Peliesitykset 2020–2021

  • 492 521
  • 6 877

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Olen ymmärtänyt että jääkiekossa on kaksi joukkuetta. Nyt siellä ei ole kuin yksi jäällä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Siellä on Lukolla maalivahti maalissa vaikkei ole ollut EHTllä.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Koivula on kyllä huono. Sanoinkuvaamattoman huono. Kaiken aikaa väärässä paikassa ja kahden metrin syötöt kolme metriä ohi kohteesta.
Tää. Ihan kujalla jatkuvasti. Ainut missä ollut hyvä, on puolustussuuntaan. Ajoittain.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Siellä on Lukolla maalivahti maalissa vaikkei ole ollut EHTllä.
Setänen on ollut liigan paskin ykkönen, mutta nyt on alkukaudesta sujunut. Onkohan tuokin valmentajan vika? "Olispa meillä Lukon veskavalmentaja", "Lundellille kenkää" jne.

Dykin läpiajossa puhdas filmi – kiekko meni suoraan räpylään. Mutta eiköhän tuo IFK:ta vastaan nollan pelaa.
 
J

Just-Ice-Hockey

No olen tästä eri mieltä ja se ei nyt varmaan edes yllättänyt. Olen sitä mieltä, että viime kauden esitysten perusteella Varakas ansaitsi jatkosopimuksen.

Ehdin jo poistaa lainaamasi viestin, koska sama asia oli jo muiden taholta kirjoitettu. Olen siinä mielessä kanssasi samaa mieltä, että Varakas ansaitsi jatkon. Sillon olisi kuitenkin pitänyt jättää Karjalainen hankkimatta. Käytännössä IFK:n pakiston tasapaino on tyritty tuolla nelikolla Ahonen, Karjalainen, Motin ja Varakas. Ahosen ja Karjalaisen sopimukset olivat ensimmäisinä, mistä syystä Motin ja Varakas ovat ylimääräiset. Jos puhumme jääkiekkoilijoista, tiputtaisin Ahosen ja Motinin.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
IFK on kollektiivisesti huono.
Hyvät pelaajat pelaa huonosti ja ok pelaajat surkeasti.
Se on normaalia kun on kriisi päällä. Tällä joukkueella pitäisi pärjätä paremmin.
Yksittäinen surkea peli ei niin pelottaisi, mutta nyt joka peli on edellistä huonompi.
Viime kaudella oli ihan sama meno päällä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Setänen on ollut liigan paskin ykkönen, mutta nyt on alkukaudesta sujunut. Onkohan tuokin valmentajan vika? "Olispa meillä Lukon veskavalmentaja", "Lundellille kenkää" jne.
Kyllä se Liigan paskin ykkönen näyttää löytyvän IFKn maalista, ikävä kyllä. Sinun paljon arvostamien tilastojen perusteella Setänen oli jo viime kaudella Tuohimaata edellä.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Samaa mietin. Ei taida olla ylös asiaa.

Ihmetyttää nuo, joiden pitäisi skarpata ottakseen urallaan seuraavan stepin ylöspäin ja ovat kuitenkin syksyllä ihan telineissä.Paremmin ymmärrän sen, kun konkarit joskus ei aloita kauttaan huipputikissä - toki toivoisin heiltäkin tulosta heti alkuun.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Kyllä se Liigan paskin ykkönen näyttää löytyvän IFKn maalista, ikävä kyllä. Sinun paljon arvostamien tilastojen perusteella Setänen oli jo viime kaudella Tuohimaata edellä.
Oliko se Setänen siis kuka teki maalin Ruotsia vastaan? Ai ei? Juu juu.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun IFK pelaaja saa kiekon jää sellainen kuva, että ei ole mitään hajua mitä kiekolla pitäisi tehdä.
Onko tämä mielestäsi valmennuksen vika vaiko kyseisen yksittäisen pelaajan?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Kuten jo palstaveli @Jan_Peter ille kirjoitin, kun puolustuksessa oli jo puukäsinä sainattu Ahonen ja Karjalainen niin oli silkkaa idiotismia Salmelaiselta ja Pikkaraiselta sainata saman profiilin Motin ja Varakas (niin En gång alltid mies kuin onkin). Toki, Varakkaan olisin voinut sainata Laakson rooliin, mutta silloinkin olisi tarvittu ”Lepistö” . Nyt puolustuksessa 4 kappaletta täysin kiekolliseen peliin ja nykyjääkiekon pelinopeuteen kykenemätöntä pelaajaa, ja sen otteet ovat täyttä divaritasoa.

Rakenteellisesta ongelmasta olen täysin samaa mieltä. Mun pointti omissa teksteissäni oli että noiden kaikkien olettaisi kuitenkin olevan ammattilaisjääkiekkoilijoilta, joilta lätkän ihan perusasiat onnistuvat. Tuolla rakenteella meidän pitäisi nimenomaan osata omassa päässä puolustaa. Se ylöspäinlähtö ja ylhäällä pelaaminenon se mikä tuolta puuttuu. Yllätyksenä tulee se, ettei se itse puolustaminenkaan tunnu näiltä puolustavilta puolustajilta onnistuvan.
 

F#21

Jäsen
Onko tämä mielestäsi valmennuksen vika vaiko kyseisen yksittäisen pelaajan?
Näen asian samoin kuin @Jan_Peter niin vastaan myös tähän.

Mä sanon, että valmennuksen vika. Tuossa ei oikeasti ole selkeää pelitapaa, jota noudattavat. Omaan silmään välit ovat liian suuret, ei tarjota helppoa syöttöpaikkaa eikä myöskään käytetä jokaista kolmea kaistaa kun lähdetään omista.

Sama näkyy oman puolustusalueen puolustamisessa kun usein yksi ristiinpelaaminen sekoittaa pelaajat ja sen jälkeen vastustaja pääsee vapaaksi.

Mä myönnän, että katson hiukan liian negaativisesti HIFK:n peliä tällä hetkellä, mutta olen vain niin hiton turhautunut tähän meininkiin. Olen elinkautisvanki vaikken hallilla niinkään käy.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Pelkästään tän erän näytöillä Halonen ansaitsee reilun mahiksen haastaa Fränän.
Toki! Ajoittain tuli tyylistä mieleen eräs Lankinen. Halonen tuskin nollaa pitää tänään, mutta annan propsit myös Sakke-tyylisestä maskista.

Muutenkin ihan kelpo erä. Nyt en vedä niin tarkkaa analyysiä, koska promilleja rupeaa olemaan yli sallitun.

Ja olipa kyllä kerrassaan hieno syöttö Bhurstilta maailman paskimman pelaajan, Luodon maaliin.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Ilmeisesti pakisto teki yhtäkkiä ihmeellisen ryhtiliikkeen tai sinne tuli toiseen erään kovempitasoisia pelimiehiä ja auttavatkin nyt Halosen maalivahtityöskentelyä. Fränälle eivät kuulemma pelanneet. Vittu näitä juttuja.. vai Onko Tuohimaa sittenkin vaan ollu paska alkukauden?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös