Älä nyt naurata! meinaatko että narrit hävis sen takia viime pelit ku ne oli niin kauhusta jäykkänä kun meidän Nielikäinen ja Lostedt oli pelotteena penkkiä kuluttamassa/katsomossa... ;)BigRedBob kirjoitti:Ensin Schnabel, nyt Lostedt.
Jäähän (?) meille Heikki Laine, huu, johan puntit tutisee vastustajilla. Niin ja melkein gooni Jouhkimainen. Voitaisiin laittaa Heikki ja Miikka huutelemaan kaikille vastustajan Schnabeleille, Helgeille ja Kudroceille alkulämmittelyssä, niin johan on meillä henkinen yliote heti hallussa.
Voisikohan Lostedtin kohdalla olla mahdollista, että mies halusi lisää peliaikaa ja on itse pyytänyt seurajohtoa etsimään hänelle uutta pelipaikkaa. Nyt kun sellainen löytyi ja vielä naapurikylästä, niin voisiko mitenkään olla mahdollista, että pelaaja on itse tyytyväinen siirtoon, vaikka fanit kuinka haluaisivat hänet pitää penkin päässä pelottelemassa vastustajia.BigRedBob kirjoitti:Ensin Schnabel, nyt Lostedt. Jos vielä Pasi menee, minä sanon haistakaa v*ttu. Oikeasti, Pena, Baxter, kuka tahansa näiden siirtojen takana byt onkaan.
Dennis kirjoitti:Voisikohan Lostedtin kohdalla olla mahdollista, että mies halusi lisää peliaikaa ja on itse pyytänyt seurajohtoa etsimään hänelle uutta pelipaikkaa. Nyt kun sellainen löytyi ja vielä naapurikylästä, niin voisiko mitenkään olla mahdollista, että pelaaja on itse tyytyväinen siirtoon, vaikka fanit kuinka haluaisivat hänet pitää penkin päässä pelottelemassa vastustajia.
Radek kirjoitti:Ei kaikki Baxterin piikkiin mene.
Lodstedt halusi näyttöpaikkaa/peliaikaa ja tarjosi itseään jo syksyllä Ässille. Vielä silloin Baxter oli aika kaukana.
Kuten varmasti huomasitkin, tuossa alkuperäisessä viestissäni mainitsin, että jos Pasikin pannaan pihalle, niin ollaan kusessa. Ja ei, ei penkiltä voiteta mitään, olen vain sitä mieltä, että toimivassa jääkiekkojoukkueessa on toimivia käsiä ja jalkoja, mutta myös tuollaisia roolipelaajia ihan tiettyjä hommia varten.Töölö kirjoitti:Älä nyt naurata! meinaatko että narrit hävis sen takia viime pelit ku ne oli niin kauhusta jäykkänä kun meidän Nielikäinen ja Lostedt oli pelotteena penkkiä kuluttamassa/katsomossa... ;)
Kuten sanottua, niin enemmän ne pelkää jalkoja jolla ne ohitetaan ja käsiä jolla ne pannaan kahville. Ja onhan meillä Pasi vielä myllyjä varten jos on pakko panna gooni kentälle.
Kyllä tietenkin kävi mielessä, että Pate halusi mennä peliajan perässä ja hyvä että sitä myös järjestyi, huoleni olikin lähinnä siinä, että miten käy, jos kaikki enforcer-osaston miehet lähetetään muualle. Se oli se pontti.Dennis kirjoitti:Voisikohan Lostedtin kohdalla olla mahdollista, että mies halusi lisää peliaikaa ja on itse pyytänyt seurajohtoa etsimään hänelle uutta pelipaikkaa. Nyt kun sellainen löytyi ja vielä naapurikylästä, niin voisiko mitenkään olla mahdollista, että pelaaja on itse tyytyväinen siirtoon, vaikka fanit kuinka haluaisivat hänet pitää penkin päässä pelottelemassa vastustajia.
Länäri kirjoitti:Tuolla Bluesin puolella muutama kirjoittaja on kertonut, että Pate olisi näillä näkyvin jatkamassa Espoossa myös ensi kaudella. Pate on oikeesti helvetin hyvä pelaaja. Sekin kertonee jotain, että niin monet HIFK fanit ovat kehuneet ja jääneet kaipaamaan Patea. Muissa jengeissä taas ei osata arvostaa Lostedtia pätkääkään. No, omapahan on ongelma.
BigRedCat kirjoitti:Lostedt on kuulunut aina suosikkeihini ja Rukoilen, että Pena hommaa hänet takaisin.
Patrikin tulo HIFK:hon on mahdollista vasta sitten, kun päävalmentaja on joku muu kuin Paul Baxter. Kysymys on siitä, että Baxter ja ex-päävalmentaja ajattelevat, että voiton takana on aina huippupelaajat.BigRedCat kirjoitti:Rukoilen, että Pena hommaa hänet takaisin.
Pate on kuulunut myös omiin suosikkeihin niin kauan kun muistan. Toivon samaa kuin BRC ja lisätään toivomuksiin vielä se että valmentaja antaisi hänelle luottoa. Ensi kaudella Lostedt tekee vähintään 15 pinnaa, villi veikkaus :).BigRedCat kirjoitti:Olen todella iloinen siitä, että Pate on vihdoin näyttänyt kaikille ettei ole liigan huonoin jääkiekkoilija tjsp. Lostedt on kuulunut aina suosikkeihini ja Rukoilen, että Pena hommaa hänet takaisin.
scholl kirjoitti:Itse en usko, että Pate palaisi IFK:hon. Haalariosaston miehiä on aika paljon ja sitten kun on vielä Nielikäinenkin.