavaa materiaalia menneisyydestä. Halliksen kirjoittelut ennen politiikkavuosia olivat aika tulenarkaa tavaraa, joten sieltä on voinut löytyä jotain muutakin kuin mitä Nurmen kirjaan päätyi.
Seuraajien osalta näen vain kaksi varteenotettavaa jatkajaa: Purra tai Tavio.
Mulle tuli mieleeni, että Halla-aho jättää pj:n paikan, jotta Persuilla olisi mahdollisuus päästä seuraavaan hallitukseen. Jos muiden (Kokoomus) taholta on viestitetty, että hallituskumppanuus Halla-ahon ollessa pj:nä on liki mahdontonta niin... tämä a) oli Halla-ahomaista pelinlukua, jotta hänen puolueellaan olisi paremmat edellytykset päästä valtaan ja b) tällaista ei tietenkään voi sanoa ääneen. Kokoomuksessa on kuitenkin se kirsipihojen siipi, joka on siellä vahva.
Olisiko Kokoomukselta tullut lappu jossa lukee: Puheenjohtaja vaihduttava, jotta hallitusyhteistyö mahdollista.
Olisiko Kokoomukselta tullut lappu jossa lukee: Puheenjohtaja vaihduttava, jotta hallitusyhteistyö mahdollista.
Ketkä sitten olisivat sellaisia puheenjohtajia jotka kelpaisivat Kokoomukselle paremmin kuin Halla-aho?Olisiko Kokoomukselta tullut lappu jossa lukee: Puheenjohtaja vaihduttava, jotta hallitusyhteistyö mahdollista.
Ketkä sitten olisivat sellaisia puheenjohtajia jotka kelpaisivat Kokoomukselle paremmin kuin Halla-aho?
Mä luulen, että Jussi on vain totaalisen kyllästynyt vetämään tuota porukkaa perässään. Itsekään en jaksaisi tuota jengiä päivää kauempaa, vaikka olisi sama aatemaailmakin.