Paljon hyviä pointteja viesteissä edellä ja harvasta olen kovin eri mieltä. Tiivistäisin itse eilisen niin (sillä disclaimerilla, että pelin alun osalta olen koosteen/tekstiseurannan varassa), että suoritus oli totta kai kokonaisuutena hyvä, kuten tulostaulu kertoo, sillä laajasti monia asioita tehtiin riittävän hyvin jotta oli mahdollisuus voittaa. Esim. se oman maalin edusta ja suht harvojen kunnon maalipaikkojen käyttö ja ehkä vähintään yhtä merkittävästi maalivahtipeli. En halua sen enempää olla ilonpilaaja, mutta totean vain, että ei se mikään ylivoimainen esitys silti ollut, koska pitkiä jaksoja oltiin aika jaloissa. (Vastuksen huomioiden niin voi tietysti odottaakin.) ZSKA vähän auttoi Jokereita sillä, että eivät mm. parhaista poikittaissyöttöpaikoista saaneet melkein yhtään kunnon laukausta aikaan, huolimattomuutta varmaan osin mutta oliko jääkin sitten huono tai muuten vähän tuuria puuttui. Eihän se olisi vaatinut kuin yhden noista onnistumaan, että oltaisiinkin vaikkapa lähdetty kolmanteen erään 1-1-tilanteesta ja aivan eri asetelmasta.
Mutta hyvät pisteet ja hyvä voitto, totta kai tuntuu kannattajasta hyvältä. Silti on myös helppo allekirjoittaa viestit liiasta suoritustason heittelystä ja siitä, että - on syy sitten valmistautumisessa, puutteellisessa pelisysteemissä tai todennäköisimmin vähän molemmissa - valmennus ei tuota yhtä ja joitain yksittäisiä muita poikkeuksia lukuunottamatta saa rosterista irti kaikkea, mitä voisi saada. Ovatko ne poikkeukset sitten enemmän pelaajien omaa tekoa...?