Hyvä uutinen, positiivinen uutinen, ja näin. Tai siis olosuhteisiin ja pahimpiin skenaarioihin nähden, jos tuossa viikko sitten joku olisi sanonut että tiedätkö, kohta oot iloinen kun Patrik Laine tulee olemaan 3kk sivussa, niin olisin sanonut sille että mitä helvettiä siinä selität.
Toivottavasti eivät nyt kiirehdi tuon paluun kanssa, vaan kuntouttavat polven riittävän hyvin jottei tästä tule enää jatkossa mitään ylimääräistä paskaa. Voisi kuvitella että sekä Laine ja Montreal tahtoo jampan mahdollisimman nopeasti kaukaloon, ja vähän pelkään että miekkonen heitetään kaukaloon liian aikaisin.. toivottavasti siellä on niitä eri lääkäreiden mielipiteitä kyselty sen takia, että on usealta taholta varmistettu että tää tosiaan on riittävä toipumisaika, eikä sen takia että viimein on löydetty jostain joku montrealilainen Dr. Arroyo sanomaan että joo 3kk on ihan OK, tai 2kk jos annatte 20 dollaria lisää. Voin mä kirjottaa tähän mun lausuntoon vaikka 1kk kanssa, mutta sit kyllä ostatte mulle kanssa Subwaystä 30cm meltin ja ateriana otan, saatte ite valita otetaanko keksi vai sipsipussi, en oo mikään nirso. Kastikkeeksi southwest, jos sitä ei ole niin sitten ei tarvitse kastiketta ollenkaan. Mausteisella juustolla, ei suolakurkkuja, muut kasvikset saa laittaa. Paitsi että älkää niitä maisseja ottako, ne on ihan turhia ja vittumaisia kun ne sieltä leivän välistä tippuu ja sitten roiskuu southwest-kastiketta kaikkialle. Pippuri, oregano, oliiviöljy, nekin voitte ottaa. Niin. Juusto-oregano leiväksi. Niin sitten kirjoitan 1kk. Ai ei sentään sinne lähdetä? No 20 dollaria ja 2kk, siinä viimeinen tarjous.