Joo, yhdessä Jukka Hankamäen kanssa, mutta jotta ymmärretään, että mitä älykkö tässä talouden yhteydessä tarkoittaa, niin on hyvä muistaa että hän peri tittelin Markku Uusipaavalniemeltä...Oliko Pauli Vahtera joku tän poppoon älykkö?
Vahtera on tehnyt pitkän ja ansiokkaan uran taloushallinnon ja kirjanpidon saralla, joten sillä puolelta osaaminen ja saavutukset on varsin kiistattomia. Viimeisen ~10 vuoden aikana nähty innostuminen persuilusta on kyllä saanut äijän näyttäytymään varsin oudossa valossa ja siinä ei paljoa ammatilliset ansiot paina, jos hörhöilee urakalla. Sinänsä sääli, kun Vahteralla on ihan aidosti hyviä ajatuksia esim. yritysverotukseen liittyen.Joo, yhdessä Jukka Hankamäen kanssa, mutta jotta ymmärretään, että mitä älykkö tässä talouden yhteydessä tarkoittaa, niin on hyvä muistaa että hän peri tittelin Markku Uusipaavalniemeltä...
En tahdo Vahteran työuran saavutuksia kiistää vähäisessäkään määrin, koska siihen ei ole syytä ja koska arvostan niitä itsekin runsaasti. En myöskään halua leimata häntä hörhöksi koska hän on persu. Kuitenkin se mitä haluan korostaa on, että kirjanpidon tai sähköisen laskutuksen sovellukset eivät ole vielä mitään kansantaloustiedettä eli sillä saralla Vahtera on puhdas amatööri verrattuna vaikka nyt Vartiaiseen, joilla on tohtorin paperit ja vuosien tutkijan ura eli jääkiekkopuolelta vertailu olisi sama kuin Sasha Barkovi vs TuTon Kristian Tuohilampi ja häneen on syytä suhtautua sillä vakavuudella.Vahtera on tehnyt pitkän ja ansiokkaan uran taloushallinnon ja kirjanpidon saralla, joten sillä puolelta osaaminen ja saavutukset on varsin kiistattomia. Viimeisen ~10 vuoden aikana nähty innostuminen persuilusta on kyllä saanut äijän näyttäytymään varsin oudossa valossa ja siinä ei paljoa ammatilliset ansiot paina, jos hörhöilee urakalla. Sinänsä sääli, kun Vahteralla on ihan aidosti hyviä ajatuksia esim. yritysverotukseen liittyen.
Työskentelin 90-luvun taloushallinnon ATK:n parissa ja ainakin siinä yhteisössä missä töitäni tein, pidettiin Vahteraa kovin raskaana ihmisenä.Vahtera on tehnyt pitkän ja ansiokkaan uran taloushallinnon ja kirjanpidon saralla, joten sillä puolelta osaaminen ja saavutukset on varsin kiistattomia.
Jos vaikka mietin omaa työkenttääni niin en näkisi mahdottomana huonolla kielitaidolla varustetun henkilön tekevän avustavia töitä.
Nyt se toki ei ole mahdollista kun jokaisen vuokrafirmankin kautta halvin työntekijä on sen 25e tunnissa. Jos olisi esimerkkinä 10e minimipalkka eli tuntikustannus olisi sen noin 15e ja minun työtehoni paranisi ajansäästön takia 20%, en näkisi mahdottomana ajatuksena tuommoisen henkilön palkkaamista.
Toki kyseisessä hommassa pärjäisi vajaakuntoinen yleisesti. Numeroiden osaaminen, kävely ja kevyiden tavaroiden kantokyky olisi käytännössä kriteerit pärjäämiselle.
Hevonen ei ole ihan vielä kuollut. Lukaisitkohan arvon nimimerkki Telaketju aiemmat parikymmentä viestiä tässä ketjussa?No nyt tuli kova! Suomen lippu on häväisty, koska mainoksessa näkyy suklaanruskea "maahanmuuttajien väri".
Epäilemättä kaveri ei ole tyyppinä helpoimmasta päästä, kyllähän jo aiemmat ulostulot mediassa ja tämä viimeisin twiitti sitä alleviivaa.Työskentelin 90-luvun taloushallinnon ATK:n parissa ja ainakin siinä yhteisössä missä töitäni tein, pidettiin Vahteraa kovin raskaana ihmisenä.
Vähän enemmän, kun miettii tuota twiittiä, niin tuohan on ihan helvetin rasistinen heitto. Eli hän sanoo, että teidän ihonvärinne on sellainen, että se häpäisee meidän lippuamme. Vetäkää siitä johtopäätökset, miten tervetulleita olette mielestämme tänne.
Tässä on kaksi puolta minun mielestäni. Johonkin pisteeseen asti olen kyllä minäkin sitä mieltä, että kyllähän ihmiset näkee ihan uskomattomissa asioissa myös tänä päivänä rasismia.Sinänsä hauskinta näissä on se, että säännöllisesti juuri tämä porukka valittaa siitä kuinka "mitään ei saa enää sanoa" ja kuinka "kaikesta loukkaannutaan"
Hyvin sanottu. Toki populismiin pitäisi liittää se asioiden yliyksinkertaistaminen, mutta kyllähän nämä vappusataset ovat sitä itseään.Tätä ketjua kun lukee, niin tulee mieleen, että ainoastaan kansallismieliset ovat niitä populismin puolesta puhujia. Muiden poliittisten äänenkannattjajilla kun tätä ns populismia ei ole.
No mitä on populismi? Jotain sellaista, jota kansa haluaa kuulla, mutta sitä ei voida toteuttaa? Nyt voidaan miettiä, että mithän ne kansanedustajat sanovat, jotta heidät valitaan eduskuntaan. Tai ministerit. Siis yli puoluerajojen. Hallista on kutsuttu populistiksi. Miksi ja millä perusteella? Äijän agenda on ollut lähes sama jo 20 vuotta. Miksi persut ovat populisteja ja muiden puolueen edustajat ainoastaan järkeen perustavia yksilöitä, jotka reagoivat kulloisiinkin tilanteisiin? Näin hienosti sanottuna.
Eihän tuota twiittiä tarvitse katsoa kuin vasemalla takakorvalla, niin ymmärtää tuon olevan rasistinen. Kuinka sen juurikin esille toit. Todella pöljä, tai oikeastaan ihan vitun pöljä aivopieru julkisuuteen. Pitäiskö lähteä mukaan politiikkaan persujen riveihin hieman nostamaan tasoa. Olin mä vihreissäkin 90- luvulla paikallisosaston sihteerinä. Silloin vielä uskoin tuohon puolueeseen.Vähän enemmän, kun miettii tuota twiittiä, niin tuohan on ihan helvetin rasistinen heitto.
Mitenhän tuo nyt sitten on. Onko ruskea myös niiden maahanmuuttajien väri, jotka eivät ole ruskeita? Entä onko se ruskeiden suomalaisten väri? Mää en nyt taas tajua. Taidan syödä palan suklaata.
Mulle taas tumma suklaa uppoaa paremmin, kun ei ole niin makeaa. Yleensä mitä tummempi sitä parempi. Mutta mä oonkin tällainen punavihermädättäjäsuvakki.Minä en ole koskaan ymmärtänyt että siinä on jotain rasistisista, että tykkään kaikkein eniten valkoisesta sulkaasta (erityisesti tobleronesta), ja vaalea maitosuklaakin on oikein hyvää (esim Maraboun maitosuklaa), mutta tumma suklaat ovat eivät uppoa ollenkaan. Nyy hieman hävettää.
Suomen lipusta oli kaiketi kyse. Sininen ja valkoinen, tiiätkö.Ihan en ymmärtänyt tuon yhden hörhön suklaasta loukkaantumista. Onko siis osa suomalaisista ihonväriltää sinisiä vai mikä homma?
Suomen lipusta oli kaiketi kyse. Sininen ja valkoinen, tiiätkö.
Olen pruukannut laittamaan lirun maitoa kahviin, tummapaahtoiseen, että siitä tulee maahanmuuttajan väristä.Mitenkäs tummapaahtoinen kahvi? Toisaalta aika mustaa se on kupissa suomalaisten suosima vaalea paahtokin. Onko nyt pakko lopettaa kahvin juominen?