Samaa itsekkin olen puhunut, että tämä kausi katsotaan Peksillä loppuun, mutta ensi kaudesta en vieläkään ole innoissani.Joukkue on nyt täysin Virran sabluunaan rakennettu ensimmäistä kertaa, niin pakkohan se on katsoa loppuun asti, samaa mieltä olin myös ennen tätä voittoputkea. Nyt näyttää hyvältä, mutta mitään ei ole voitettu. Silti, kuten aiemminkin, ainoa vaihtoehto on nyt katsoa tämä kortti loppuun, tukea joukkuetta ja katsotaan sitten kauden jälkeen mihin se riitti ja tehdään johtopäätökset.
Sanottakoon nyt sekin, että meni tämä kausi miten meni, niin mielestäni se Peksin neljäs vuosi tuntuu liialta.
Kyseissä tilanteessa omaan silmään näytti ettei jalkoihin tule kontaktia vaan JD kaatuu liian tiukkaan käännökseen, vaikka pitkään tuomareita katselikin tilanteen jälkeen. Yhtä kaikki. Hieno voitto ja Peksiltä täyttä asiaa haastattelussa. Putki jatkukoon!Danforth kaadetaan alivoimalla hyökkäyspäässä, riisto ja yv-maali Pelsuille. Niitä oli vielä muitakin varmasti.
Itse ainakin olen kiinnittänyt huomiota viime aikoina siihen, että PV tekee todella paljon hommia jokaisen pienenkin (mainos)tauon ym. aikana. Piirtää tauluun ja selittää kädet viuhtoen systeemejä (mitä ne sitten kulloisellakin kerralla lienevätkin). Ei seiso toteemipaalun näköisenä takarivissä, kuten arvon purkkaa jauhavat apuvalmentajat. Jotenkin on välittynyt sellainen kovan tsempparin fiilis.
Virta kertoi lehdistötilaisuudessa olleensa jo 4 päivää kuumeessa...... Onkohan se sitten ollut viisasta olla joukkueen kanssa - no toisn sanoi ettei ole oikein voinut olla kaikessa mukana. Muuten taas rehellistä puhetta.