Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Kun media suitsuttaa Sahlstedtia, niin osan kunnioituksen saa myös, aiheesta, Pekka Virta.
Perkeleen paljon kritiikkiä olen miehelle antanut ja osa niistä on varmasti tullut syyttä suotta. Virheen myöntäminen on ehkä maailman vaikein asia, kun jostain mielipiteestä pitää niin vahvasti kiinni. Kyllä Peksi on tuonut organisaatioon valtavan paljon hyviä asioita sekä oikeanlaista urheilun kulttuuria. Nyt näyttää, että Virta näyttää minulle pitkää nenää niillä kaikilla raivonpuuskilla mitä tänne olen kirjoittanut ja hyvä niin. Olen enemmän kuin mielelläni väärässä hänen suhteen.
Pekka Virta heitti sohvat ulos kopista ja passitti pelaajat yhteislenkille – "jääkiekkomurrosikä" alkaa olla Lukossa ohi: "Turha sössöttäminen ja möyhiminen jäänyt pois"
Pekka Virran valmentama Rauman Lukko on nostanut SM-liigassa osakkeitaan vahvasti vuoden 2020 puolella. Taustalla on tehty kuitenkin kovaa työtä pidemmän aikaa. Virta avaa värikkääseen tapaansa toimintatapojaan.
www.mtvuutiset.fi
Perkeleen paljon kritiikkiä olen miehelle antanut ja osa niistä on varmasti tullut syyttä suotta. Virheen myöntäminen on ehkä maailman vaikein asia, kun jostain mielipiteestä pitää niin vahvasti kiinni. Kyllä Peksi on tuonut organisaatioon valtavan paljon hyviä asioita sekä oikeanlaista urheilun kulttuuria. Nyt näyttää, että Virta näyttää minulle pitkää nenää niillä kaikilla raivonpuuskilla mitä tänne olen kirjoittanut ja hyvä niin. Olen enemmän kuin mielelläni väärässä hänen suhteen.