Patrik Laine shoots, he scores! – suomalaisen supertähden ura NHL:ssä

  • 5 047 395
  • 18 326

Luoto

Jäsen
Täytyy sen verran korjata, että eihän Pare lähde mihinkään höntyilemään vaan seisoo kirjaimellisesti paikallaan. Laine tulee suoraan kohti joten ottaa tietenkin kontaktin vastaan.
Löytyi jostain video josta kaappasin tuollaisen kuvan. Joku sanoi että Pare oli myöhässä, tuplasi ja jätti miehen laidalla vapaaksi. Tuo tilanne ei ainakaa tue väitettä. Äijä seisoo vaarattomana siniviivalla ja koska toinen Toronton mies on myöhässä, Laine pääsisi vapaasti siniviivan yli ja läpi ellei Pare olisi vastassa. Minusta Pare näyttää pelaavan tilanteen juuri kuten pitääkin. Mutta pakkohan miehestä on löytää vikoja.
 

Liitteet

  • Pare vs Laine Tuplaaminen.png
    Pare vs Laine Tuplaaminen.png
    188,6 KB · kertaa luettu: 15

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Eikö siellä joku huudellut jostain kuorostakin viitaten kaikkiin meihin jotka näkivät tämän epäonnisena törmäyksenä minkä myös Pate itse olisi voinut pelata paljon paremmin?

Itse kommentoin vasta nyt ensimmäisellä viestillä tätä koko tilannetta, mutta jokainen joka on pelannut jääkiekkoa edes jollain tasolla tai on seurannut lajia monta vuotta, niin pitäisi ymmärtää tuon tilanteen olleen epäonninen ja huonoa tilanteenlukua Laineelta. Polvi kun kolahtaa polveen taklaustilanteessa, niin kyllä siitä ulosajon olisi voinut viheltää ja minun mielestä olisi pitänytkin viheltää, mutta tahallisuutta tuossa oli kuitenkin 0%. Jokainen pystyy kotona tuota tilannetta hieman hahmottamaan, jos vain lattia liukuu hiemankin. Liikettä taaksepäin kuin takaperinluistelussa ja sitten yhtäkkiä sivulle eteen ottamaan kontaktia. Kyllä siinä vain polvi pakosti ojentuu mukaan tuossa liikkeessä.

E: Ja täytyy sekin nyt tähän lisätä ja sanoa, että jos siellä on paljon tykkäyksiä näillä apina yms. kommenteilla, niin kyllähän silloin saman ajatuksen jakajia on useita, vaikka vain yksi alentuisi apinaa huutelemaan.
Ja kun noin nopeassa lajissa ihan fakta on, että kaikilla tulee virhearviointeja ja "huonoja asentoja". Totta kai ne sitten korostuvat jos siitä aiheutuu loukkaantuminen. Tuossa taisi epäonnistua sekä taklattava että taklaaja ja samalla oli huonoa tuuria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös