Olen ensinnäkin sitä mieltä ettei 20% suosio tee mistään hyvä. Sen ovat Suomessa kommunistitkin saaneet useasti ja historia on lukuisia kertoja osoittanut, että kyseinen yhteiskuntajärjestelmä ei yksinkertaisesti toimi. Itseasiassa ihmisistä niin iso osa on niin hölmöjä, että kommarit ovat joissain paikoin saaneet tuollaisia kannatuslukemia vielä sen jälkeenkin kun kaikki ovat omin silmin todenneet järjestelmän toimimattomuuden, mikä nyt on toimintanakin about yhtä järkevää kuin pelata pitkävedossa jälkikäteen häviäjää.
Otan ehdottomasti kunniansa, että minun kuvitellaan estäneet ja estävän järkevän keskustelun persuista sekä tällä palstalla, että ilmeisesti kaikkialla muuallakin maailmassa (niin maan päällä kuin taivaassa), koska sitä pyytämääni esimerkkiä järkevästä keskustelusta ei tullut. Luontainen vaatimattomuuteni tosin pistää tunnustamaan, ettei asia siitä ole kiinni. Onhan persuilla toki ajatuspajakin järkevää ajattelua edistämässä, joten ehkä joskus...
EU:tai voi ehdottomasti vastustajaa ja itseasiassa muistaakseni nimimerkki Ollakseni juuri ao. ketjussa pyysi ehdotuksia miten homma hoidettaisiin, mutta toistaiseksi hiljaista on ollut. Liekö sitten minun vikani/ansioni sekin.