Jack DiBiase
Jäsen
Arvatkaas muuten huvikseen kuinka monta viimeisestä 42 Ilta-sanomien jääkiekkouutisesta käsittelee otsikossaan Patrik Lainetta?
Oikea vastaus:
Oikea vastaus:
Laineen ketjussa on tuplasti viestejä Puljun ketjuun verrattuna. Puljun ketjussa taas yli tuplat Barkovin ketjuun verrattuna. Kyllä molempien pelaajien kohdalla kiinnostavuuteen on vaikuttanut myös huono suorittaminen, eli NHL-ura ei ole mitään tasaista tuloksen tekoa.
Olli Juolevin ketju on vielä kokonaan avaamatta. Hänestä vasta suorittamisen ja ennen kaikkea vastoinkäymisten suhteen olisikin keskusteltavaa.
Tämä allaoleva kannattaa aika monen tähän ketjuun viime päivinä kirjoittaneen lukea ihan ajatuksella. Siinä siis Laineen omat mietteet tuosta vammaan johtaneesta tilanteesta.
Edelleen puhuisin vahingosta ja tapaturmasta kuin telomisesta.
Minulla on erään jalkavamman kanssa sellainen kokemus, että sain valita leikkauksen ja kuntoutuksen väliltä, koska molemmissa ennuste oli hyvä ja toipumisaika suurinpiirtein sama.Pitääkö tuosta olla huolissaan, että Laine on omien sanojensa mukaan itse tehnyt päätöksen kuntoutuksen ja leikkauksen välillä?
Tämä allaoleva kannattaa aika monen tähän ketjuun viime päivinä kirjoittaneen lukea ihan ajatuksella. Siinä siis Laineen omat mietteet tuosta vammaan johtaneesta tilanteesta.
Olisihan se ollutkin tosi noloa syyttää vastustajan puolustajaa, kun itse omalla toiminnallaan on ollut edesauttamassa tapahtunutta. Laine teki mitä hänen kuuluu tehdäkin ja vastaavasti Pare teki oman hommansa. Epäonninen tilanne kaikin puolin.
Jep, ongelmana se että rutiinia ei synny ellei pelaa ja tuo olisi voinut tapahtua myöhemminkin kaudella. Huonoa tuuria tuossa oli kyllä lähinnä mukana.Urheilucastissa nostettiin hyvä pointti ja kysymys, että oliko Laine valmis vielä peleihin pitkän tauon jälkeen. Rutiinilla olisi voinut ehtiä vetää jalkaa sivuun ja estää loukin. Onneksi polvituki oli se pelastus joka esti totaalituhon.
Se välittömästi alkanut apina-huutelu oli kyllä aivan sitä itseään.Niin, monet tässä ketjuissa nimittelevät Parea apinaksi tuon jäljiltä ja dissasivat niitä, jotka kehtasivat kyseenalaistaa Laineen oman pelaamisen tuossa tilanteessa.
Niin, monet tässä ketjuissa nimittelevät Parea apinaksi tuon jäljiltä ja dissasivat niitä, jotka kehtasivat kyseenalaistaa Laineen oman pelaamisen tuossa tilanteessa.
Ja nää mun harrastamat meta-analyysit kuuluvat ikiliikkujaan totta kai. (Ironinen virnistyshymiö).
Tä..?Kun Laineen ajatukset tilanteesta ovat tuollaiset, niin ei kyllä arvostus häntä kohtaan nouse. Faniketjussa nyt on jutut mitä on, mutta Laineella olisi ollut tilaisuus ottaa selvä vastuu itse aiheuttamastaan loukkaantumisesta. Ei ollut miestä siihen, vaan jätti Paren löysään hirteen ja fanien vihan kohteeksi. Ei se ollut unfortunate collision, vaan vääjäämätön seuraus Laineen järjettömästä pelaamisesta.
Laine sanoi, että ajoi itse itsensä siihen tilanteeseen ja arvostaa, että kaveri otti yhteyttä teon jälkeen.Kun Laineen ajatukset tilanteesta ovat tuollaiset, niin ei kyllä arvostus häntä kohtaan nouse. Faniketjussa nyt on jutut mitä on, mutta Laineella olisi ollut tilaisuus ottaa selvä vastuu itse aiheuttamastaan loukkaantumisesta. Ei ollut miestä siihen, vaan jätti Paren löysään hirteen ja fanien vihan kohteeksi. Ei se ollut unfortunate collision, vaan vääjäämätön seuraus Laineen järjettömästä pelaamisesta.
Viestistäsi huokuu se ettei sinulla alun perinkään ollut arvostusta Lainetta kohtaan. Kunhan halusit tulla vaan nälvimään ja lyömään lyötyä. Menee jotenkin ihon alle tuo viestisi.Kun Laineen ajatukset tilanteesta ovat tuollaiset, niin ei kyllä arvostus häntä kohtaan nouse. Faniketjussa nyt on jutut mitä on, mutta Laineella olisi ollut tilaisuus ottaa selvä vastuu itse aiheuttamastaan loukkaantumisesta. Ei ollut miestä siihen, vaan jätti Paren löysään hirteen ja fanien vihan kohteeksi. Ei se ollut unfortunate collision, vaan vääjäämätön seuraus Laineen järjettömästä pelaamisesta.
Tässä jonkun verran Laineen ajatuksia tapahtuneesta. Kaikkeen nähden vaikuttaa hyvin Pate suhtautuvan tilanteeseen. Muutenkin tulee hyvät vibat koko haastattelusta. Eiköhän Laine sopeudu Montrealiin hyvin ja tulee olemaan monen fanin suosikki.
Eikö siellä joku huudellut jostain kuorostakin viitaten kaikkiin meihin jotka näkivät tämän epäonnisena törmäyksenä minkä myös Pate itse olisi voinut pelata paljon paremmin?Apinaksi kutsui vain yksi nimimerkki, jos en missannut, kun äsken selasin ketjussa loukkaantumisen aikaiset ja seuranneet päivät. Toki hän kirjoittikin kyseisen sanan useampaan viestiin, niin mielikuva huutelusta on sikäli oikea.
a toinen apinasta kirjoittanut puolusti Parea ja viittasi apinaan siis sarkastisesti.
Lisäksi siellä oli yksi "keskinkertaisuus" ja yksi "polvitaklaaja, jolta pitäisi viedä palkka Laineen toipumisajaksi." Kappalemääräisesti enemmän sekä kirjoittajia että viestejä oli näkökulmasta, että voi hitto sentään ja että turhan ahtaaseen väliin meni liian leveässä asennossa.
Minusta ei pitänyt viheltää, olisi tuntunut oikeusmurhalta.Polvi kun kolahtaa polveen taklaustilanteessa, niin kyllä siitä ulosajon olisi voinut viheltää ja minun mielestä olisi pitänytkin viheltää, mutta tahallisuutta tuossa oli kuitenkin 0%.
Juu, ei sitä suorin jaloin tehdä, paitsi jotkut jatkislaiset.Jokainen pystyy kotona tuota tilannetta hieman hahmottamaan, jos vain lattia liukuu hiemankin. Liikettä taaksepäin kuin takaperinluistelussa ja sitten yhtäkkiä sivulle eteen ottamaan kontaktia. Kyllä siinä vain polvi pakosti ojentuu mukaan tuossa liikkeessä.
Kun Laineen ajatukset tilanteesta ovat tuollaiset, niin ei kyllä arvostus häntä kohtaan nouse. Faniketjussa nyt on jutut mitä on, mutta Laineella olisi ollut tilaisuus ottaa selvä vastuu itse aiheuttamastaan loukkaantumisesta. Ei ollut miestä siihen, vaan jätti Paren löysään hirteen ja fanien vihan kohteeksi. Ei se ollut unfortunate collision, vaan vääjäämätön seuraus Laineen järjettömästä pelaamisesta.
Kun Laineen ajatukset tilanteesta ovat tuollaiset, niin ei kyllä arvostus häntä kohtaan nouse. Faniketjussa nyt on jutut mitä on, mutta Laineella olisi ollut tilaisuus ottaa selvä vastuu itse aiheuttamastaan loukkaantumisesta. Ei ollut miestä siihen, vaan jätti Paren löysään hirteen ja fanien vihan kohteeksi. Ei se ollut unfortunate collision, vaan vääjäämätön seuraus Laineen järjettömästä pelaamisesta.
Täytyy sen verran korjata, että eihän Pare lähde mihinkään höntyilemään vaan seisoo kirjaimellisesti paikallaan. Laine tulee suoraan kohti joten ottaa tietenkin kontaktin vastaan.Laine analysoi tilanteen aikalailla samoin, kuin suurin osa tänne kirjoittaneista "neutraaleista".
Jokainen voi katsoa mun viestihistorian tästä ketjusta ja siitä varmasti käy selväksi, että en ole ole mikään Laineen fanipoika vaan enemmänkin kriitikko.
Tuon tilanteen vierittäminen yksin Laineen ja hänen "järjettömän" pelaamisen syyksi on yksinkertaisesti väärin, sillä siinä myös Pare lähtee "tuplaamaan" eli jättää laidassa miehen vapaaksi lähtee höntyilemään toisena miehenä Lainetta vastaan. Pare on myöhässä ja jalat kolahtaa yhteen.
Tuo on jääkiekkoa ja noita joskus sattuu. Heitän itse edelleen arvion, että Laineella huono peli tilanteessa menee pitkän tauon piikkiin ja Parella höntyily kintaalla olevan pelipaikan ja sen aiheuttaman näyttämisen halun piikkiin.