Patrik Lostedt

  • 181 162
  • 595

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cairns, kun tunnet molemmat jampat (Pate&Rahikainen) ilmeisen hyvin, niin mikä on oma veikkauksesi jos kyseiset herrat sattuisivat yhteen ottamaan esim. ensi viikon pelissä? Kumpi vie, kumpi vikisee? Ellen aivan väärässä ole (?), niin Rahikaisella taitaa olla snadisti enemmän kokemusta nyrkkitalkoista, mutta ei meidän Ihmiskuulakaan ole onneksi mikään neitsyt näissä hommissa. Ja pieni kokoetu on myös "Rystysen" puolella, mutta eipä tuo Patrik ole ennenkään hirveesti isompia kavereita kumarrellut.Tuli tästä Rahikaisen try outista sellainen fiilis, että taitaa olla Virmasen jokerikortti ensi viikon paikalliseen, koska Lostedtin kuumentamiset Vopatia kohtaan eivät varmasti jää viime kertaan. Mutta h*lvetin hienoa, että kyseinen herra pääsee kokeilemaan taas liigajäille, tosin väärässä paidassa.

Nyt on muutenkin hyvä paikka Sheddenillä ja Kuitusella antaa enemmän vastuuta Patelle puolustuksessa. Peruspelaamisen hoitaa aivan varmasti, päälle muutama kunnon pommi niin kansa tykkää.
 

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Kertoo ehkä valmennuksen luottamuksesta Lostedtin kykyihin pelaajana, kun laitetaan pelaavaksi pakiksi ennemmin hyökkääjä, kuin tämä kaukaloidemme armoitettu mailataituri...?
 

Animal

Jäsen
mukava valkku kirjoitti:
Kertoo ehkä valmennuksen luottamuksesta Lostedtin kykyihin pelaajana, kun laitetaan pelaavaksi pakiksi ennemmin hyökkääjä, kuin tämä kaukaloidemme armoitettu mailataituri...?

Kertoo myöskin sen, että Lostedtilla ei ole minkäänlaista pelituntumaa vakiovaihtoihin johtuen alkukauden tehtävistään.
 

wizmerlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisen perusvarman Pelikaani-pelin jälkeen mielestäni Patelle pitäisi antaa enemmän peliaikaa jatkossa. Ei tainnut olla Pate yhdenkään takaiskumaalin aikana kentällä ja pelasi mielestäni todella (jopa yllättävän) perusvarmaa ja pirteää peliä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
wizmerlin kirjoitti:
Eilisen perusvarman Pelikaani-pelin jälkeen mielestäni Patelle pitäisi antaa enemmän peliaikaa jatkossa. Ei tainnut olla Pate yhdenkään takaiskumaalin aikana kentällä ja pelasi mielestäni todella (jopa yllättävän) perusvarmaa ja pirteää peliä.

Tuota, ettet nyt neljän vaihdon perusteella tekisi vähän liian pitkälle meneviä johotpäätöksiä? Ihan yritteliäästi Lostedt nuo neljä vaihtoa pelasi, ei siinä mitään, mutta en nyt kuitenkaan ihan hirveästi hehkuttaisi hänen edesottamuksiaan eilisessä matsissa. Neljässä vaihdossa, peliajan jäädessä pariin minuuttiin, ei niin hirveästi kerkiä mokailla eikä kyllä loistaakaan. Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että peliaikaa voisi Lostedtille antaa tulevissa matseissa vähän enemmän, eihän siinä mitään menetä.
 

wizmerlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gellner kirjoitti:
Tuota, ettet nyt neljän vaihdon perusteella tekisi vähän liian pitkälle meneviä johotpäätöksiä? Ihan yritteliäästi Lostedt nuo neljä vaihtoa pelasi, ei siinä mitään, mutta en nyt kuitenkaan ihan hirveästi hehkuttaisi hänen edesottamuksiaan eilisessä matsissa. Neljässä vaihdossa, peliajan jäädessä pariin minuuttiin, ei niin hirveästi kerkiä mokailla eikä kyllä loistaakaan. Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että peliaikaa voisi Lostedtille antaa tulevissa matseissa vähän enemmän, eihän siinä mitään menetä.

Pointtini oli enemmänkin se, että on turhaa pistää hyökkääjiä hoitamaan puolustajien hommia, koska eilisen perusteella näimme, miten tuhoisat seuraukset sillä oli. Meillä ei ole nyt tarpeeksi pakkeja muutenkaan, joten nyt olisi hyvä peluuttaa sitä kalustoa, jota rosteriin on hankittu hommia hoitamaan. Tällä tavalla myös nämä Paten kaltaiset ns. 'marginaalipelaajat' saavat pelituntumaa ennen play-offseja ja voivat keventää ratkaisijoiden työtaakkaa sitten kun ne oikeat pelit alkavat.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tanssia tiedossa

Tänään taitaa olla tanssia tiedossa. Vastapuolelle asettuu Riku Rahikainen. Ja kohta Lucky Fellowsiin todistamaan rehtiä tappelua sarjapisteistä.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hegu kirjoitti:
Tänään taitaa olla tanssia tiedossa. Vastapuolelle asettuu Riku Rahikainen. Ja kohta Lucky Fellowsiin todistamaan rehtiä tappelua sarjapisteistä.

Tanssit taisivat siirtyä seuraavaan kertaan. Oliko edes yritystä? Mikä oli Paten peliaika matsissa? Ekassa erässä ainakin käväisi jäällä...
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Badgers kirjoitti:
Tanssit taisivat siirtyä seuraavaan kertaan. Oliko edes yritystä? Mikä oli Paten peliaika matsissa? Ekassa erässä ainakin käväisi jäällä...
Vaikea aikaa arvioida, mutta useamman kerran kentällä oli. Laiturin paikkaa pelaili nelosketjussa. Lepistön kanssa yritti kahnausta, Santalaa kävi ärsyttämässä...
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
pelitaidoista...

Eilen paikanpäältä ihmeteltynä olen suorastaan "glabbill bäähä lyäty".

Pate luisteli todella, etten nyt vaikka sanoisi "nielikäismäisesti", eli paljon terhakkaamin kuin olin uskaltanut toivoakkaan. Ei jäänyt lainkaan vaúhdista vaan ennenmminkin jätti muutaman kerran vastustajan pakit ihmettelemään luisteluvoimaansa ja kaksintaisteluhalukkuuttaan.

Kaksinkamppailuvoimaa oli mukavasti ja mm. Lepistöllä meni pari kertaa melkein kuppi nurin kun Pate viskoi poikaa susikädellä ohi mennessään.

Paljon puhuttuja hasardisyöttöjä ja kiekollista epävarmuutta en havainnut lainkaan, päinvastoin. Ainakin 3 ns. loistavaa avaavaa syöttöä lähti Paten lavasta kiperissäkin tilanteissa.

On se vaan kumma, että Schnaapeli saa pelata, mutta Pate ei?! Joku selittänee miksi. Niin saatanan huono oli Schnapi eilen, että voi helvetti.

Go Pate go!
 

Red Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Sihvosen Petteri & Tammisen Juhani
Mun mielestä patea vois peluuttaa enemmän hyökkääjänä. Luulenpa että nelosketjun laiturin paikka sopis patelle paremmin ku hyvin. Pelaa samanlaisella energia tasolla ku rahikainen. Jos saisi vakituisen pelipaikan niin uskaltas varmaan haastaa huomattavasti enemmän ku ei ois ainainen pelko perseessä epäonnnistumisesta ja paluusta yksi 4sekunnin vaihto per peli peluutukseen. Sheddenillä on kyllä muuten munaa, mutta jotenkin tuntuu ettei uskalla ottaa riskiä tämän miehen kohdalla. Ei se pate kuitenkaan mikään sysipaska ole. Eilinen esitys antoi miehestä huomattavasti paremman kuvan mitä naapuri leirin Varis, Santala, Kuusisto yms...
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikaisempia kommentteja lukematta tähän väliin huikattakoon että:

Patehan taisi eilen tuplata alkukauden jääaikansa, ja käytti sen hyvin. Jalat kävivät kuin laitahyökkääjällä, Santalaa hiillostettiin (vastaus kuului luultavasti tyyliin: "Hei pliis, tiätsä paljon mä maksan? Mä en voi tuhota sua ku mun jengi tarvii mua") ja syötöt napsahtivat lapaan. Hieno kiekkoilta Lostedtille, kuten yksilötasolla Rahikaisellekin. Oikeastaan ihan hyvä etteivät ainakaan vielä lyöneet leikiksi, liigaminuutteja molemmat tarvitsevat ja niistä varmasti nauttivat. Rahikainen tosin ei taida paljoa enempää tarvita, maaleja kun syntyy jo nyt kuin liukuhihnalta.
 
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
Olen yllättynyt siitä, ettei Lostedt ottanut yhtään jäähyä, vaikka päivän linjan mukaan siihenkin olisi voinut olla aihetta. Muutama onneton nyhjäysyritys ja hannaaminen jäivät ensimmäisenä mieleen. Kiekollisessa pelissä ei tullut mokia, ei tosin mitään onnistumisiakaan. Nolla maalia ja vajaat sata jäähyminuuttia kertovat kuitenkin kaiken siitä mitä Lostedt on HIFK:lle antanut (=ei mitään, muuta kuin 20000€ sakot)...
 

JanJ

Jäsen
Hegu kirjoitti:
Vaikea aikaa arvioida, mutta useamman kerran kentällä oli. Laiturin paikkaa pelaili nelosketjussa. Lepistön kanssa yritti kahnausta, Santalaa kävi ärsyttämässä...
Peliajat:
Ensimmäinen erä 3 vaihtoa, 1.40.
Toinen erä 1 vaihto, 0.40 .
Kolmas erä 0 vaihtoa 0.00.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
JanJ kirjoitti:
Peliajat:
Ensimmäinen erä 3 vaihtoa, 1.40.
Toinen erä 1 vaihto, 0.40 .
Kolmas erä 0 vaihtoa 0.00.
Ei pidä paikkaansa tuo toisen erän tilasto. Kaksi kertaa kävi kentällä, laskin.
 

JanJ

Jäsen
eh kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa tuo toisen erän tilasto. Kaksi kertaa kävi kentällä, laskin.
Tuo on suoraan SM-liigan virallisesta peliaikatilastosta. Jos olet aivan varma, meilaa SM-liigaan korjaus.
 

Greffin

Jäsen
JanJ kirjoitti:
Tuo on suoraan SM-liigan virallisesta peliaikatilastosta. Jos olet aivan varma, meilaa SM-liigaan korjaus.

Olen nähnyt aika läheltä kun tuota työtä tehdään ja virheitä sattuu aika monesti. Esimerkkinä alkukaudesta Schnabel lensi toisessa erässä pihalle ja niin vain oli kolmanteen erään yksi vaihto kirjattu. Eli ei nuo todellakaan pidä aina pilkulleen paikkaansa, mutta suuntaa antavia ne ovat, eikä sillä ole kokonaisuuden kannalta mitään väliä jos ne vaihdon tai pari heittävät.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
JanJ kirjoitti:
Tuo on suoraan SM-liigan virallisesta peliaikatilastosta. Jos olet aivan varma, meilaa SM-liigaan korjaus.

Liiga tekee jatkuvasti virheitä näissä tilastoissa - eräässäkin pelissä esimerkiksi KalPan Rossiterille oli merkattu 14 vaihtoa - todellisuudessa määrä oli lähempänä 30. Liigan peliaikastatseihin ei ole luottaminen, se tuli huomattua jo kaudella 2004-2005.

Kukamitähäh on yllättynyt kun ei Lostedt ottanut jäähyä? Tällä kaudella hän on ottanut vain 9 eri rangaistusta, jos seuraisit niitä otteluita, niin olisit jo huomannut että Lostedt on erittäin kurinalainen pelaaja eikä lähde turhia pullistelemaan ja ottamaan turhia jäähyjä.
 

JanJ

Jäsen
Cairns kirjoitti:
Liiga tekee jatkuvasti virheitä näissä tilastoissa
Sitähän mä meinasin että meiliä vaan Liigaan. Palaute auttaa korjaamaan ongelmat. Nickersonkin sai peliaikaa vaikka oli oikeasti jo suihkussa. Sama Nortonilla taannoin.
 

wizmerlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KukaMitäHäh? kirjoitti:
Olen yllättynyt siitä, ettei Lostedt ottanut yhtään jäähyä, vaikka päivän linjan mukaan siihenkin olisi voinut olla aihetta. Muutama onneton nyhjäysyritys ja hannaaminen jäivät ensimmäisenä mieleen. Kiekollisessa pelissä ei tullut mokia, ei tosin mitään onnistumisiakaan. Nolla maalia ja vajaat sata jäähyminuuttia kertovat kuitenkin kaiken siitä mitä Lostedt on HIFK:lle antanut (=ei mitään, muuta kuin 20000€ sakot)...
Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat tuolla hannaamisella? Minusta kun näytti, että Patea ei liiemmin pelottanut ottaa kontaktia kenenkään kanssa. Olemme kaikki tietoisia syvästä antipatiastasi Lostedtia kohtaan, mutta ainakin minä kaipaisin #61-muotoisten lasieni takaa hieman tarkemmin perusteltuja argumentteja, jotta en tulkitsisi niitä pelkäksi trollaamiseksi.
 

haltija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Turhauttavaa kun Lostedtin ei anneta pelata oikeastaan ollenkaan. A-junnari -kausilla on kuitenkin pakille ihan asialliset lukemat kaveri mennyt takomaan.

Paten Mestis-peleistä en tiedä sen kummempia, mutta pisteiden valossa ei kovin hyvältä näytä.

Tällä hetkellä haluaisin eniten nähdä Patea jäällä pelaamassa ja toteuttamassa lempinimeään "Ihmiskuula". Tappelut voisivat olla ekstraviihdettä, eivät itse tarkoitus.

En sitten tiedä onko Kuula itse turhautunut tilanteeseen, mutta jos minun ammattini olisi nimeltään jääkiekko, haluaisin myös pelata sitä joskus. Muuallakin kuin harjoituksissa.

Onko herra itse tyytyväinen tilanteeseen? Kerro meille Cairns kun kuitenkin tiedät.
 
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
wizmerlin kirjoitti:
Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat tuolla hannaamisella? Minusta kun näytti, että Patea ei liiemmin pelottanut ottaa kontaktia kenenkään kanssa. Olemme kaikki tietoisia syvästä antipatiastasi Lostedtia kohtaan, mutta ainakin minä kaipaisin #61-muotoisten lasieni takaa hieman tarkemmin perusteltuja argumentteja, jotta en tulkitsisi niitä pelkäksi trollaamiseksi.


Ensin Lostedt tönii kiekottomaa jokeripelaajaa (Santala?) ja sitten kun se työntää takaisin, niin sitten lähdetään karkuun. Tälläinen tilanne oli jokeri-pelissä...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
KukaMitäHäh? kirjoitti:
Ensin Lostedt tönii kiekottomaa jokeripelaajaa (Santala?) ja sitten kun se työntää takaisin, niin sitten lähdetään karkuun. Tälläinen tilanne oli jokeri-pelissä...

... In your dreams, retard! Hahah, aamu alkoi naurulla.

haltija kirjoitti:
Onko herra itse tyytyväinen tilanteeseen? Kerro meille Cairns kun kuitenkin tiedät.

Toki hän haluaisi enemmän peliaikaa, mutta tietää tasan tarkkaan sen, että nyt tekemällä kovaa duunia ja harjoittelemalla voivat ovet aueta tulevaisuudessa enemmän. Eilen mm. Doug Shedden kehui Lostedtin panosta niin harjoituksissa, pukukopissa kuin otteluiden aikana kentällä/vaihtopenkillä. Koko ajan positiivinen asenne ja tsemppaa muita sekä harjoittelee peräsuoli pitkällä.

Pate ei tosiaan Mestiksessä kummoisia tehoja saanut, siellä ei tullut yv-aikaa juuri lainkaan. Suurimman osan pisteistään vikalla junnukaudellaan Pate teki juuri ylivoimalla Ray Bourqueta imitoidessaan.
 

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KukaMitäHäh? kirjoitti:
Ensin Lostedt tönii kiekottomaa jokeripelaajaa (Santala?) ja sitten kun se työntää takaisin, niin sitten lähdetään karkuun. Tälläinen tilanne oli jokeri-pelissä...

Ei herranjestas mitä tuubaa. Pate herättää tunteita ja tottakai miestä kohtaan saa risujakin antaa, mutta nyt lähtee snadisti lapasesta nää jutut. Jos tosissasi tuon kirjoitit (aiempaa kirjoitushistoriaasi tarkastellen niin teit) tarkoitat varmasti Lostedtin vaihtoa, jossa tarkoituksena oli ainoastaan hiillostaa Tommi Santalaa. Taklaus siniviivalla, molemmat vaihtavat muutamat tönäisyt, peli jatkuu. Pelikatko kun tuli Pate kävi vielä kopauttamassa Santalaa sääreen ja heitti muutamat terveiset perään. Aivan mahtavaa toimintaa!

Toinen tilanne oli, kun Patrik pelasi hyvän vaihdon kuumentaen Sami Lepistön itkuraivarin partaalle. Lepistön ilme vaihtopenkillä episodin jälkeen oli hupaisa. Kasvoilta pystyi lukemaan, että "mikä helvetti sillä on kun se ei lopeta". Lostedt tsemppasi, repi ja taklasi Lepistöä koko vaihdon ajan hyvällä asenteella ja hoiti jälleen oman tonttinsa varsin mallikkaasti.

Peliaikaa lisää Patelle toivoisin. Sen verran hyvin duuni tuli taas tehtyä paikallisessa. Tosin helpompi oli varmaan nyt pelatakkin, kun vastustaja oli sitä tasoa mihin hän on tottunut parina viime vuotena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös