Kyllä se "nuori joukkue" selitys tulee pysymään mukana ihan kauden loppuun saakka, ja ihan oikeutetusti.
Nuoren joukkueen vaivoiltahan nuo tappiot ovat suurelta osin vaikuttaneet koko kauden ajan. Suuri määrä yhden maalin tappioita (10/18) ja sitten vielä lisäksi jokunen näitä tappioita missä SaiPa on ollut pelissä mukana aina kolmannen erän puoleen väliin saakka.
Ja sen sijaan, että ne parhaat pelit sattuisivat näitä tärkeimpiä vastustajia vastaan (JYP, Ässät), SaiPa on onnistunut taas paremmin noita SM-liigan "jättiläisiä" vastaan...
Se että median edessä ollaan rauhallisia... Onhan se mukava, että Suomesta löytyy näitä Tukion luistimista ja ties mistä tendensseistä lehdistön edessä raivoavia valmentajia. Kyllähän he tuovat väriä kiekkopiireihin, ei siinä mitään. Itse en kuitenkaan näe mitä hyötyä tuosta on joukkueen esityksille kaukalossa.
Sitähän ei täällä taida tietää kukaan, minkälaista kommenttia Mälkiä antaa pelaajille pukukopissa. Minä olen kuitenkin käsittänyt asian niin, että Mälkiä ei säästele sanoja, jos tuntee jonkun asian olevan päin helvettiä. Ja esim. Nokelaisen Petterin mukaanhan palaute on tasapuolista, oli siellä pelipaidan selässä mikä nimi tahansa.
Eivät nuo esitykset niin umpisurkeita ole olleet, mitä viime kausina on totuttu näkemään, vai mitä olette mieltä? Eipä tuo välttämättä muuta tarvitse kuin sen yhden ison voiton... Ja mikäs olisikaan parempi paikka aloittaa kuin torstai-ilta, Kisapuisto ja tuttu joukkue Jokerit. Vastustajathan eivät tässä ihan heti helpotu, joten parempi aloittaa tästä ensimmäisestä.