Voisitko jotain linkkiä tarjota demareilta johonkin vastaavaan.Väitän kyllä, että demareilta löytyy tätä nykyä ihan joka pelipaikalle kova vastus. Itse potkisin tällaiset pois puolueesta jos olisin minkä tahansa puolueen pj.
tässä ei voi hävitä.
Voisitko jotain linkkiä tarjota demareilta johonkin vastaavaan.Väitän kyllä, että demareilta löytyy tätä nykyä ihan joka pelipaikalle kova vastus. Itse potkisin tällaiset pois puolueesta jos olisin minkä tahansa puolueen pj.
Voisitko jotain linkkiä tarjota demareilta johonkin vastaavaan.
tässä ei voi hävitä.
Eipä tuo alkuperäinen fantasia ainakaan ollut SDP:ltä kopioitu.
Mutta tämäkin on varmasti vain yksittäistapaus ja jälleen ihan sattuman oikusta osui samaan puolueeseen. No mut hei kännissä ja läpällä. Höhö.
Toivottavasti kyseinen sankari potkitaan puolueesta helvettiin. En ymmärrä miksi pitää tuommoista mennä suoltamaan omalla nimellä ja sitten selitellä jälkikäteen. Ei tuollaiset kirjoitukset ainakaan edistä Persujen kasvua isoimpana puolueena.
Tästä olen jokaista pilkkua ja pistettä myöden täysin samaa mieltä.Perussuomalaisilla on omia hyviä kantojaan, joita kannatan (maahanmuuttokriittisyys), mutta ovathan nämä persujen kannattajien ulostulot jotain sellaista, mitä ei vaan voi hyväksyä. Siksi on vaikeaa edes ajatella äänestävänsä Perussuomalaisia.
Mutku demarit.
Ja itsensä nostamisella toisten yläpuolelle.Mutku "te". Eli mutkuttelu täydennettynä olkiukolla.
Mutku "te". Eli mutkuttelu täydennettynä olkiukolla.
On totta, että demareilla on ollut varsinainen annus horribilis husuineen, al-taineen yms., mutta et kai sinä voi vakavasti väittää, että yksikään ns. vanha puolue olisi vielä yltänyt persujen saavutuksiin dorkailun saralla. Edes demarit, vaikka yritys heillä on ollut kova. Persujen presidenttiehdokas, euroedustajat ja puoluejohto ovat sekalaista juoppoa ja hihhuloivaa porukkaa, useat nuorisojärjestöt natsien käsissä, kansanedustajat poseeraa väkivaltaisten äärioikeistolaisten kanssa, paikallispoliitikot kehottaa ampumaan lapsia yms. Siis ihan objektiivisesti -- onko tähän "kännissä ja läpällä -yksittäisstapausten" määrään ja laatuun yltänyt mielestäsi yksikään muu puolue?
Yleistykseni? Sainoin sinulle, että "mutku demarit" enkä mitään muuta. Siihen vastasit, että "Ootte 'rajat kiinni' porukan kanssa ihanan samanlaisia." Missä se yleistys oli?
Lisätietoja tästä? Kuulostaa nimittäin aika erikoiselta väitteeltä.Tuntuu kummalliselta ajatella, että 80-luvun Kokoomus oli oikeasti oikeistopuolue, nyt se on sen ajan demareista vasemmalla ulosanniltaan.
Minulle kerrottiin tänään, että on perustettu Perussuomalaisten tunnettavuutta edistävä kansalaisliike nimeltä silakat. Hieman ihmettelin kun kuulin nimiä - joiden kuvittelin olevan aiheelle hieman vastahankaisia - mutta kukin tyylillään ja never stop the madness. :)
Näinhän tässä tapahtuu... kaikki persujen laariin.Minulle kerrottiin tänään, että on perustettu Perussuomalaisten tunnettavuutta edistävä kansalaisliike nimeltä silakat. Hieman ihmettelin kun kuulin nimiä - joiden kuvittelin olevan aiheelle hieman vastahankaisia - mutta kukin tyylillään ja never stop the madness. :)
Minulle kerrottiin tänään, että on perustettu Perussuomalaisten tunnettavuutta edistävä kansalaisliike nimeltä silakat. Hieman ihmettelin kun kuulin nimiä - joiden kuvittelin olevan aiheelle hieman vastahankaisia - mutta kukin tyylillään ja never stop the madness. :)
Parven vetäjänä toimii Feministisen puolueen eduskuntavaaliehdokas Johannes Koski ja intomielisenä mukaan solahti Eva Biaudet. Siinä hyvä lähtökohta poliittisesti sitoutumattomalle natsijahdille.Minulle ei ole kerrottu niin googlasin. Tuon mukaan poliittisesti sitoutumaton.
Linkki Uuden Suomen blogiin
Lisätietoa saa antaa jos sitä on.
Edit: Linkki silakoiden sivulle
Kannatettavaa kansalaistoimintaa.Minulle ei ole kerrottu niin googlasin. Tuon mukaan poliittisesti sitoutumaton.
Linkki Uuden Suomen blogiin
Lisätietoa saa antaa jos sitä on.
Edit: Linkki silakoiden sivulle
*tirsk*
Varisverkko, vai mikälie yhteiskunnan syöpäläisistä kasattu joukko onkaan, on samalla logiikalla poliittisesti sitoutumaton.
En tiedä kenelle tuo menee läpi.
Hesarin kyselyn mukaan 23% persukannattajista tietää puolueensa olevan hallituksessa. On se hyvä, että mölinä perustuu vankkaan yleissivistykseen.
No, Kokoomuksellakin ko. prosentti oli muistaakseni 9 %. Mutta kertoohan tuo jotain, lähes neljännes on iso luku kyllä.Hesarin kyselyn mukaan 23% persukannattajista tietää puolueensa olevan hallituksessa. On se hyvä, että mölinä perustuu vankkaan yleissivistykseen.