Pelaajamuutokset

  • 85 035
  • 749

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Viestin lähetti rico
Ladislav Benysek? Martin Richter?

Mälkiän scouttausmatka tuossa joku aika sitten suuntautui kyllä pikkuisen pohjoisemmaksi...

Benysek kelpaisi kyllä, jos vaan HIFK suostuu maksamaan ison osan palkasta.
 

Kiwwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti kurre
Juuri tätä asiaa täällä onkin moneen otteeseen toisteltu. Surkuhupaisaa oli myös Anssi Silvennoisen kirjoittamassa SaiPa-HPK-ottelun raportissa Sachlin kuvan alle kirjoitettu teksti "Petr Sachlin alamäki alkaa muistuttamaan Vladimir Machuldan vastaavaa". Näinhän se totta puhuen tekee. Toivon, että Sachl saisi viimein uutta nostetta, jotta häntä ei jouduttaisi pois potkimaan. Turhautuminen omaan peliin ja sitä kautta ylilyönnit ovat aika lähellä, kuten Norosen kanssa tööttäilystä jo nähtiin.

Kukahan sen kiekon kuskaa vastustajan alueelle ylivoimalla jos Petr Sachl myytäisiin pois? Vaikka mies muuten varjojen mailla vaeltaakin niin silti hän on kevyesti paras saipalainen tuomaan kiekkoa hyökkäyspäähän. Suurin vika Sachlin pelissä on se että hän ei lauo hyvistäkään paikoista vaan hakee syöttöä. Ja se laukaus jos se on yleensä lähteäkseen on aika tuhnu.

Silti näkisin että Sachlilla on tärkeä paikka SaiPan ylivoimapelissä kiekon kuskaajana vastustajan alueelle.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti aHab
Mälkiän scouttausmatka tuossa joku aika sitten suuntautui kyllä pikkuisen pohjoisemmaksi...

Benysek kelpaisi kyllä, jos vaan HIFK suostuu maksamaan ison osan palkasta.

Ei helvata.

Mestis tyhjäksi vaan!
 

kurre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ruotsin torpedokiekkoilijat
Viestin lähetti Kiwwo
Kukahan sen kiekon kuskaa vastustajan alueelle ylivoimalla jos Petr Sachl myytäisiin pois? Vaikka mies muuten varjojen mailla vaeltaakin niin silti hän on kevyesti paras saipalainen tuomaan kiekkoa hyökkäyspäähän. Suurin vika Sachlin pelissä on se että hän ei lauo hyvistäkään paikoista vaan hakee syöttöä. Ja se laukaus jos se on yleensä lähteäkseen on aika tuhnu.

Silti näkisin että Sachlilla on tärkeä paikka SaiPan ylivoimapelissä kiekon kuskaajana vastustajan alueelle.

Kyllä hän SaiPassa vielä vahvistus on tämän hetkisellä pelilläänkin, mutta pitää mieheltä enemmän vaatia. Kiekon hallussapidosta ei hyödytä millään lailla, jos ei kuljetusten jälkeen osata tehdä oikeita ratkaisuja (ensisijaisesti laukoa, muuten syöttää). Jos Sachl saataisiin pois myytyä, olisi vara ostaa uusi mies tilalle. Mikäli Sachlin peli tästä vielä huononee, olisi paras paikka yrittää myydä/treidata hänet pois juuri tällä hetkellä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Jos ja kun SaiPa tulee tekemään kokoonpanomuutoksia, ovat kaikki muutokset sellaisia, jotka ovat hinta/laatu -suhteeltaan hyviä. Peli ei ole ollut niin sekaisin, että riskillä tehtyjä paniikkihankintoja edes harkittaisiin.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Viestin lähetti mirasane
Peli ei ole ollut niin sekaisin, että riskillä tehtyjä paniikkihankintoja edes harkittaisiin.

Milloin SaiPassa on viimeksi tehty paniikinomainen riskihankinta?
 

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
Niin, mikäli mahdollinen vahvistus pakistoomme on ulkomaalainen tarkoittanee se auttamattomasti Gabinetin lähtöä. Sinänsä valitettavaa, sillä mikäli kansalaisuudet unohdetaan olisi ennen Gabinettia ainakin kolme Suomalaista lähtölistallani. Timosen pelikortit olemme varmasti jo nähneet, kuten Pekkalankin. Viime kaudella Pekkalan tekosyyksi laskettiin pitkälti kesän aikana tapahtunut loukkantuminen, mutta meno tällä kaudella ei ainakaan parantunut ole. Tikkasen paikka olisi ehdottomasti mestis. Tyhjästä on tietenkin paha nyhjästä, ja tavoite on toki näitäkin kavereita kehittää eteenpäin. Olen kuitenkin pahasti pessimistinen Pekkalan suhteen varsinkin, että hänen ikäisensä pelaaja enään kovasti kehittyy. Siinä sitä projektia Mälkiällä riittäisikin. Summa summarum toivoisin todella mahdollisen vahvistuksen pelipaikan löytyvän juuri puolustuksesta, ja kansalaisuuden olevan Suomi. Taitaapi vain nuo vapaana olevat kotimaiset todelliset vahvistukset olla kortilla?
 

kusarov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Kookoo
puolustajista

Viestin lähetti Allu79
Niin, mikäli mahdollinen vahvistus pakistoomme on ulkomaalainen tarkoittanee se auttamattomasti Gabinetin lähtöä. Sinänsä valitettavaa, sillä mikäli kansalaisuudet unohdetaan olisi ennen Gabinettia ainakin kolme Suomalaista lähtölistallani.

Minä en ymmärrä tuota suomalaisten haukkumista. En kovin monta SaiPan peliä ole nähnyt, mutta jokaisessa näkemässäni ottelussa Mike Gabinet on ollut joko jatkuvasti jäljessä omasta miehestään tai perseellään jään pinnassa. Ainakin Tappara pelissä kiinnitti oikein huomiota että mies ei pysynyt pystyssä muulloin kun pelikatkojen aikana vaihtoaitioon luistellessa. Olli Malmivaara pelasi kyseisessä pelissä mielestäni loistavasti pelastaen ainakin 5 (viisi) Gabinetin kompurointia.

Tikkasen pelaamisesta minulla ei ole pahaa sanottavaa ja Pekkalakin pärjäisi oikein hyvin Gabinetin roolissa eli heittelemässä kiekkoa lasin kautta keskialueelle. Timosen kohdalla vika on huonossa pakkijaossa. Olisi mielestäni hyvä että pakkiparissa olisi toinen puolustaja pikkaisen puolustavampi. Forrestissa minua ärsyttää selän kääntäminen taklauksissa. Lisäksi kaveri menee kulmiin hakemaan kiekkoa pää alhaalla. A-junnutkin osaavat jo pitää kulmissa pään pystyssä koska suomessa se kärkikarvaaja voi hakea taklausta. Kiekollisessa pelissä Forrest on kyllä ihailtavan hyvä.

Eli jos minä saisin päättää niin Gabinetille paluu lippu Ameriikkaan. Jos tänne tuodaan ulkomaalainen viemään kiintiö paikka niin pitäisi sen sentään olla vahvistus.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: puolustajista

Viestin lähetti kusarov

Eli jos minä saisin päättää niin Gabinetille paluu lippu Ameriikkaan. Jos tänne tuodaan ulkomaalainen viemään kiintiö paikka niin pitäisi sen sentään olla vahvistus.
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Mielestäni SM-liigassa ulkomaalaisen kaverin on oltava ennen kaikkea vahvistus; kaveri joka antaa joukkueelle jotain poikkeuksellista osaamista ja vahvuutta. Stara tai ainakin hyvin lähellä sitä. Ulkomaalainen ei saa olla peruspakki perustyössään, sellainen joka hoitaa ns. keskitason kotimaisen pakin työt. Silloin mättää ja pahasti.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Re: puolustajista

Viestin lähetti kusarov

Tikkasen pelaamisesta minulla ei ole pahaa sanottavaa ja Pekkalakin pärjäisi oikein hyvin Gabinetin roolissa eli heittelemässä kiekkoa lasin kautta keskialueelle. Timosen kohdalla vika on huonossa pakkijaossa. Olisi mielestäni hyvä että pakkiparissa olisi toinen puolustaja pikkaisen puolustavampi.

Pekkala heittelemässä kiekkoa lasin kautta keskialueelle ja pärjäämässä vielä tässä hyvin?

Näkisipä tällaisen ihmeen. Niissä peleissä mitkä minä olen nähnyt Pekkala on juuri tehnyt järkyttäviä virheitä tällaisissa puolustajan perustaitoihin kuuluvissa tehtävissä.

Ja mitä Timoseen tulee... Eikös tämä Timonen nimenomaan ole se puolustava puolustaja?
 

sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Pakki ........

Tämmöisen löysin tuolta Tappara puolen keskustelusta.

"Jos siihen verrataan millaista informaatiota Myllykoskesta ennen kautta mm. Kärppä-leiristä saatiin, voidaan kyllä olla aika pettyneitä. Liike on hyvää, mutta muuten Myli vaikuttaa olevan jotenkin hukassa kentällä. Joskus ratkaisun tekeminen kiekollisena kestää, jonka jälkeen tulee sitten jokin nopea siirto joka useimmiten epäonnistuu. Täytyy tosin myöntää että olen nähnyt niin vähän pelejä ettei tällainen arviointi oikein edes ole järkevää, mutta tuskin pelkästään niihin otteluihin olen osunut joissa Myllykoskella on ollut ongelmia.

Mies itse arvioi varovasti jossain lehtijutussa syyksi ongelmiin pelityylin, joka on Tapparassa erilainen kuin Kärpissä.
Toivottavasti tottumisen myötä (kausi ei kuitenkaan ole vielä edes puolivälissä) suoritukset vielä paranevat, tähän mennessä Myllykosken aikana mennyt tasakentällisin omiin eniten maaleja kaikista pelaajista (vastavuoroisesti myös eniten tehtyjä!). Jos kuitenkin taso säilyy suunnilleen samana läpi koko loppukauden, voidaan Myllykosken kohdalla mielestäni perustellusti puhua pettymyksestä.

Tosin epäilen että Tapapra kumminkaan lähtisi luopumaan Mylistä kesken kauden ja toisaalta olisiko Saipalla kumminkaan varaa.

Saipa - Tappara pelissä tosin Myli taisi saada vilttikomennuksen kolmannen erän alkupuolella???
Ja Ilves pelissä oli näköjään 3-ketjun pakki, josko mies haluaisi / tarvitsisi enemmän peliaikaa jotta peli toimisi vert. Kokko.
No tämä on vain oma arvaus.
Mutta odotellaan mielenkiinnolla.

edit.

Tämän kauden tehot vielä lisäyksenä.
ott. m s p + - +/- jä
45. Myllykoski Mikko, Tappara 25 1 5 6 16 -18 -2 24
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä että joku otti case Myllykosken esiin. Meinasin itse väläyttää taannoin Mikkoa yhtenä mahdollisena vahvistuksena. Olen käsittänyt että Tapparassa ei ainakaan kannattajien puolelta olla ihan tyytyväisiä miehen otteisiin. Tietysti siitä on pitkä matka että Myli juuri tänne matkaisi, vaikka sattuisikin irtisanomaan sopimuksensa Tapparan kanssa. En silti pitäisi kaikkein epätodennäköisimpänä vahvistuksenakaan, riippuen toki palkasta.

Mikko vaan saattaisi olla sopiva palapelinpala Mälkiän peliin...
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Ted Raikas
Hyvä että joku otti case Myllykosken esiin. Meinasin itse väläyttää taannoin Mikkoa yhtenä mahdollisena vahvistuksena. Olen käsittänyt että Tapparassa ei ainakaan kannattajien puolelta olla ihan tyytyväisiä miehen otteisiin. Tietysti siitä on pitkä matka että Myli juuri tänne matkaisi, vaikka sattuisikin irtisanomaan sopimuksensa Tapparan kanssa. En silti pitäisi kaikkein epätodennäköisimpänä vahvistuksenakaan, riippuen toki palkasta.

Mikko vaan saattaisi olla sopiva palapelinpala Mälkiän peliin...

Olen hyvin yllättynyt jos niin tulee käymään. Vaikka Myli on pettynyt alkukauden esityksiin (ja fanit myös) niin hänellä voipi olla kauden mittaan vielä tärkeä rooli hyvänä peruspakkina. Kuitenkin keskeisin syy siihen miksi en näe siirtymistä mahdolliseksi on nuo helvetin moneen kertaan läpikäydyt perheasiat eli vaimon hyvä työpaikka jne. Mikon pitää pystyä järjestämään elämäänsä muullakin tavalla kuntoon kuin pelkästään pelisopimusten kautta.

Periaatteessa voin kuvitella Mylin tänne lyhytaikaisesti (jokunen kuukausi), mutta pidemmistä sopimuksista puhuttaessa pitää muiden palasten osua kohdalleen. Ja toisaalta kuinka moni meistä tietää mitä Mikko kiekkouransa jatkosta muutenkaan miettii? Joitakin vuosia sitten hän arvuutteli kropan ja fysiikan kestävyyttä (pienehkö pelaaja, fyysinen laji...). Liekö miettii asiaa vieläkin?
 

kusarov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Kookoo
Re: Re: puolustajista

Viestin lähetti aHab

Ja mitä Timoseen tulee... Eikös tämä Timonen nimenomaan ole se puolustava puolustaja?

Ainakin viimekauden pisteiden valossa ja koon puolesta pitäisin Timosta hyökkäävänä puolustajana. Ja eikös kauden alussa Gabinet pelannu Forrestin parina. Timonen muistaakseni pelasi Ollin kanssa ja oli siinä parissa se hyökkäävä puolustaja.

Lappeenrannassa on kumman usein tuhottu puolustajat väärässä roolissa. Esimerkkinä ihmettelen vieläkin sitä kun Riku Kallioniemi aikoinaan nostettiin kiekolliseksi puolustajaksi, vaikka sen edelliskauden pistesaldo oli 0+jotain.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Re: Re: Re: puolustajista

Viestin lähetti kusarov
Ainakin viimekauden pisteiden valossa ja koon puolesta pitäisin Timosta hyökkäävänä puolustajana. Ja eikös kauden alussa Gabinet pelannu Forrestin parina. Timonen muistaakseni pelasi Ollin kanssa ja oli siinä parissa se hyökkäävä puolustaja.

En lähtisi kyllä yhden kauden perusteella kummoisia johtopäätöksiä vetämään. Onhan tuo Hanan Mattikin ehtinyt 11 ottelussa saalistaa neljä syöttöpistettä Mestiksessä...

Esim. 67 A-junnupelissä Timosen Jussi tehoili vain 15 pisteen verran, 63 SM-liigaottelua ja 4 pistettä...

Geeneistä kyllä pitäisi löytyä sitä kiekollista taitoakin, ei siinä mitään.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Viestin lähetti Ted Raikas
Mikko vaan saattaisi olla sopiva palapelinpala Mälkiän peliin...
Olen samaa mieltä. Myllykoski on kuitenkin vanha tuttu niin yleisölle kuin yhteistyökumppaneillekin. Suhteellisen nuori pelaaja kuitenkin vielä, mutta kuitenkin kokemusta liigasta useita vuosia. Myllykoski jättäisi kuitenkin edelleen avoimeksi tuota fyysistä osiota pakistossa, mutta ehkäpä käsiä sitten tulisi kuitenkin kompensoimaan tuota puutetta. Hyvä hankinta olisi mielestäni, talouspuolesta minun on aivan turha alkaa arvailemaan mitään.

Pakistossahan on niitä suurimpia puutteita. Hyvä alivoimapakki puuttuu SaiPalta. Vaikka ylivoima on sujunut suorastaan erinomaisesti tällä kaudella, niin vastapainoisesti alivoima on ollut totutunkaltaista. Ilkeä makuupaikkojen tarjoilija joka irvistää päälle, pelaa likaisesti, seuraa jälkipelejä kuin hai laivaa, tekee 0+2 tehot kaudessa mutta runnoo omassa päässä koko sen temppurepertuaarin läpi jota tarvitaan pitääkseen kakkoskiekkojen nostelijat ulottumattomissa ja maskimiehen mahallaan. Tällaiselle mielestäni olisi ehkä suurinta tilausta tällä hetkellä, ei sillä etteikö myös käsiä ja tulivoimaa siniviivalle tarvittaisi. Alivoimassa kuitenkin on sellainen paikka jossa pystyttäisiin petraamaan ihan yksittäistä pelin osa-aluetta ja saamaan tulostaululla(kin) näkyviä asioita aikaan.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Jussi77
Ilkeä makuupaikkojen tarjoilija joka irvistää päälle, pelaa likaisesti, seuraa jälkipelejä kuin hai laivaa, tekee 0+2 tehot kaudessa mutta runnoo omassa päässä koko sen temppurepertuaarin läpi jota tarvitaan pitääkseen kakkoskiekkojen nostelijat ulottumattomissa ja maskimiehen mahallaan.

Mielestäni SaiPan alivoiman ongelma ei ole yksittäisessä puolustajassa. SaiPa on vuosikausia pelannut enimmäkseen karsean passiivista alivoimaa. Neliö pysyy pienenä ja vastustaja saa pyörittää miten huvittaa. Vastustaja pystyy turhan helposti viemään kiekon alueelle ja rauhoittaa pakkopelinsä. Tämä ei kovaluisella pakilla muutu miksikään, vaikka sieltä se yksi maskimies vähän kyynelehtimään saataisiinkin.
 

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Viestin lähetti Bon
Imatra, tuo Suomen Puola?

Suomen Puolasta(?) ei tällä kertaa SaiPan pakistoon apuja taida löytyä. Ei edes Näreharjussa joukkuettaan kipparoivasta, takavuosien Tepsin kaatajasta Rinkisen Jallusta, vaikka nykyisin pakin paikalla pelaakin ;-)

Eiköhän se Benysek sieltä HIFK:sta Lappeenrantaan vielä ilmesty kunhan miehen hinta saadaan ensin neuvoteltua kohdalleen? Jos ja kun näin käy, Gabinet tehnee sitten tilaa Benysekille.

Tämän jälkeen ulkomaalaiskiintiö onkin sitten jälleen täysi ja se SaiPan kipeästi kaipaama ykkössentteri puuttuu edelleen. Monet täällä ovat huolissaan SaiPan puolustusosastosta, itse olen edelleen sitä mieltä että osa-alue joka kipeimmin vahvistusta kaipaa on keskushyökkääjän tontti.

Näillä senttereillä ei maalin tappioita voitoiksi käännetä. Pelintekijää ja johtohahmoa SaiPa kaipaa, Sachl ei tähän roolin tällä hetkellä kykene ja muusta sentterikalustosta; Qvist, Kauppinen, Nokelainen, Viitaluoma, Koho... ei tähän rooliin valitettavasti ole. Tässä alkaa jo tulla Tirkkosen Pexiä ja Uusikartanon Akiakin ikävä. SaiPa on tehnyt maaleja kyllä ihan mukavasti, kiitos Inkkarin, mutta joukkueen keskushyökkääjien syöttöpistesaraketta tarkasteltaessa paljastuukin sitten totuus. Kohta puolet sarjasta takana ja ukolla kuin ukolla pari hassua syöttöpinnaa.

Joku Saarikosken tai Kostynskin kaltainen kaveri kun jostain ilmaantuisi. Kotimaasta tälläistä kaveria ei löydy (Tertzinaattori pysyköön pois Lappeenrannasta!), joten tämä tontti tulisi täyttää ulkomaalaisella pelaajalla. Tarjontaa kyllä on ja luulisi siitä joukosta jossain vaiheessa löytyvän sopivan äijän SaiPankin ykkössentterin tonttia hoitamaan.

Eli Gabinet pois, Grönholm jääköön tilalle ja käytetään se viimeinen ulkomaalaispaikka mielummin keskushyökkääjään, Kiitos!
 

Senator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, LA Kings
Viestin lähetti TeePee


Eiköhän se Benysek sieltä HIFK:sta Lappeenrantaan vielä ilmesty kunhan miehen hinta saadaan ensin neuvoteltua kohdalleen? Jos ja kun näin käy, Gabinet tehnee sitten tilaa Benysekille.


Noniin, Benysek voidaan sitten todennäköisesti unohtaa.Nelosen urheilu-uutiset kertoi miehen olevan lähellä sopimusta Tsekin liigaan.
 

theref

Jäsen
Itse en odottaisi Myllykoskea ihan pikaisesti Lappeenrantaan. Eikös Mikko haastattelussakin kertonut, että yksi painava syy Tampereelle muuttoon oli vaimon sieltä saama työpaikka.

Joten ihan helposti Mikkokaan ei varmaan Tampereelta lähde.
 

Dille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
Myli Tuskin Saipaam on tulossa. Hyvä lisä Myli kyllä aina olisi Saipan puolustuksessa, mutta onko se mitä nytten tarvitaan?

Mielestäni nytten olisi aika pistää kolehti kehiin kaikkien Fanien osalta. Kerätään joku tollanen 50-100K€ ja kannetaan se säkillinen rahaa tonne saipan toimistoon ja sanotaan että siinä alku rahoitus NHL/AHL pakin hankintaan... Vaatimuksina yli 185cm ja 90kg, osaa pelata kovaa ja liikkua kentällä. Jos lasketaan että Lappeenrannassa on 50 000 ihmistä joista ainakin 10% kannattaa saipaa, niin ehkäpä.....

Mites nämä meidän Sponsorit? Luulisi niiltä irtoavan kanssa pikkasen fyrkkaa kun olisi hyvästä vahvituksesta on kysymys.

Tässä pari mielestäni "hyvää" vaihtoehtoja (vailla sopimusta tällä hetkellä??):

Scott Hannan =) =) =) =)

Ed Jovanovski =) =) =) =) =)

On muitakin on olemassa mutta noi nyt tuli ekaksi mieleen... jotakin noiden kavereiden tapaista se voisi olla.

Aina hyökkäykseen kelpaisi joku terävä kaveri tekemään niitä tärkeitä maaleja joilla saataisiin käännettyä maalin tappiot tasureiksi ja ehkäpä jopa voitoiksi.

Mites tällänen herra? vai onko poissa markkinoilta?
Tommi Santala =) =) =) =)

En voi uskoa että Saipa ei saa mistään hankittua sitä kaiken kuuluisaa rahaa. Ei voi olla että kaikilla muilla liiga joukueilla on niin paljon enemmän rahaa.

Hifkillä joukkue on jo liiankin täysi, Kärpät, Ilves, Lukko, jopa pelicans tuntuu hankkivan pelaajia itselleen vaikkakin ne lähtevät karkuun.

Saipan johto ja rahoittajat herätys!!!! Nyt on aika alkaa tekemään niitä ratkaisuja ja hankintoja. Kyllä ne Fanit jossain vaiheessa kyllästyvät tähän jatkuvaan rämpimiseen

Toivossa on Hyvä elää ja Haaveilua saan jatkaa varmaan aika pitkään... olisi kiva vaan nähdä että Lappeenrannassa saataisiin jotain aikaiseksi, edes joskus.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Dille
Ed Jovanovski =) =) =) =) =)

Jovanovski kun tulisikin SaiPaan, niin joutuisin ottamaan duunista virkavapaata, että voisin muuttaa Lappeenrantaan ja Kisapuistoon loppukaudeksi :D
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Viestin lähetti TeePee


Monet täällä ovat huolissaan SaiPan puolustusosastosta, itse olen edelleen sitä mieltä että osa-alue joka kipeimmin vahvistusta kaipaa on keskushyökkääjän tontti.


Niin, selkeästihän meillä ei ole Jarkko Immosen tai Glen Metropolitin kaltaista sentteriä, enkä usko, että sellaista tänne tällä kaudella tuleekaan. Ja itse olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että pakki-osasto on se jota pitää vahvistaa. Kyllä noita maaleja on ihan kohtalaisesti tullut, mutta kun katsotaan päästettyjen maalien saraketta, niin siellä on sellainen 20 maalia liikaa.
Hieman paremmalla puolustuksella oltaisiin ehkä voitu voittaa montakin noista tämän kauden tiukoista tappioista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös