Ei sokea, sakea. Kansallismielisten skene, PS ja nämä pienemmät ryhmät SKE:t ja vastaavat, kyllä ne voi mielestäni niputtaa samaan syvään päätyyn.Määrittele syvä ja sokea? Ison osan persuja äänestäjiä lyöt lokeroon natsit. En kyllä missään tuota huutelisi ja tuskin kellekään sitä suoraan olet muualla uhonnutkaan, kuin jatkojan palstalla. Joku voi viellä vetää syytteet kunnianloukkauksesta.
Mulla on pari lapsuudenystävää, jotka mainostavat äänestävänsä persuja ja muutenkin ovat ns. rajakkeja ja he jakavat kaikenlaisia alan linkkejä someissaan. Heidän kanssaan nykyään kommunikoin lähinnä Facebookin välityksellä, ja heille olen kyllä mielipiteeni tehnyt selväksi suorasti. Eivät ole haastaneet oikeuteen kunnianloukkauksesta. Mielestäni yleissivistykseen ei kuulu lähteä tuonne minnekään vieraille ihmisille huutelemaan mistään ja tuomitsemaan. Jokainen saa olla mitä haluaa ja minä olen heistä mitä mieltä haluan. Se ei liene kunnianloukkauksen paikka? Eri asia sitten, jos tullaan naaman eteen jotain paskaa tuputtamaan, niin sitten reagoin, vähän niin kuin kerran Helsingissä (!) joku aito avioliitto-kojun ukko pysäytti ja tuli tuputtamaan. Näytin keskisormea ja käskin painumaan vittuun edestäni tietä tukkimasta. Mutta nämä ovat poikkeustapauksia.
"I'll put on a show. Watch me on YouTube" -Trevor Gillies
”Ei mikään naurettava Ilmalan Puuhamaa, vaan perinteistä DDR-tunnelmaa ja lätkää. Tosin kaipaan aikoja, jolloin toppatakkiset äijät tupakoivat seisomakatsomossa, finninaamat huusivat popkornia ja IFK sai taklata.” -Riku Rantala Helsingin Jäähallista
”Ei mikään naurettava Ilmalan Puuhamaa, vaan perinteistä DDR-tunnelmaa ja lätkää. Tosin kaipaan aikoja, jolloin toppatakkiset äijät tupakoivat seisomakatsomossa, finninaamat huusivat popkornia ja IFK sai taklata.” -Riku Rantala Helsingin Jäähallista