Olikohan Trump vallassa ollessaan Huhtasaaren ja aika monen muunkin persun maan päällinen ukko ylijumala.No eikös se Trumpia fanita.
Olikohan Trump vallassa ollessaan Huhtasaaren ja aika monen muunkin persun maan päällinen ukko ylijumala.No eikös se Trumpia fanita.
Tästä pitää jo hattua nostaa. Oikeistopopulistit ovat itse tehneet termistä tarkoituksella poliittisen ja sitten leimaavat sen käytön poliittiseksi.Ja edelleen se keskustelu nivoutui siihen toiseen niistä esimerkeistä, vieläpä siihen jota itse pidän vähemmän poliittisena. Feministisen paskan jakaminen ysiluokkalaisille on kaikkea muuta kuin objektiivista. Feminismi terminä on jo vahvasti latautunut, tutustumatta kirjan sisältöön sen tarkemmin.
Ongelmahan on se, että kun peruskouluissa opetetaan faktaa
Todetaan nyt tähän että itse en niinkään pahastu tuosta ilmasto-oppaasta, tarkoitus on varmasti hyvä.
Ongelma tuon oppaan kohdalla tulee siitä, että se on käsittääkseni osittain OAJ rahoittama ja tällöin pitäisi kulkea hyvin vahvasti kieli keskellä suuta ettei politiikkaa sekotettaisi mukaan pakettiin.
Eikä ole. Rahoittaja oli Maj ja Tor Nesslingin säätiö, mikä oppaan alkusivuilla ihan suoraan kerrotaan. Kukaan tai mikään taho ei edellytä, että opettajat käyttäisivät sitä oppituntiensa suunnittelussa. Ulkopuolinen toimija on tehnyt oppaan säätiön rahoituksella ja opettajat voivat sitä halutessaan käyttää. Tai jättää käyttämättä. Se ei ole mikään virallinen totuus, vaan työkalu.Ongelma tuon oppaan kohdalla tulee siitä, että se on käsittääkseni osittain OAJ rahoittama ja tällöin pitäisi kulkea hyvin vahvasti kieli keskellä suuta ettei politiikkaa sekotettaisi mukaan pakettiin.
Kuulostaa tosiaan siltä, että se riippuu näkökulmista.Kai se riippuu näkökulmasta, itse en pidä nykyistä feminismiä millään tavoin kannatettavana ajatusmallina, koska kyse on osaltaan miesten syrjinnästä. Itse haluan että naisilla tulisi olla samat mahdollisuudet (ja vaatimukset) kuin miehilläkin.
Varmasti sinusta. Joillekin persut näyttävät puolestaan siltä, että tärkeintä on ettei täällä ole vääränvärisiä.Se miten nykyfeminismi ilmenee on lähinnä narinaa siitä että tasa-arvoa pitää olla alueilla joissa naiset siitä hyötyvät mutta mikäli siitä on naiselle haittaa niin pääosin hävitään kuin pieru tuuleen.
Moni sen varmasti ymmärtääkin, eri asia voivatko sitä hyväksyä. Tiedän, ettei se ole ihan suvaittu mielipide tällä palstalla, mutta kyllä minulta löytyy ymmärrystä Pertti Paperimiehelle. Hän on seurannut vanhempiensa jalanjälkiä kuvitellen, että paperilla on hommia eläkeikään saakka. Isi ja äiti ovat painaneet tehtaassa sen 35 vuotta, on mökkiä ja uutta autoa, kun lopulta varsin helposta työstä maksetaan hyvin. Kas kummaa, rakennemuutos iski ja Pertti menetti työnsä. Ei hän saa mistään saman palkkatason hommia, "pahimmassa" tapauksessa joutuu vielä uuden tutkinnonkin opiskelemaan, kun on kasa laskuja maksettavana.Tämä on hyvin totta. Vielä kun joku avaisi noille että kehitys oli vääjäämätön eikä johtunut mamuista. Automaation myötä moni työ jää tarpeettomaksi, ihan globaali ilmiö.
Kiitos.
Kai se riippuu näkökulmasta, itse en pidä nykyistä feminismiä millään tavoin kannatettavana ajatusmallina, koska kyse on osaltaan miesten syrjinnästä. Itse haluan että naisilla tulisi olla samat mahdollisuudet (ja vaatimukset) kuin miehilläkin.
Kuten minä. Onhan tuo naisnukketwiittihallitus ihan saatanan pelottava tulevaisuuden kannalta, kun kellään ei ole minkäänlaista elämänkokemusta. Puolisot hoitavat lapset, kun pitää antaa avustajien tekemiä lausuntoja asioista, joista ei ole minkäänlaista omaa ymmärrystä. Sitten toistetaan Marinin johdolla mediakouluttajan ohjeiden mukaan samaa saatanan jargonia.@Barnes Hyvä kuvaus nyky-Suomen sukupolvieroista.
Lisäisin sen verran, että ihmisen vanhentuessa kognitiivinen "joustavuus" vähenee. Kokeilunhalu laskee ja tilalle tulee "puolustustaistelu", jossa muutoksiin suhtaudutaan uhkana.
Nuoret voivat vaihdella sujuvasti kommunismin ja kapitalismin välillä. Kaikkea kokeillaan ja muutoksiin sopeudutaan nopeasti. Elämässä ei ole hirveästi sitoumuksia, vaan jos jokin ei toimi, aina voi muuttaa suunnitelmia.
Suomi kuitenkin vanhenee kovaa vauhtia, ja äänestäjät alkavat olla voittopuolisesti näitä rakennemuutoksen runtelemia jarrumiehiä, joille sähköautot, kaupungistuminen ja energiaremontit ovat eksistentiaalisia uhkia.
Pikaraitiotie on pieni piikki Tampereelle, mutta siellä peli on jo menetetty. Marin vie ja muut vikisee.
Olipahan taas melkolailla tyhjänpäiväinen kuntavaaliohjelma, paljon puhetta ilman sisältöä.
Yhden poiminnan kuitenkin otan, koska siinä vaiheessa kun tulee kohu osa. 47 niin varmasti alkaa narina siitä tuomitseeko Jussi Halla-aho tällaisen toiminnan. Tuomitsee ja teki se on jo etukäteen.
"Halla-aho evästää perussuomalaisten kannattajia, etteivät he käyttäisi epäasiallisia ja laittomia keinoja vaalikampanjoinnissa.
– Paitsi että ne ovat väärin, ne eivät myöskään edistä mitään tavoitteita."
Ano Turtiaisen twitter toimii täydellisenä vastalääkkeenä perussuomalaisuudelle. Halla-ahon poseeraus "vaipat naamalla" ei miellytä Turtiaista.
Mielenkiintoista, että Ano puhuu itsestään yhä perussuomalaisena. Ei ihan tavanomaisin kuvio, että istuu omassa ryhmässään, eikä ole takaisin tulossa, mutta jäsenenä kyllä pysyy.Ano Turtiaisen twitter toimii täydellisenä vastalääkkeenä perussuomalaisuudelle. Halla-ahon poseeraus "vaipat naamalla" ei miellytä Turtiaista.
Ehkä se on ihan paikallaan pitää vaippaa naamalla jos suusta tulee pelkkää paskaa. Anon kannattaisi siis ehdottomasti kokeilla ja vuoraisi vaikka näppinsäkin niillä ennen twittuiluun ryhtymistä.Jospa ne Anon valmistamat "maskit" ovatkin oikeasti vaippoja?
Eli tulit persuketjuun heittämään vaan negaa. Kerro nyt oma mielipiteesi jos on jotain viisautta tarjota. Sitä kun mielestäni on liian vähän tarjolla.Persut siis vastustavat joukkoliikenteen kehitystä ja kulttuuria tuttujen ilmastopelkojen ja maahanmuuttajahöpötyksen lisäksi. Itse sosiaalialalla työskentelevänä kertoisin ja esittelisin kyllä mielelläni persuille esimerkiksi kulttuurin ja joukkoliikenteen merkitystä sille kantasuomalaiselle köyhälle ja vähäosaiselle kansanosalle. Mutta ei nämä taida persujen agendalla olla.
Eli tulit persuketjuun heittämään vaan negaa. Kerro nyt oma mielipiteesi jos on jotain viisautta tarjota. Sitä kun mielestäni on liian vähän tarjolla.
Eli tää menee nyt vähän kuin persuilla. Heitetään mielipiteitä mutta ei mitään kehittäviä ratkaisuja asioille. Nyt ymmärrän.Joo kerroin kommenttini. Ja siinähän se mielipiteeni on. Kulttuurista ja joukkoliikenteestä on hyötyä vähäosaiselle kansanosalle.