mukava valkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tuukka Mäntylä
Kertoo ehkä valmennuksen luottamuksesta Lostedtin kykyihin pelaajana, kun laitetaan pelaavaksi pakiksi ennemmin hyökkääjä, kuin tämä kaukaloidemme armoitettu mailataituri...?
mukava valkku kirjoitti:Kertoo ehkä valmennuksen luottamuksesta Lostedtin kykyihin pelaajana, kun laitetaan pelaavaksi pakiksi ennemmin hyökkääjä, kuin tämä kaukaloidemme armoitettu mailataituri...?
wizmerlin kirjoitti:Eilisen perusvarman Pelikaani-pelin jälkeen mielestäni Patelle pitäisi antaa enemmän peliaikaa jatkossa. Ei tainnut olla Pate yhdenkään takaiskumaalin aikana kentällä ja pelasi mielestäni todella (jopa yllättävän) perusvarmaa ja pirteää peliä.
Gellner kirjoitti:Tuota, ettet nyt neljän vaihdon perusteella tekisi vähän liian pitkälle meneviä johotpäätöksiä? Ihan yritteliäästi Lostedt nuo neljä vaihtoa pelasi, ei siinä mitään, mutta en nyt kuitenkaan ihan hirveästi hehkuttaisi hänen edesottamuksiaan eilisessä matsissa. Neljässä vaihdossa, peliajan jäädessä pariin minuuttiin, ei niin hirveästi kerkiä mokailla eikä kyllä loistaakaan. Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että peliaikaa voisi Lostedtille antaa tulevissa matseissa vähän enemmän, eihän siinä mitään menetä.
Hegu kirjoitti:Tänään taitaa olla tanssia tiedossa. Vastapuolelle asettuu Riku Rahikainen. Ja kohta Lucky Fellowsiin todistamaan rehtiä tappelua sarjapisteistä.
Vaikea aikaa arvioida, mutta useamman kerran kentällä oli. Laiturin paikkaa pelaili nelosketjussa. Lepistön kanssa yritti kahnausta, Santalaa kävi ärsyttämässä...Badgers kirjoitti:Tanssit taisivat siirtyä seuraavaan kertaan. Oliko edes yritystä? Mikä oli Paten peliaika matsissa? Ekassa erässä ainakin käväisi jäällä...
Peliajat:Hegu kirjoitti:Vaikea aikaa arvioida, mutta useamman kerran kentällä oli. Laiturin paikkaa pelaili nelosketjussa. Lepistön kanssa yritti kahnausta, Santalaa kävi ärsyttämässä...
Ei pidä paikkaansa tuo toisen erän tilasto. Kaksi kertaa kävi kentällä, laskin.JanJ kirjoitti:Peliajat:
Ensimmäinen erä 3 vaihtoa, 1.40.
Toinen erä 1 vaihto, 0.40 .
Kolmas erä 0 vaihtoa 0.00.
Tuo on suoraan SM-liigan virallisesta peliaikatilastosta. Jos olet aivan varma, meilaa SM-liigaan korjaus.eh kirjoitti:Ei pidä paikkaansa tuo toisen erän tilasto. Kaksi kertaa kävi kentällä, laskin.
JanJ kirjoitti:Tuo on suoraan SM-liigan virallisesta peliaikatilastosta. Jos olet aivan varma, meilaa SM-liigaan korjaus.
JanJ kirjoitti:Tuo on suoraan SM-liigan virallisesta peliaikatilastosta. Jos olet aivan varma, meilaa SM-liigaan korjaus.
Sitähän mä meinasin että meiliä vaan Liigaan. Palaute auttaa korjaamaan ongelmat. Nickersonkin sai peliaikaa vaikka oli oikeasti jo suihkussa. Sama Nortonilla taannoin.Cairns kirjoitti:Liiga tekee jatkuvasti virheitä näissä tilastoissa
Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat tuolla hannaamisella? Minusta kun näytti, että Patea ei liiemmin pelottanut ottaa kontaktia kenenkään kanssa. Olemme kaikki tietoisia syvästä antipatiastasi Lostedtia kohtaan, mutta ainakin minä kaipaisin #61-muotoisten lasieni takaa hieman tarkemmin perusteltuja argumentteja, jotta en tulkitsisi niitä pelkäksi trollaamiseksi.KukaMitäHäh? kirjoitti:Olen yllättynyt siitä, ettei Lostedt ottanut yhtään jäähyä, vaikka päivän linjan mukaan siihenkin olisi voinut olla aihetta. Muutama onneton nyhjäysyritys ja hannaaminen jäivät ensimmäisenä mieleen. Kiekollisessa pelissä ei tullut mokia, ei tosin mitään onnistumisiakaan. Nolla maalia ja vajaat sata jäähyminuuttia kertovat kuitenkin kaiken siitä mitä Lostedt on HIFK:lle antanut (=ei mitään, muuta kuin 20000€ sakot)...
wizmerlin kirjoitti:Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat tuolla hannaamisella? Minusta kun näytti, että Patea ei liiemmin pelottanut ottaa kontaktia kenenkään kanssa. Olemme kaikki tietoisia syvästä antipatiastasi Lostedtia kohtaan, mutta ainakin minä kaipaisin #61-muotoisten lasieni takaa hieman tarkemmin perusteltuja argumentteja, jotta en tulkitsisi niitä pelkäksi trollaamiseksi.
KukaMitäHäh? kirjoitti:Ensin Lostedt tönii kiekottomaa jokeripelaajaa (Santala?) ja sitten kun se työntää takaisin, niin sitten lähdetään karkuun. Tälläinen tilanne oli jokeri-pelissä...
haltija kirjoitti:Onko herra itse tyytyväinen tilanteeseen? Kerro meille Cairns kun kuitenkin tiedät.
KukaMitäHäh? kirjoitti:Ensin Lostedt tönii kiekottomaa jokeripelaajaa (Santala?) ja sitten kun se työntää takaisin, niin sitten lähdetään karkuun. Tälläinen tilanne oli jokeri-pelissä...
Tossa asiassa on tilastollisesti myös toinen puoli.Cairns kirjoitti:Kukamitähäh on yllättynyt kun ei Lostedt ottanut jäähyä? Tällä kaudella hän on ottanut vain 9 eri rangaistusta, jos seuraisit niitä otteluita, niin olisit jo huomannut että Lostedt on erittäin kurinalainen pelaaja eikä lähde turhia pullistelemaan ja ottamaan turhia jäähyjä.