Man in the Box
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Änärin suomalaiset
Tuo on kyllä äärimmäisen ärsyttävää ja yhä pahenevaan menevää klikki-huorailua. Tuntuu ettei uutisten tarkoitus ole enää edes se tiedon jakaminen vaan kilpailu lukijoista jotka sitten avaisivat sen artikkelin. Tuo on jopa jossakin määrin moraalisestikin arveluttavaa, ainakin Ilta-Sanomien sivuilla on joitakin artikkeleita jotka ovat maksumuurin takana. Ei siinä sinänsä mitään, mutta jos otsikossa vihjataan vaikkapa johonkin hengenvaaralliseen tautiin jonka oireita tulisi tarkkailla, mutta sitä infoa ei sitten kuitenkaan ole kun se on vain maksaville asiakkaille tarkoitettua sisältöä, niin aika arveluttavaa tuo on.Mukava että iltapäivälehdet ei enää revittele Laineen nimellä, joka kerta kuin mahdollista.
Itse en ainakaan keksi yhtään järkevämpää tapaa uutisoida Roope Hintzin häistä. Upeaa työtä Ilta-Sanomat!
”Patrik Laine osallistui puolisoineen suomalaisen NHL-tähden hulppeisiin rakkauden juhliin”
Lehdet noita juttuja Laineesta tekevät, mutta varmasti joillakin on semmoinen ajatus että Pate itse tuputtaisi itseään lehdistölle. Ja sitten siellä kommentti-kentissä aletaan jupisemaan siitä että mitä tuokin nyt vain kitisee eikä pelaa vaan paistattelee pelkästään lehtien palstoilla.
Juurikin tuo Hintz-artikkeli on malliesimerkki tämmöisesta aivovammaisesta nykyajan uutisoinnista. Ja se on minun mielestä jokseenkin kiusallista sekä Roopea että Patea kohtaan.