Viestin lähetti rico
Ladislav Benysek? Martin Richter?
Mälkiän scouttausmatka tuossa joku aika sitten suuntautui kyllä pikkuisen pohjoisemmaksi...
Benysek kelpaisi kyllä, jos vaan HIFK suostuu maksamaan ison osan palkasta.
Viestin lähetti rico
Ladislav Benysek? Martin Richter?
Viestin lähetti kurre
Juuri tätä asiaa täällä onkin moneen otteeseen toisteltu. Surkuhupaisaa oli myös Anssi Silvennoisen kirjoittamassa SaiPa-HPK-ottelun raportissa Sachlin kuvan alle kirjoitettu teksti "Petr Sachlin alamäki alkaa muistuttamaan Vladimir Machuldan vastaavaa". Näinhän se totta puhuen tekee. Toivon, että Sachl saisi viimein uutta nostetta, jotta häntä ei jouduttaisi pois potkimaan. Turhautuminen omaan peliin ja sitä kautta ylilyönnit ovat aika lähellä, kuten Norosen kanssa tööttäilystä jo nähtiin.
Puolaan?Viestin lähetti aHab
Mälkiän scouttausmatka tuossa joku aika sitten suuntautui kyllä pikkuisen pohjoisemmaksi...
Viestin lähetti aHab
Benysek kelpaisi kyllä, jos vaan HIFK suostuu maksamaan ison osan palkasta.
Viestin lähetti Ted Raikas
Puolaan?
Viestin lähetti Kiwwo
Kukahan sen kiekon kuskaa vastustajan alueelle ylivoimalla jos Petr Sachl myytäisiin pois? Vaikka mies muuten varjojen mailla vaeltaakin niin silti hän on kevyesti paras saipalainen tuomaan kiekkoa hyökkäyspäähän. Suurin vika Sachlin pelissä on se että hän ei lauo hyvistäkään paikoista vaan hakee syöttöä. Ja se laukaus jos se on yleensä lähteäkseen on aika tuhnu.
Silti näkisin että Sachlilla on tärkeä paikka SaiPan ylivoimapelissä kiekon kuskaajana vastustajan alueelle.
Viestin lähetti mirasane
Peli ei ole ollut niin sekaisin, että riskillä tehtyjä paniikkihankintoja edes harkittaisiin.
Viestin lähetti Allu79
Niin, mikäli mahdollinen vahvistus pakistoomme on ulkomaalainen tarkoittanee se auttamattomasti Gabinetin lähtöä. Sinänsä valitettavaa, sillä mikäli kansalaisuudet unohdetaan olisi ennen Gabinettia ainakin kolme Suomalaista lähtölistallani.
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Mielestäni SM-liigassa ulkomaalaisen kaverin on oltava ennen kaikkea vahvistus; kaveri joka antaa joukkueelle jotain poikkeuksellista osaamista ja vahvuutta. Stara tai ainakin hyvin lähellä sitä. Ulkomaalainen ei saa olla peruspakki perustyössään, sellainen joka hoitaa ns. keskitason kotimaisen pakin työt. Silloin mättää ja pahasti.Viestin lähetti kusarov
Eli jos minä saisin päättää niin Gabinetille paluu lippu Ameriikkaan. Jos tänne tuodaan ulkomaalainen viemään kiintiö paikka niin pitäisi sen sentään olla vahvistus.
Viestin lähetti kusarov
Tikkasen pelaamisesta minulla ei ole pahaa sanottavaa ja Pekkalakin pärjäisi oikein hyvin Gabinetin roolissa eli heittelemässä kiekkoa lasin kautta keskialueelle. Timosen kohdalla vika on huonossa pakkijaossa. Olisi mielestäni hyvä että pakkiparissa olisi toinen puolustaja pikkaisen puolustavampi.
Viestin lähetti Ted Raikas
Hyvä että joku otti case Myllykosken esiin. Meinasin itse väläyttää taannoin Mikkoa yhtenä mahdollisena vahvistuksena. Olen käsittänyt että Tapparassa ei ainakaan kannattajien puolelta olla ihan tyytyväisiä miehen otteisiin. Tietysti siitä on pitkä matka että Myli juuri tänne matkaisi, vaikka sattuisikin irtisanomaan sopimuksensa Tapparan kanssa. En silti pitäisi kaikkein epätodennäköisimpänä vahvistuksenakaan, riippuen toki palkasta.
Mikko vaan saattaisi olla sopiva palapelinpala Mälkiän peliin...
Viestin lähetti aHab
Ja mitä Timoseen tulee... Eikös tämä Timonen nimenomaan ole se puolustava puolustaja?
Viestin lähetti kusarov
Ainakin viimekauden pisteiden valossa ja koon puolesta pitäisin Timosta hyökkäävänä puolustajana. Ja eikös kauden alussa Gabinet pelannu Forrestin parina. Timonen muistaakseni pelasi Ollin kanssa ja oli siinä parissa se hyökkäävä puolustaja.
Olen samaa mieltä. Myllykoski on kuitenkin vanha tuttu niin yleisölle kuin yhteistyökumppaneillekin. Suhteellisen nuori pelaaja kuitenkin vielä, mutta kuitenkin kokemusta liigasta useita vuosia. Myllykoski jättäisi kuitenkin edelleen avoimeksi tuota fyysistä osiota pakistossa, mutta ehkäpä käsiä sitten tulisi kuitenkin kompensoimaan tuota puutetta. Hyvä hankinta olisi mielestäni, talouspuolesta minun on aivan turha alkaa arvailemaan mitään.Viestin lähetti Ted Raikas
Mikko vaan saattaisi olla sopiva palapelinpala Mälkiän peliin...
Viestin lähetti Jussi77
Ilkeä makuupaikkojen tarjoilija joka irvistää päälle, pelaa likaisesti, seuraa jälkipelejä kuin hai laivaa, tekee 0+2 tehot kaudessa mutta runnoo omassa päässä koko sen temppurepertuaarin läpi jota tarvitaan pitääkseen kakkoskiekkojen nostelijat ulottumattomissa ja maskimiehen mahallaan.
Viestin lähetti Bon
Imatra, tuo Suomen Puola?
Viestin lähetti TeePee
Eiköhän se Benysek sieltä HIFK:sta Lappeenrantaan vielä ilmesty kunhan miehen hinta saadaan ensin neuvoteltua kohdalleen? Jos ja kun näin käy, Gabinet tehnee sitten tilaa Benysekille.
Viestin lähetti TeePee
Monet täällä ovat huolissaan SaiPan puolustusosastosta, itse olen edelleen sitä mieltä että osa-alue joka kipeimmin vahvistusta kaipaa on keskushyökkääjän tontti.