Tässä nyt muutama hauska esimerkki:
Ensimmäisessä nimimerkki mjr koittaa kääntää itse aloittamansa provoilun minun syykseni, "hysteerinen itku-huuto" mainitaan.
Toisessa TosiFani esittää ensin melkoisen rohkean väitteen ja tähän vastatessani kuulen, että minulla on "huono ilta".
Jack of Spades ei pidä siitä, että otin viestinsä esimerkkinä asenneongelmasta. Sain kuulla olevani kapeakatseinen ja, no lukekaa sieltä :)
Bigmouth vielä ennen tuota Via Dolorosaansa onnistui suuttumaan niin, että peräti kahdesti nimesi minut idiootiksi... jostain syystä :)
Ja tähän loppuun Fordélin lause: "Suoraan sanottuna en arvosta tätä keskustelutapaa ja -kulttuuria,
jota nimimerkki J.Grönvall viljelee näissä pelitapakeskusteluissa."
TosiFani kirjoitti:
Sanon tämän vielä kerran, lupaan siirtyä tämän jälkeen meta-keskustelusta ketjun aiheeseen. Olet sinä herkkä nahkainen, eihän sinulle uskalla sanoa mitään! Olet näköjään ottanut itseesi senkin, kun vihjasin finaaliketjussa, että sinulla on hieman sini-oranssit lasit Tapparan pelitapaa analysoidessasi.
Olet tässä viimeisen kymmenen sivun aikana vängännyt tästä aiheesta useamman nimimerkin kanssa. Ehkä kannattaa miettiä mistä se kertoo.
Juu tuota sinä toistelet koko ajan ja sitten kiljuit kun pyysin lopettamaan sen kliseiden pyörittelyn. Että näyttää olevan liikkeellä sitä herkkä (välilyönti) nahkaisuutta.
Suosikkini oli se kun kritisoit Tappara-Lukko-sarjan analyysiani näkemättä peliäkään, mutta sekin oli varmaan minun vikani.
Bigmouth kirjoitti:
Mielestäni aika selkeästi avasin sen, miksi pidän pelivälineen hallintaa puutteellisena ja virheellisenäkin kriteerinä "hyökkäykselle" josta johtuen sanapari hyökkäävä/puolustava ei kuvaile erilaisia pelitilanteita parhaimmalla mahdollisella tavalla. Yhtäkään näistä termeistä tai ajatuksista en itse keksinyt, vaan ne pohjaavat lukemaani kirjallisuuteen. Mutta ei.
Kovasti oli filosofisen oloista analyysia kyllä mutta ei poista siltikään sitä, että olit väärässä. Kaipaisin siitä puolustusstrategiasta lisätietoja.
Late_Show kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla tummenetulla kohdalla? Pitää olla pelaaja-/valmentajataustaa jotta ymmärtää peliä vai mitä tarkoitit?
Oma kantani on minulle selvä, vai miten opetitkaan tähän vastaamaan.
PS. Tulevat "No mutkun sää sen aloitit"-viestit ovat kutkuttavaa odoteltavaa.