Onko meillä puolustajia? Vimperi söhii ja tökkii, ja päästää Saarelan vetämään paraatipaikalta.Onko meillä maalivahtia? Setänen ottaa toisessa päässä kaiken kiinni.
Mutta pikachu saa jatkaa koska turbulenssi. Näyttää ulkopuolelle kuulemma huonolta, jos epäonnistunut valmentaja potkitaan.0-3, lähe Fränä vittuun.
Onko meillä puolustajia? Vimperi söhii ja tökkii, ja päästää Saarelan vetämään paraatipaikalta.
Kauden loppuun saakka.Sanokaas nyt arvon palstaveljet -ja siskot, että kauan toi landepelle saa tuolla harjoitella valmentamista?
Ihan karmeaa ollu kaikki tän kauden pelit, etenkin himassa. Tuntuu että hyvätkin yksilöt taantuu ku pääsee Nordikselle, siis edareihin!
Ei heilu. Jatkuvuutta, jatkuvuutta... Oliko se Pike vai Piku vai mikä? Täydellisyys vaatii pienetkin asiat kuntoon.Nyt täytyy kyllä jo Piken palli heilua
No tätä mä pelkään ja uskon itsekin että ei tässä nyt koska_korona jne..Kauden loppuun saakka.
Mä olen niin kyllästynyt tähän jengiin. No onhan sitä muutakin.
Ehkä. Tanska ansaitsisi kuitenkin sukkasaippuaa jalkapohjiin, koska päästää Motinin ja Ahonen samaan aikaan kentälle.Winberg voi lähteä filaan samalla luukun avauksella kun Tuohimaa.