Viestin lähetti Bauer
En minä tajua mikä tässä että SaiPa on ainut seura ilman NHL-apuja on niin kamalaa? Joukkue on pysynyt joka pelissä hyvin mukana eikä tilanne ole misään nimessä menetetty. Voidaan ainakin sanoa että nähdään tulevinakin vuosina liigakiekkoa.
SaiPalla ainakin on malttia pitää linjansa, sehän on vain hyvä asia. Pari voittoa nyt vaan alle niin "änäritaikurien" pyytäminen lakkaa.
Olen kanssasi samaa mieltä, että SaiPa voi kyllä olla minunkin puolestani liigan ainut seura ilman NHL-pakolaisia. Niin kauan kun on mahdollisuudet ennen kautta asetettuihin tavoiteisiin on olemassa, on mielestäni aivan sama millä rosterilla mennään.
Nyt kuitenkin elämme kriittisiä aikoja. Ei tarvitse omata kuin puolet kultakalanmuistista, että miten SaiPan maltti-on-valttia-asenne on tuonut edellisinä vuosina (Kädet munissa niin kauan ennen kuin on paskat housuissa ja sitten torille myymään kaikki ketkä menee kaupaksi). Näytettäisiin edes yhteistyökumppaneille ja kannattajille, että reagoidaan kun voittoja ei ole tullut. Jos rahaa ei ole niin sitten otetaan Ossi-Pettereitä, mutta pääasia että jotain tehdään.
Myös itse olen sitä mieltä, ettei yksi äijä kesää tee. Tosin poikkeuksiakin on ollut; case Dale. Ei yhden äijän vaihtaminen tarkoita sitä, että pisteitä tulisi ovista ja ikkunoista. Pointti oli se, että nyt on mennyt se aika, joka tuolle porukalle on annettu. Tulosta ei ole tullut tavoitteisiin nähden. Pitää tehdä muutoksia. Vaikka muutaman pelaajavaihdon jälkeen ei tulisi yhtä ainutta pistettä, voidaan toimistolla sanoa: "Jotain ainakin yritettiin kauden aikana, toisin kuin edellisien kausien käsienlevittely".
Korrrostann. Kautta ei ole vielä menetetty. PERKELE!